abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75311225
Zal situatie kort maar krachtig neerzetten:

Ik met vriendin afgelopen zomer vakantie naar Tunesie geweest met het grote plan Sahara Tour te doen voor 2 dagen..vakantie voor 12 dagen
Bij receptie daar Neckermann bood sahara Tour aan die beter was dan de lokale organisatie.
Wij gingen daarmee akkoord, wij betaalden aan Neckermann op een dinsdag, donderdag was Tour.
Wij dus woensdag hele dag relaxen in hotel ivm de Sahara..dus toen zon wegwas naar kamer gegaan, brief lag van Neckermann dat donderdag Sahara niet doorging ivm ramadan maar verplaatst naar vrijdag...Prima 1 dag wachten kan geen kwaad. wij dus donderdag weer hele dag relaxen ivm tour vrijdag

Vrijdag was het zover... 5 uur smorgens opgestaan, snel eten en wachten op bus... bus kwam niet
Neckermann niet doorgegeven aan busorganisatie om ons op te halen. gelukkig was Neckermann balie een hotel verder op( 10 min. lopen)

Wij daarheen en verhaal halen...blijkt miscommunicatie en bood ons andere excursie aan, ik al lichtelijk ge-ergerd weigerde omdat het niks was, we wouden op sahara.. hun zouden uitzoeken en zou ons later die dag laten weten (ze probeerde via andere organisatie ons mee te laten doen)

Hele dag niks gehoord, zaterdag dus boos weer heen gegaan en ge-eist om op te lossen.. ze zochten contact op met onze hostess en die zou ons spreken op zondag..(ze had eigenlijk vrij)

Hostess was duidelijk voor ons en ze wist er niks van( het was haar schuld niet) en bood om meteen klachtenformulier te maken ter plekke zelf.. we moesten eerst nog eigen verhaal maken en zouden we maken. dus afgesproken op maandagavond (omdat ze vrij had op zondag)

Dus alles opgeschreven op maandag en dus op dinsdagavond weer naar huis

Je kan dus al raden dat onze vakantie grotendeels verpest was.

alles opgestuurd naar Neckermann en vorige week brief gekregen van Neckermann dat ze zeggen dat hun schuld niet maar ze hebben toch 100 euro reischeque meegeleverd daarmee gaan we zeker niet akkoord..

Wat moet ik nu doen???

Ik wil weer brief schrijven maar ik heb geen zin in heen en weer maar ik wil ze duidelijk maken dat ze geen geintje met me moeten uithalen...

Met alle hulp ben ik heel dankbaar voor..
pi_75311260
WAT EEN AVONTUUR!!!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_75311290
Brief schrijven zou ik niet doen
Hoeveel kostte de excursie voor samen?
pi_75311337
"we wouden op sahara", wat is dat
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 5 december 2009 @ 12:45:11 #5
242879 Onnoman
The On And Only
pi_75311360
heb je aids in je tenen?

typ eens normaal man.. ik ben op de helft gestopt met lezen.. laterrr
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_75311372
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 12:42 schreef Loveless85 het volgende:
180 euro.. contant betaald aan Neckermann, die wel teruggekregen op die maandagavond..

En sorry voor die taalfouten.. heb haastig opgeschreven, ben op werk namelijk..
  zaterdag 5 december 2009 @ 12:46:10 #7
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_75311387
Niet zo slim om je hele vakantie van 12 dagen rond die twee dagen Sahara Tour heen te plannen. Ik had toch zeker ook op de andere dagen leuke dingen gepland.
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 5 december 2009 @ 12:46:18 #8
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_75311397
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 12:42 schreef Loveless85 het volgende:
pi_75311441
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 12:44 schreef capricia het volgende:
"we wouden op sahara", wat is dat
dat gaat over de vele bosrijke omgevingen die de Sahara rijk is
~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
pi_75311484
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 12:45 schreef Ninedarts het volgende:
Sinterklaas
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_75311523
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 12:40 schreef Ninedarts het volgende:
Zal situatie kort maar krachtig neerzetten:

Bij receptie daar Neckermann bood sahara Tour aan die beter was dan de lokale organisatie.

Ik al lichtelijk ge-ergerd weigerde omdat het niks was, we wouden op sahara.. hun zouden uitzoeken en zou was later die dag laten weten (ze probeerde via andere organisatie ons mee te laten doen)
En jij klaagt over gebrek aan communicatie van Neckermann?

Je krijgt je geld terug (niet meer dan normaal) én 100 euro waardebonnen voor de volgende reis enkel voor het missen van 1 excursie. Dat vind ik zeker netjes.
  zaterdag 5 december 2009 @ 12:53:26 #12
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_75311598
Tijdens de Ramadan naar Tunesie gaan ? Kut voor je.

Wel een hoop bomen in die wouden daar ? Dacht dat de Sahara voornamlijk zand was namelijk.
pi_75311643
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 12:53 schreef Buschetta het volgende:
Wel een hoop bomen in die wouden daar ? Dacht dat de Sahara voornamlijk zand was namelijk.
Ah, jij bent ook al een keer op sahara geweest..
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75311668
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 12:45 schreef Ninedarts het volgende:

[..]

