180 euro.. contant betaald aan Neckermann, die wel teruggekregen op die maandagavond..quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:42 schreef Loveless85 het volgende:
Brief schrijven zou ik niet doen![]()
Hoeveel kostte de excursie voor samen?
quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:42 schreef Loveless85 het volgende:
Brief schrijven zou ik niet doen![]()
Hoeveel kostte de excursie voor samen?
dat gaat over de vele bosrijke omgevingen die de Sahara rijk isquote:
Sinterklaasquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:45 schreef Ninedarts het volgende:
En sorry voor die taalfouten.. heb haastig opgeschreven, ben op werk namelijk..
En jij klaagt over gebrek aan communicatie van Neckermann?quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:40 schreef Ninedarts het volgende:
Zal situatie kort maar krachtig neerzetten:
Bij receptie daar Neckermann bood sahara Tour aan die beter was dan de lokale organisatie.
Ik al lichtelijk ge-ergerd weigerde omdat het niks was, we wouden op sahara.. hun zouden uitzoeken en zou was later die dag laten weten (ze probeerde via andere organisatie ons mee te laten doen)
Ah, jij bent ook al een keer op sahara geweest..quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:53 schreef Buschetta het volgende:
Wel een hoop bomen in die wouden daar ? Dacht dat de Sahara voornamlijk zand was namelijk.
Dus je krijgt je geld terug en nog 60% extra in de vorm van waardecheques.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:45 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
180 euro.. contant betaald aan Neckermann, die wel teruggekregen op die maandagavond..
En sorry voor die taalfouten.. heb haastig opgeschreven, ben op werk namelijk..
Ik kan er ook weinig uit opmaken.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:45 schreef Onnoman het volgende:
heb je aids in je tenen?
typ eens normaal man.. ik ben op de helft gestopt met lezen.. laterrr
Le-zen: het was niet alleen de ramadan, een dag later heeft TS de bus gemist, letterlijk. Of beter gezegd: de bus heeft TS gemist. Dat was wel de schuld van Neckermann.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:56 schreef Loveless85 het volgende:
Dit soort shit kan gebeuren, zeker in de Ramadan in een islamitisch land. Het is niet Neckermann z'n schuld dat jij je hele vakantie op 1 excursie zit te wachten en niet vooraf ff onderzoekt of er dan niet toevallig Ramadan oid in je land van bestemming is
Ik dacht dat de vriendin van TS Sahara heettequote:Op zaterdag 5 december 2009 12:54 schreef capricia het volgende:
Ah, jij bent ook al een keer op sahara geweest..
Daar krijgt ie dan ook 100 euro kortingbonnen voor.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:02 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat was wel de schuld van Neckermann.
Wat doe je als je niet op excursie bent in Tunesie? Lekker lui aan het zwembad liggen lezen, luieren, rusten, etc.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:03 schreef Ninedarts het volgende:
We wilden ook andere dingen doen maar omdat de Sahara steeds werd uitgesteld en ze beloofden dat het goed zou komen konden we tussendoor geen andere excursies doen want je moet je daarvoor opgeven 1 of 2 dagen daarvoor![]()
Donderdag zouden we gaan, ging niet door vanwege ramadan.
Vrijdag kwam de bus niet., ze beloofden dat we op die dag te horen zouden krijgen of we zaterdag konden, wij dus wachten
Zaterdag nog niks gehoord dus boos naar Neckermann geweest( ze waren vergeten)
Zondag overdag kwam de hostess probleem oplossen
Maandagavond geld teruggekregen en klachtformulier gemaakt
Dus vanaf donderdag tot maandag hebben we niks kunnen doen en mijn vriendin had toen al geen zin meer...
Dus vakantie is wel verpest...
Maar Neckermann bood excursie aan, ging niet door en dan zeggen ze steeds: morgen, morgen en nog eens morgen..quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus je krijgt je geld terug en nog 60% extra in de vorm van waardecheques.
Wat had je dan graag gezien? Dit soort shit kan gebeuren, zeker in de Ramadan in een islamitisch land. Het is niet Neckermann z'n schuld dat jij je hele vakantie op 1 excursie zit te wachten en niet vooraf ff onderzoekt of er dan niet toevallig Ramadan oid in je land van bestemming is
We hadden betaald voor Sahara en tussen die tijd konden we geen andere excursies boeken want stel dat het toch doorging die Sahara en kon je niet mee met andere excursie....quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:04 schreef MarMar het volgende:
ehm dus, de excursie ging niet door, je hebt je geld terug en je hebt verder geen fuck gedaan die 12 dagen?
Tamelijk lamballig, van jezelf dan!
Jawel:quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:04 schreef MarMar het volgende:
ehm dus, de excursie ging niet door, je hebt je geld terug en je hebt verder geen fuck gedaan die 12 dagen?