180 euro.. contant betaald aan Neckermann, die wel teruggekregen op die maandagavond..

Dus je krijgt je geld terug en nog 60% extra in de vorm van waardecheques.

Wat had je dan graag gezien? Dit soort shit kan gebeuren, zeker in de Ramadan in een islamitisch land. Het is niet Neckermann z'n schuld dat jij je hele vakantie op 1 excursie zit te wachten en niet vooraf ff onderzoekt of er dan niet toevallig Ramadan oid in je land van bestemming is
pi_75311725
Vakantie verpest Right...
Noot noot.
pi_75311790
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 12:45 schreef Onnoman het volgende:
heb je aids in je tenen?

typ eens normaal man.. ik ben op de helft gestopt met lezen.. laterrr
Ik kan er ook weinig uit opmaken.
pi_75311831
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 12:56 schreef Loveless85 het volgende:
Dit soort shit kan gebeuren, zeker in de Ramadan in een islamitisch land. Het is niet Neckermann z'n schuld dat jij je hele vakantie op 1 excursie zit te wachten en niet vooraf ff onderzoekt of er dan niet toevallig Ramadan oid in je land van bestemming is
Le-zen: het was niet alleen de ramadan, een dag later heeft TS de bus gemist, letterlijk. Of beter gezegd: de bus heeft TS gemist. Dat was wel de schuld van Neckermann.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_75311839
We wilden ook andere dingen doen maar omdat de Sahara steeds werd uitgesteld en ze beloofden dat het goed zou komen konden we tussendoor geen andere excursies doen want je moet je daarvoor opgeven 1 of 2 dagen daarvoor

Donderdag zouden we gaan, ging niet door vanwege ramadan.
Vrijdag kwam de bus niet., ze beloofden dat we op die dag te horen zouden krijgen of we zaterdag konden, wij dus wachten
Zaterdag nog niks gehoord dus boos naar Neckermann geweest( ze waren vergeten)
Zondag overdag kwam de hostess probleem oplossen
Maandagavond geld teruggekregen en klachtformulier gemaakt

Dus vanaf donderdag tot maandag hebben we niks kunnen doen en mijn vriendin had toen al geen zin meer...
Dus vakantie is wel verpest...
pi_75311849
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 12:54 schreef capricia het volgende:
Ah, jij bent ook al een keer op sahara geweest..
Ik dacht dat de vriendin van TS Sahara heette
.
pi_75311863
ehm dus, de excursie ging niet door, je hebt je geld terug en je hebt verder geen fuck gedaan die 12 dagen?

Tamelijk lamballig, van jezelf dan!
pi_75311865
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:02 schreef r_one het volgende:

[..]

Dat was wel de schuld van Neckermann.
Daar krijgt ie dan ook 100 euro kortingbonnen voor.
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:03 schreef Ninedarts het volgende:
We wilden ook andere dingen doen maar omdat de Sahara steeds werd uitgesteld en ze beloofden dat het goed zou komen konden we tussendoor geen andere excursies doen want je moet je daarvoor opgeven 1 of 2 dagen daarvoor

Vrijdag kwam de bus niet., ze beloofden dat we op die dag te horen zouden krijgen of we zaterdag konden, wij dus wachten

Dus vanaf donderdag tot maandag hebben we niks kunnen doen en mijn vriendin had toen al geen zin meer...
Wat doe je als je niet op excursie bent in Tunesie? Lekker lui aan het zwembad liggen lezen, luieren, rusten, etc.
Dus dat uurtje per dag dat gemist hebt door te wachten op je trip verpest heel je vakantie? ...sterk!
pi_75311868
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 12:56 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dus je krijgt je geld terug en nog 60% extra in de vorm van waardecheques.

Wat had je dan graag gezien? Dit soort shit kan gebeuren, zeker in de Ramadan in een islamitisch land. Het is niet Neckermann z'n schuld dat jij je hele vakantie op 1 excursie zit te wachten en niet vooraf ff onderzoekt of er dan niet toevallig Ramadan oid in je land van bestemming is
Maar Neckermann bood excursie aan, ging niet door en dan zeggen ze steeds: morgen, morgen en nog eens morgen..

en dan is je vakantie dan toch verpest omdat die morgen juist niet kwam!!
pi_75311894
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:04 schreef MarMar het volgende:
ehm dus, de excursie ging niet door, je hebt je geld terug en je hebt verder geen fuck gedaan die 12 dagen?

We hadden betaald voor Sahara en tussen die tijd konden we geen andere excursies boeken want stel dat het toch doorging die Sahara en kon je niet mee met andere excursie....

Pas op zondag geloven we er niet meer in dat Sahara door ging en maandagavond geld terug gekregen..

Dan kan je toch geen andere excursies meer doen hoor
pi_75311898
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:04 schreef MarMar het volgende:

Jawel:
quote:
hele dag relaxen in hotel
.
pi_75311905
Shit happens, dat soort dingen gebeuren als je in een niet westers land op vakantie gaat meer dan eens, daar heb je je avontuur
pi_75311922
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:04 schreef mrPanerai het volgende:
Daar krijgt ie dan ook 100 euro kortingbonnen voor.
Correct. Ik heb ook niet anders beweerd.
.
pi_75311956
omg... dus zonder excursies geen toffe vakantie?

pi_75311983
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:05 schreef Ninedarts het volgende:

[..]

Maar Neckermann bood excursie aan, ging niet door en dan zeggen ze steeds: morgen, morgen en nog eens morgen..

Dat het kut is dat je excursie niet door is gegaan zal niemand ontkennen. Maar op zich is de tegemoetkoming van Neckerman wel schappelijk te noemen.

Dat je daardoor je vakantie laat verpesten is helaas toch wel je eigen instelling. Je gaat mij niet vertellen dat je daar niks op eigen houtje kan ondernemen om iets van de omgeving te zien.
pi_75311987

Deze mensen hebben hele dagen lopen relaxen in het hotel en hebben dat de hele vakantie volgehouden. Dat dit kan in de Sahara.
Live out of your imagination, not your history.
pi_75312004
Nope, we gingen juist naar Tunesie voor Sahara maar door niksdoen van Neckermann is het niet doorgegaan dus vakantie is verpest

Stel dat jij naar Amerika gaat speciaal voor Grand Canyon en jij boekt een helikoptervlucht daarheen via Neckermann maar door iets kan het niet en stelt het een dag uit en dan komt de helikopter niet en houd neckermann aan je lijntje en dan uiteindeljik krijg je je geld terug en ga je weer naar huis...

Leuke vakantie gehad dan??
pi_75312006
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:10 schreef MarMar het volgende:
omg... dus zonder excursies geen toffe vakantie?

Inderdaad.

Geld is terug, ze hebben een waardebon gekregen en alles is verpest door het niet doorgaan van 1 fucking excursie.
pi_75312046
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:13 schreef Ninedarts het volgende:
Nope, we gingen juist naar Tunesie voor Sahara maar door niksdoen van Neckermann is het niet doorgegaan dus vakantie is verpest

Stel dat jij naar Amerika gaat speciaal voor Grand Canyon en jij boekt een helikoptervlucht daarheen via Neckermann maar door iets kan het niet en stelt het een dag uit en dan komt de helikopter niet en houd neckermann aan je lijntje en dan uiteindeljik krijg je je geld terug en ga je weer naar huis...

Ooit gehoord van eigen initiatief? Als het echt zo belangrijk was had je op vrijdag al een andere tour geregeld ipv af te wachten en te relaxen ( ) in het hotel.
pi_75312108
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:15 schreef Sj0rs het volgende:

[..]

Ooit gehoord van eigen initiatief? Als het echt zo belangrijk was had je op vrijdag al een andere tour geregeld ipv af te wachten en te relaxen ( ) in het hotel.
Hun hadden ons geld, ze wilden het nog niet teruggeven en ze zouden het regelen...Moet ik dan nog even 200 euro neerleggen bij andere operator?? ik had vertrouwen in Neckermann en dacht dat het wel goed kon komen...

Neckermann heeft dat dus niet gedaan omdat ze het vergeten waren, niet goed opgelet en neckermann mensen wezen naar elkaar wie zijn schuld was en zo...en daat sta je dan....
pi_75312112
Ik heb een paar zinnen van de OP gelezen maar kan je niet volgen. De tekst die je produceert lijkt wel uit een vertaalcomputer te komen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_75312123
quote:

Ook gehoord van interpuncties?
pi_75312170
Graag geen onzin in dit topic

Ik wil graag alleen serieuze reacties en geen reacties van zielige gasten die niks te doen hebben en andermans forums verpesten...
pi_75312209
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:22 schreef Ninedarts het volgende:
Graag geen onzin in dit topic

Ik wil graag alleen serieuze reacties en geen reacties van zielige gasten die niks te doen hebben en andermans forums verpesten...
O noesj ... heel Fok! verpest
.
pi_75312309
Nouja, om terug te komen op je vraag, ik denk niet dat je er veel meer van kan maken. Neckerman is in de fout gegaan met het regelen van de excursie en dat hebben ze naar mijn idee netjes opgelost.

Dat op Sahara gaan ( ) het enige doel was van deze vakantie en dat het hierdoor in het water is gevallen is erg naar, maar daar heeft Neckerman niets mee te maken. Dus eventuele andere vergoedingen kan je, denk ik, verder wel op je buik schrijven.
pi_75312381
TS: Ben jij van Nederlandse oorsprong? Je zinsopbouw doet me denken dat je uit het buitenland komt.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75312536
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:33 schreef capricia het volgende:
TS: Ben jij van Nederlandse oorsprong? Je zinsopbouw doet me denken dat je uit het buitenland komt.
Dat zeggen wel meerdere mensen maar ben doof geboren vandaar dat ik zo typt, dat hebben alle doven maar veel doven schrijven juist nog veel erger
pi_75312590
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:29 schreef Joachim het volgende:
Nouja, om terug te komen op je vraag, ik denk niet dat je er veel meer van kan maken. Neckerman is in de fout gegaan met het regelen van de excursie en dat hebben ze naar mijn idee netjes opgelost.