Tamelijk lamballig, van jezelf dan!
quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:40 schreef Ninedarts het volgende:
hele dag relaxen in hotel
Correct. Ik heb ook niet anders beweerd.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:04 schreef mrPanerai het volgende:
Daar krijgt ie dan ook 100 euro kortingbonnen voor.
Dat het kut is dat je excursie niet door is gegaan zal niemand ontkennen. Maar op zich is de tegemoetkoming van Neckerman wel schappelijk te noemen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:05 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Maar Neckermann bood excursie aan, ging niet door en dan zeggen ze steeds: morgen, morgen en nog eens morgen..
en dan is je vakantie dan toch verpest omdat die morgen juist niet kwam!!
Inderdaad.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:10 schreef MarMar het volgende:
omg... dus zonder excursies geen toffe vakantie?
Ooit gehoord van eigen initiatief? Als het echt zo belangrijk was had je op vrijdag al een andere tour geregeld ipv af te wachten en te relaxen (quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:13 schreef Ninedarts het volgende:
Nope, we gingen juist naar Tunesie voor Sahara maar door niksdoen van Neckermann is het niet doorgegaan dus vakantie is verpest
Stel dat jij naar Amerika gaat speciaal voor Grand Canyon en jij boekt een helikoptervlucht daarheen via Neckermann maar door iets kan het niet en stelt het een dag uit en dan komt de helikopter niet en houd neckermann aan je lijntje en dan uiteindeljik krijg je je geld terug en ga je weer naar huis...
Leuke vakantie gehad dan??
Hun hadden ons geld, ze wilden het nog niet teruggeven en ze zouden het regelen...Moet ik dan nog even 200 euro neerleggen bij andere operator?? ik had vertrouwen in Neckermann en dacht dat het wel goed kon komen...quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:15 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Ooit gehoord van eigen initiatief? Als het echt zo belangrijk was had je op vrijdag al een andere tour geregeld ipv af te wachten en te relaxen () in het hotel.
Ook gehoord van interpuncties?quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:13 schreef Ninedarts het volgende:
Nope, we gingen juist naar Tunesie voor Sahara maar door niksdoen van Neckermann is het niet doorgegaan dus vakantie is verpest
Stel dat jij naar Amerika gaat speciaal voor Grand Canyon en jij boekt een helikoptervlucht daarheen via Neckermann maar door iets kan het niet en stelt het een dag uit en dan komt de helikopter niet en houd neckermann aan je lijntje en dan uiteindeljik krijg je je geld terug en ga je weer naar huis...
O noesj ... heel Fok! verpestquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:22 schreef Ninedarts het volgende:
Graag geen onzin in dit topic
Ik wil graag alleen serieuze reacties en geen reacties van zielige gasten die niks te doen hebben en andermans forums verpesten...
Dat zeggen wel meerdere mensen maar ben doof geboren vandaar dat ik zo typt, dat hebben alle doven maar veel doven schrijven juist nog veel ergerquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:33 schreef capricia het volgende:
TS: Ben jij van Nederlandse oorsprong? Je zinsopbouw doet me denken dat je uit het buitenland komt.
Ze hebben het juist niet netjes opgelost...ze lieten ons het maar uitzoeken en we zijn 3 dagen achter elkaar naar Neckermann gegaan om verhaal te halen omdat ze niks van zich lieten horen...maw, ze deden juist helemaal niks en als wij ook niks deden kregen we onze geld niet eens terug etc...dus we hebben vele ochtenden daar gezeten en om opheldering gevraagd maar ze deden niks...en ze waren het ook weer vergeten en zo...quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:29 schreef Joachim het volgende:
Nouja, om terug te komen op je vraag, ik denk niet dat je er veel meer van kan maken. Neckerman is in de fout gegaan met het regelen van de excursie en dat hebben ze naar mijn idee netjes opgelost.
Dat op Sahara gaan () het enige doel was van deze vakantie en dat het hierdoor in het water is gevallen is erg naar, maar daar heeft Neckerman niets mee te maken. Dus eventuele andere vergoedingen kan je, denk ik, verder wel op je buik schrijven.
Ah, dat verklaart een hoop! Dank voor het ophelderen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:40 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Dat zeggen wel meerdere mensen maar ben doof geboren vandaar dat ik zo typt, dat hebben alle doven maar veel doven schrijven juist nog veel erger
eerst toegeven dat ze schuld hebben en een deel van vakantiegeld terug krijgen maar dan contant en niet van cheque want die cheque van 100 euro kunnen we alleen via Neckermann boeken en dat willen we juist niet meer..en die moet binnen 2 jaar gebruikt worden en anders is het niet meer geldig en volgende jaar al plannen voor vakantie maar dan zonder neckermann dus hebben we niks aan...quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart een hoop! Dank voor het ophelderen.