Dat op Sahara gaan ( ) het enige doel was van deze vakantie en dat het hierdoor in het water is gevallen is erg naar, maar daar heeft Neckerman niets mee te maken. Dus eventuele andere vergoedingen kan je, denk ik, verder wel op je buik schrijven.
Ze hebben het juist niet netjes opgelost...ze lieten ons het maar uitzoeken en we zijn 3 dagen achter elkaar naar Neckermann gegaan om verhaal te halen omdat ze niks van zich lieten horen...maw, ze deden juist helemaal niks en als wij ook niks deden kregen we onze geld niet eens terug etc...dus we hebben vele ochtenden daar gezeten en om opheldering gevraagd maar ze deden niks...en ze waren het ook weer vergeten en zo...
pi_75312594
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:40 schreef Ninedarts het volgende:

[..]

Dat zeggen wel meerdere mensen maar ben doof geboren vandaar dat ik zo typt, dat hebben alle doven maar veel doven schrijven juist nog veel erger
Ah, dat verklaart een hoop! Dank voor het ophelderen.
Maar om even terug te komen op je OP: Wat zou jij willen dat de Neckerman zal doen naar jullie toe? Hoe kunnen ze het goedmaken?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75312691
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:42 schreef capricia het volgende:

[..]

Ah, dat verklaart een hoop! Dank voor het ophelderen.
Maar om even terug te komen op je OP: Wat zou jij willen dat de Neckerman zal doen naar jullie toe? Hoe kunnen ze het goedmaken?
eerst toegeven dat ze schuld hebben en een deel van vakantiegeld terug krijgen maar dan contant en niet van cheque want die cheque van 100 euro kunnen we alleen via Neckermann boeken en dat willen we juist niet meer..en die moet binnen 2 jaar gebruikt worden en anders is het niet meer geldig en volgende jaar al plannen voor vakantie maar dan zonder neckermann dus hebben we niks aan...
pi_75312779
Krijgen we volgend jaar zo'n vehraal van jou over oad en de walvissen tocht die niet doorging.
pi_75312783
Bedoel je dat je op safari wilt gaan in de sahara? Wat is op Sahara gaan? Kuilen graven in de woestijn?

Raar verhaal, dat je hele vakantie verpest is door een tripje van 2 dagen dat niet door gaat. Er lijkt me dat er in Tunesië toch nog wel zat meer te doen is, dan in je hotelkamer wachten op een telefoontje van Neckerman.
pi_75312918
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:50 schreef Batsnek het volgende:
Bedoel je dat je op safari wilt gaan in de sahara? Wat is op Sahara gaan? Kuilen graven in de woestijn?

Raar verhaal, dat je hele vakantie verpest is door een tripje van 2 dagen dat niet door gaat. Er lijkt me dat er in Tunesië toch nog wel zat meer te doen is, dan in je hotelkamer wachten op een telefoontje van Neckerman.
2 dagen door woenstijn met dromedarissen, bustocht langs dorpen daar met ontmoeting met inwoners, in hotel overnachten, oase bekijken etc..

Neckermann had al gezegd dat zware tocht is, dus goed uitgerust was een verstandig idee van hun dus daarom wij relaxen bij hotel zodat we uitgerust aan sahara konden gaan...maar achteraf hadden we elke dag iets kunnen doen maar wisten wij veel dat Neckermann niet aan hun beloften houden......
pi_75312985
Vraagje: als de 2-daagse Sahara excursie wel gewoon was doorgegaan, zoals gepland, wat had je dan de overige 10 dagen gedaan?
.
pi_75313180
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:59 schreef r_one het volgende:
Vraagje: als de 2-daagse Sahara excursie wel gewoon was doorgegaan, zoals gepland, wat had je dan de overige 10 dagen gedaan?
Relaxen in het hotel natuurlijk.
pi_75313448
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:59 schreef r_one het volgende:
Ook andere excursies gedaan na Sahara..we zouden op donderdag gaan en vrijdagavond terug...dan zaterdagochtend weer plannen voor volgende excursie

Ik weet nog dat we catamaran wilden doen op maandag en kon je dus op zaterdag opgeven...maar door uitstellen van sahara konden we dus zaterdag niet boeken want STEL dat we zondag toch wel naar Sahara gingen????
pi_75313470
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 14:07 schreef Sj0rs het volgende:

[..]

Relaxen in het hotel natuurlijk.
Dude leer eens lezen...daarvoor kwamen we niet naar Tunesie anders hadden we wel de stranden opgezocht in Spanje....
pi_75314156
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:56 schreef Ninedarts het volgende:

[..]

2 dagen door woenstijn met dromedarissen, bustocht langs dorpen daar met ontmoeting met inwoners, in hotel overnachten, oase bekijken etc..

Neckermann had al gezegd dat zware tocht is, dus goed uitgerust was een verstandig idee van hun dus daarom wij relaxen bij hotel zodat we uitgerust aan sahara konden gaan...maar achteraf hadden we elke dag iets kunnen doen maar wisten wij veel dat Neckermann niet aan hun beloften houden......
Dat een zware tocht?! Voor een stel bejaarden misschien.
Maar waarom heb je niet gewoon een rondreis achtig iets geboekt waar dit al bij in zat? Er zijn wel meer organisaties dan Neckermann en de Sahara is groter dan alleen dat stukje in Tunesie.

Maar afijn, ik vrees dat je gewoon vette pech hebt en dat ze de tour niet door lieten gaan omdat er te weinig mensen waren. Kan gebeuren.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_75314531
quote:

Begrijp dat het sneu is maar zelf ben je ook zo flexibel als een houten plank.
Zelf had ik na drie dagen wel doorgehad dat die toer door de Sahara misschien wel helemaal niet door zou gaan en dan maak je in ieder geval plan B. Dit is jullie ook aangeboden:
quote:
Wij daarheen en verhaal halen...blijkt miscommunicatie en bood ons andere excursie aan, ik al lichtelijk ge-ergerd weigerde omdat het niks was, we wouden op sahara..
Jij moest en zou op toer en verder stond je nergens voor open. Je laat toch niet een hele vakantie afhangen van één excursie? Kun je best doen maar reken er maar op dat je hier vaker tegenaan gaat lopen want de meeste dingen lopen namelijk anders dan gepland.
pi_75314608
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 14:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Dat een zware tocht?! Voor een stel bejaarden misschien.
Maar waarom heb je niet gewoon een rondreis achtig iets geboekt waar dit al bij in zat? Er zijn wel meer organisaties dan Neckermann en de Sahara is groter dan alleen dat stukje in Tunesie.

Maar afijn, ik vrees dat je gewoon vette pech hebt en dat ze de tour niet door lieten gaan omdat er te weinig mensen waren. Kan gebeuren.
Ja, TS had gewoon een rondreis achtig iets moeten boeken. Dan was er geen vuiltje aan de lucht geweest.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75314645
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 14:16 schreef Ninedarts het volgende:
Ook andere excursies gedaan na Sahara..we zouden op donderdag gaan en vrijdagavond terug...dan zaterdagochtend weer plannen voor volgende excursie
En dat terwijl "op Sahara" een zware excursie was, aldus Neckermann, zeg je.
.
pi_75314881
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:40 schreef Ninedarts het volgende:

[..]

Lijkt me duidelijk waarom je niets van Neckermann hebt gehoord.
pi_75315030
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 15:13 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

Lijkt me duidelijk waarom je niets van Neckermann hebt gehoord.
Zielige gast ben je ook he........met je domme opmerkingen.....
pi_75315436
TS: je kunt eventueel naar een geschillencommissie stappen en daar je klacht voorleggen. Ik wil je alleen wel even meegeven dat er zoiets bestaat als redelijkheid en billijkheid. Neckermann heeft een oplossing aangeboden in de vorm van een cheque. Het is je goed recht om daarmee niet accoord te gaan, maar de geschillencommissie zal hoogstwaarschijnlijk gewoon oordelen dat het voorstel van Neckermann alleszinds redelijk en billijk is. Afgezien daarvan maak ik uit je eigen startpost op dat het plan om de excursie te gaan doen niet van te voren is aangegeven bij de boeking bij Neckermann. Tevens valt op dat je zelf in Tunesie erg weinig medewerking hebt verleend aan een mogelijke oplossing middels een andere excursie. Je hebt dus de facto mogelijke oplossingen tegengewerkt. In dat kader is de cheque die je nu krijgt ook bijzonder netjes van Neckermann.

Kortom: je kunt naar de geschillencommissie stappen, maar de kans dat je daar wint is zo goed als nul. Bespaar je dus de moeite.

P.S.: Ben ik nu ook vervelend of 'zielig' omdat ik hier dingen opschrijf die niet exact in jouw straatje vallen?
pi_75316648
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 15:36 schreef justanick het volgende:
TS: je kunt eventueel naar een geschillencommissie stappen en daar je klacht voorleggen. Ik wil je alleen wel even meegeven dat er zoiets bestaat als redelijkheid en billijkheid. Neckermann heeft een oplossing aangeboden in de vorm van een cheque. Het is je goed recht om daarmee niet accoord te gaan, maar de geschillencommissie zal hoogstwaarschijnlijk gewoon oordelen dat het voorstel van Neckermann alleszinds redelijk en billijk is. Afgezien daarvan maak ik uit je eigen startpost op dat het plan om de excursie te gaan doen niet van te voren is aangegeven bij de boeking bij Neckermann. Tevens valt op dat je zelf in Tunesie erg weinig medewerking hebt verleend aan een mogelijke oplossing middels een andere excursie. Je hebt dus de facto mogelijke oplossingen tegengewerkt. In dat kader is de cheque die je nu krijgt ook bijzonder netjes van Neckermann.

Kortom: je kunt naar de geschillencommissie stappen, maar de kans dat je daar wint is zo goed als nul. Bespaar je dus de moeite.

P.S.: Ben ik nu ook vervelend of 'zielig' omdat ik hier dingen opschrijf die niet exact in jouw straatje vallen?
Pas op zaterdag boden ze wat aan, een soort dagje naar 1 of andere kutplek waar niks te bezien valt...ik heb juist heel veel gedaan om alles weer in goede banen te laten leiden maar Neckermann deed juist niks, ze probeerden juist wat te regelen na aandringen van mij.

Toen we bij hotel aankwamen vertelde Neckermann dat een Sahara excursie een aanrader was om Tunesie van andere kant te zien, en aangezien we al dat wilden doen gingen we dus bij Neckermann boeken voor excursie..maar vanaf het boeken ging het jammerlijk al fout, aan de kant van Neckermann..ze kwamen niet persoonlijk bij ons langs op vrijdag of zaterdag of zondag, nee hoor wij moesten naar hun toe omdat het nog steeds niet opgelost was en hun zaten gewoon hele tijd achter bureau niks te doen.. Mijn vriendin werd heel kwaad toen ze met een voorstel kwamen die gewoon waardeloos is... hetzelfde als je een helikoptervlucht hebt geboekt en dan willen ze je met een koetsritje door de stad heen rijden compenseren, zoiets was het...

En je bent niet zielig , je bekijkt het van de nuchtere kant... maar echt. heb veel gedaan om verhaal te halen, oplossingen te zoeken van hun kant maar ze deden gewoon in feite niks...heb zelfs daar een neger volgescholden omdat hij vergeten was om te bellen voor regelen voor safaria en zei alleen maar sorry terwijl onze dag weer verpest was
pi_75316708
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 16:27 schreef Ninedarts het volgende:

[..]

...heb zelfs daar een neger volgescholden omdat hij vergeten was om te bellen voor regelen voor safaria en zei alleen maar sorry terwijl onze dag weer verpest was
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75316867
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 16:29 schreef capricia het volgende:

[..]

Hij werkt ook bij Neckermann en hij beloofde ons op vrijdag te gaan bellen en te regelen voor Sahara excursie voor zaterdag.. en hij zou het ons laten weten diezelfde dag via briefje bij ons hotel...
Dus die dag ook bij zwembad gezeten wachten op briefje, 3 keer langs gewees bij receptie om te vragen of er bericht voor ons was..helemaal niks

dus volgende dag WEER terug naar Neckermann balie en zagen we andere medewerker en alles weer uitgelegd. die zou er weer achteraan gaan en contact opnemen met onze hostess

Komen we buiten zien we die neger een peukie paffen, hij ziet ons en schrikt zich... ik vraag aan hem waarom hij zich niks van zich liet horen.. vergeten zei hij en hij zou nu gaan bellen zei hij.. op zaterdag 10 uur smorgens...was al te laat voor vandaag... daarom ik hem uitgescholden...
pi_75317196
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 16:35 schreef Ninedarts het volgende:

[..]

Hij werkt ook bij Neckermann en hij beloofde ons op vrijdag te gaan bellen en te regelen voor Sahara excursie voor zaterdag.. en hij zou het ons laten weten diezelfde dag via briefje bij ons hotel...
Dus die dag ook bij zwembad gezeten wachten op briefje, 3 keer langs gewees bij receptie om te vragen of er bericht voor ons was..helemaal niks

dus volgende dag WEER terug naar Neckermann balie en zagen we andere medewerker en alles weer uitgelegd. die zou er weer achteraan gaan en contact opnemen met onze hostess

Komen we buiten zien we die neger een peukie paffen, hij ziet ons en schrikt zich... ik vraag aan hem waarom hij zich niks van zich liet horen.. vergeten zei hij en hij zou nu gaan bellen zei hij.. op zaterdag 10 uur smorgens...was al te laat voor vandaag... daarom ik hem uitgescholden...
Denk jij dat er opzet achter zat bij die neger?
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 5 december 2009 @ 16:51:57 #62
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75317372
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:05 schreef Ninedarts het volgende:

[..]

Wat ben jij kinderachtig. Je bent genoeg gecompenseerd. Goudzoeker.
Resistance is futile.
pi_75317440
Ik kan de klacht wel begrijpen en heb iets soortgelijks meegemaakt, het is echt kut en beïnvloed je vakantie wel, maar laat het erbij, je komt toch niet door die stugge bedrijven heen.

Ik was met mijn vriendin naar Fuerteventura en wij wilde graag naar een waterpark (duh, ). Wij zaten 2 weken op het eiland en we zouden de 1e week een beetje relaxen en dan de 2e week op donderdag naar het waterpark, dat arrangement met busreis enzo werd maar 1 keer in de week vanuit onze plaats gedaan. En dan hadden we wat tijd om een beetje bruin te worden alvorens gigantisch te verbranden . We hadden betaald en we zouden opgehaald worden bij een hotel, nou mooi geen bus dus . Wij vet balen want we hadden verder niet echt iets bijzonders gedaan qua excursies en keken hier echt naar uit.

Wat bleek, op het moment dat wij niet opgepakt werden bij het hotel hadden wij het noodnummer moeten bellen, zodat ze ons alsnog konden ophalen. Naar mijn idee is een noodnummer alleen voor ernstig ziek of dood, maar blijkbaar ook als de bus niet op komt draven. Dat hadden wij dus niet gedaan, .
Fingerspitzgefühl
pi_75318015
TS had beter zoiets kunnen gaan doen:
http://www.sawadee.nl/reisroutes/toon_reis.php?rc=TUN
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 5 december 2009 @ 17:34:21 #65
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_75318588
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 16:54 schreef ForumGek het volgende:

Wat bleek, op het moment dat wij niet opgepakt werden bij het hotel hadden wij het noodnummer moeten bellen, zodat ze ons alsnog konden ophalen. Naar mijn idee is een noodnummer alleen voor ernstig ziek of dood, maar blijkbaar ook als de bus niet op komt draven. Dat hadden wij dus niet gedaan, .
Dus dat je vriendin even had kunnen bellen als je dood was oid
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
pi_75318759
je hebt je geld terug en nog 100 euro extra gekregen. Wat wil je nog meer? 3 miljoen ofzo?
pi_75320718
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 17:41 schreef BaraCuda het volgende:
je hebt je geld terug en nog 100 euro extra gekregen. Wat wil je nog meer? 3 miljoen ofzo?
Geen 100 euro contant hoor...gewoon cheque die ik binnen 2 jaar moet verzilveren bij Neckermann

En volgende jaar gaan we op autovakantie dus Neckermann zit daar dus niet bij en misschien over 2 jaar mijn vriendin zwanger dus ik heb dus in feite niks aan...
pi_75320757
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 16:46 schreef capricia het volgende:

[..]

Denk jij dat er opzet achter zat bij die neger?
Nope maar hij heeft geen brief achtergelaten bij ons en hij is vergeten en volgende dag weer daar heen gegaan omdat hij dus niks heeft gedaan, dus een scheldpartij is zeker verdiend voor hem

En hij zei niks terug omdat hij heel goed wist dat hij fout was.........
pi_75320947
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 19:02 schreef Ninedarts het volgende:

[..]

Geen 100 euro contant hoor...gewoon cheque die ik binnen 2 jaar moet verzilveren bij Neckermann
En volgende jaar gaan we op autovakantie dus Neckermann zit daar dus niet bij en misschien over 2 jaar mijn vriendin zwanger dus ik heb dus in feite niks aan...
Neckermann biedt ook auto vakanties aan. En stedentrips.
En anders kun je de bon misschien wel doorverkopen.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_75323728
Vervelend dat dat gebeurt, maar Neckermann heeft je wél al het geld terug gegeven. Ze willen je niet kwijt, vandaar die reischeque. Als je het niet mee eens bent, dan moet je weer een brief schrijven. In het ergste geval naar de Geschillencommissie (je kan daar maar tot max. 3 maanden na terugkomst aanmelden), maar daar moet je ook voor betalen, dus dat heeft niet veel zin.

Overigens vind ik wel dat Neckermann het netjes heeft opgelost. Je hebt je geld terug gekregen en dan geven ze je een reischeque. Wat wil je dan? Je hoeft de reischeque niet gebruiken. Trouwens als het een Thomas Cook reischeque is (waar Neckermann onderdeel van is), kan je het ook voor Vrij Uit gebruiken.
pi_75391904
Ik vind dat men hier wel makkelijk oordeelt over wat TS wel en niet had kunnen doen. Ik snap best dat als je een week naar Tunesie gaat dat een tripje naar de woestijn dan wel op iedereens lijstje staat. Als dat dan steeds niet door gaat door incompetentie van de personen die ervoor verantwoordelijk zijn, dan vind ik een klacht wel terecht. Want wat kan je idd verder nog in Tunesie, behalve chillen op het strand? Als zo'n woestijn-excursie dan verpest wordt zou ik dat ook echt een domper vinden op de vakantie.

Maar goed, verder weet ik ook niet wat je er aan kan doen, TS. Je hebt je geld teruggekregen. 100 euro aan reischeques is natuurlijk aan de ene kant netjes van Neckermann, aan de andere kant heb je er geen reet aan omdat je ze alleen kan gebruiken met flinke bijbetaling.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 7 december 2009 @ 23:59:44 #72
862 Arcee
Look closer
pi_75395610
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:50 schreef Batsnek het volgende:
Wat is op Sahara gaan? Kuilen graven in de woestijn?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  dinsdag 8 december 2009 @ 00:09:07 #73
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_75395892
Is jij Nederlands ?
Tot zover de kwaliteitspost
pi_75396280
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 17:14 schreef capricia het volgende:
TS had beter zoiets kunnen gaan doen:
http://www.sawadee.nl/reisroutes/toon_reis.php?rc=TUN
Die heb ik gedaan. Leuk reisje voor tussendoor.
  dinsdag 8 december 2009 @ 09:26:59 #75
270592 Johannes_Klabanus
Wie die Nase des Mannes...
pi_75399637
tvp lekker lachen
pi_75400105
En dan staat er onderaan dit topic een banner van Neckerman...
pi_75400417
beter had je gewoon Alberto gebeld. die regelt dat gewoon even voor je
pi_75408945
Ons is ongeveer het zelfde gebeurd. Vakantie eiland, huurauto aangevraagd, geen huurauto, werd volgende dag beloofd, geen huurauto, wederom belofte volgende dag, geen huurauto, aangeboden korting op excursies, excursie gaat niet door ivm slecht weer.. Kortom: shitvakantie doordat we vastzaten op het complex.
Ook bij neckermann. We kregen niet meer dan teruggaaf van geld van huurauto en een bloemetje.
pi_75409169
Tja, zelf zou ik als iemand al 2x z'n beloftes niet waarmaakt iemand anders zoeken, niet nog blijven wachten. Wil je er nog meer uithalen, dan zou ik een duidelijke klachtenbrief maken met daarin:

- Gemaakte fouten aan de kant van Neckermann (Afspraken die niet nagekomen zijn e.d.)
- Wacht tijden die je hebt gemaakt

Daaruit zou ik berekenen hoeveel procent van je vakantie je niet hebt kunnen benutten zoals je wilde en daar een geldbedrag uit toveren. Vervolgens dit als tegenvoorstel naar hen toesturen en bekijken wat ze zeggen.

100% je vakantie terug krijgen is natuurlijk kansloos. Je bent er wel geweest, je had er wel wat kunnen doen en zij wisten ook niet dat dit jullie belangrijkste excursie zou zijn.
pi_75410186
Je struikelt er over de excursies... je kan heel makkelijk 'op Sahara' * gaan, dan boek je toch bij een ander als je het zó belangrijk vind?

* ik vinnem leuk
pi_75410715
Ik kan TS juist wel begrijpen. Ale het allemaal klopt wat er staat en de vakantie echt geboekt was om de toer te doen. Als ik ergens naar toe ga speciaal voor 1 attractie en die blijkt niet door te gaan is mijn vakantie ook bijzonder verpest! Niet iedereen is een lamme z@k en gaat dan maar een beetje bij een zwembad liggen... Als ik dat wil blijf ik wel thuis...

Wat ik niet helemaal uit het verhaal lees is de vergoeding. Je hebt de excursie terug gekregen (dat is natuurlijk normaal) en daarbij 100 euro aan tegoed bonnen. Maar hoe staat dit tegen over de gehele reis. Met andere woorden wat koste de reis ongeveer.
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
pi_75411094
Als je speciaal je vakantie plant voor de Sahara, dan ga je niet wachten met boeken, totdat je bij de receptie van je hotel aankomt. Bovendien verteld TS indirect al, dat er ook andere excursies waren dan die van Neckermann.

Ik snap best dat het jammer is als de tour van Neckermann niet doorgaat, maar
1) in het buitenland gaat men vaak wat soepeler/minder nauw met regels om (annoying, ik weet het)
2) mag men zich best wat flexibeler opstellen
3) kan men zelf ook wat moeite ondernemen om iets anders te boeken
4) is het wat overtrokken om 2 gemiste dagen te bestempelen als verpesting gehele vakantie.
5) shit happens, fouten worden gemaakt, zeker niet goed te keuren of goed te praten, maar je begrijpt me hopelijk. Soms zijn er te veel factoren niet in de hand te houden.

Neckermann is zich bewust van de fout, heeft betaling terugstort en een tegemoetkoming in de vorm van een bon.

Wat moet er nog meer gebeuren, wat maakt dat TS wél tevreden is?
  dinsdag 8 december 2009 @ 15:40:51 #83
62913 Blik
The one and Only!
pi_75411408
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 15:23 schreef boegschroef het volgende:
Ik kan TS juist wel begrijpen. Ale het allemaal klopt wat er staat en de vakantie echt geboekt was om de toer te doen. Als ik ergens naar toe ga speciaal voor 1 attractie en die blijkt niet door te gaan is mijn vakantie ook bijzonder verpest!
Dit betekent echter niet dat Neckermann daarvoor aansprakelijk zou zijn. Ze hebben de excursie terugbetaald en een vergoeding gegeven in de vorm van kortingsbonnen. Dan ook nog het volgende punt:

- Het was een 12-daagse reis, waarom pas op dag 5 boeken als de Sahara trip het "hoogtepunt' van de reis zou zijn

Wat mij betreft ben je dan gewoon vreemd bezig en mag je ook best je hand in eigen boezem steken.

PS: Waarom heb je 'red mijn vakantie' niet gebeld
pi_75411467
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:03 schreef Ninedarts het volgende:

En de vrijdag (vertrekdag) tot en met vrijdag (dag van geplande tocht) was ook al verpest?
pi_75414421
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 15:42 schreef jack4ya het volgende:

[..]

En de vrijdag (vertrekdag) tot en met vrijdag (dag van geplande tocht) was ook al verpest?
Zondagavond aangekomen, maandag Neckermann vertellen over Sahara en dinsdag betaald en woensdag dus voorbereiden bij zwembad...........dus voorbereiden voor sahara tot en met zondag......dus vanaf woensdag tot en met zondag verpest en toen had vriendin nergens meer zin in omdat ze daar naar uitkeek...
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 17:00:35 #86
236264 crew  capricia
pi_75414499
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:59 schreef Ninedarts het volgende:

[..]

Zondagavond aangekomen, maandag Neckermann vertellen over Sahara en dinsdag betaald en woensdag dus voorbereiden bij zwembad...........dus voorbereiden voor sahara tot en met zondag......dus vanaf woensdag tot en met zondag verpest en toen had vriendin nergens meer zin in omdat ze daar naar uitkeek...
Waarom heb je niet een 'echte' woestijn-reis geboekt, als ik vragen mag? Als de Sahara zo belangrijk was voor jullie...
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')