Maar om even terug te komen op je OP: Wat zou jij willen dat de Neckerman zal doen naar jullie toe? Hoe kunnen ze het goedmaken?
2 dagen door woenstijn met dromedarissen, bustocht langs dorpen daar met ontmoeting met inwoners, in hotel overnachten, oase bekijken etc..quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:50 schreef Batsnek het volgende:
Bedoel je dat je op safari wilt gaan in de sahara? Wat is op Sahara gaan? Kuilen graven in de woestijn?
Raar verhaal, dat je hele vakantie verpest is door een tripje van 2 dagen dat niet door gaat. Er lijkt me dat er in Tunesië toch nog wel zat meer te doen is, dan in je hotelkamer wachten op een telefoontje van Neckerman.
Relaxen in het hotel natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:59 schreef r_one het volgende:
Vraagje: als de 2-daagse Sahara excursie wel gewoon was doorgegaan, zoals gepland, wat had je dan de overige 10 dagen gedaan?
Ook andere excursies gedaan na Sahara..we zouden op donderdag gaan en vrijdagavond terug...dan zaterdagochtend weer plannen voor volgende excursiequote:Op zaterdag 5 december 2009 13:59 schreef r_one het volgende:
Vraagje: als de 2-daagse Sahara excursie wel gewoon was doorgegaan, zoals gepland, wat had je dan de overige 10 dagen gedaan?
Dude leer eens lezen...daarvoor kwamen we niet naar Tunesie anders hadden we wel de stranden opgezocht in Spanje....quote:
Dat een zware tocht?! Voor een stel bejaarden misschien.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:56 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
2 dagen door woenstijn met dromedarissen, bustocht langs dorpen daar met ontmoeting met inwoners, in hotel overnachten, oase bekijken etc..
Neckermann had al gezegd dat zware tocht is, dus goed uitgerust was een verstandig idee van hun dus daarom wij relaxen bij hotel zodat we uitgerust aan sahara konden gaan...maar achteraf hadden we elke dag iets kunnen doen maar wisten wij veel dat Neckermann niet aan hun beloften houden......
Begrijp dat het sneu is maar zelf ben je ook zo flexibel als een houten plank.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:13 schreef Ninedarts het volgende:
Jij moest en zou op toer en verder stond je nergens voor open. Je laat toch niet een hele vakantie afhangen van één excursie? Kun je best doen maar reken er maar op dat je hier vaker tegenaan gaat lopen want de meeste dingen lopen namelijk anders dan gepland.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:40 schreef Ninedarts het volgende:
Wij daarheen en verhaal halen...blijkt miscommunicatie en bood ons andere excursie aan, ik al lichtelijk ge-ergerd weigerde omdat het niks was, we wouden op sahara..
Ja, TS had gewoon een rondreis achtig iets moeten boeken. Dan was er geen vuiltje aan de lucht geweest.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat een zware tocht?! Voor een stel bejaarden misschien.
Maar waarom heb je niet gewoon een rondreis achtig iets geboekt waar dit al bij in zat? Er zijn wel meer organisaties dan Neckermann en de Sahara is groter dan alleen dat stukje in Tunesie.
Maar afijn, ik vrees dat je gewoon vette pech hebt en dat ze de tour niet door lieten gaan omdat er te weinig mensen waren. Kan gebeuren.
En dat terwijl "op Sahara" een zware excursie was, aldus Neckermann, zeg je.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:16 schreef Ninedarts het volgende:
Ook andere excursies gedaan na Sahara..we zouden op donderdag gaan en vrijdagavond terug...dan zaterdagochtend weer plannen voor volgende excursie
Lijkt me duidelijk waarom je niets van Neckermann hebt gehoord.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:40 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Dat zeggen wel meerdere mensen maar ben doof geboren vandaar dat ik zo typt, dat hebben alle doven maar veel doven schrijven juist nog veel erger
Zielige gast ben je ook he........met je domme opmerkingen.....quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:13 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk waarom je niets van Neckermann hebt gehoord.
Pas op zaterdag boden ze wat aan, een soort dagje naar 1 of andere kutplek waar niks te bezien valt...ik heb juist heel veel gedaan om alles weer in goede banen te laten leiden maar Neckermann deed juist niks, ze probeerden juist wat te regelen na aandringen van mij.quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:36 schreef justanick het volgende:
TS: je kunt eventueel naar een geschillencommissie stappen en daar je klacht voorleggen. Ik wil je alleen wel even meegeven dat er zoiets bestaat als redelijkheid en billijkheid. Neckermann heeft een oplossing aangeboden in de vorm van een cheque. Het is je goed recht om daarmee niet accoord te gaan, maar de geschillencommissie zal hoogstwaarschijnlijk gewoon oordelen dat het voorstel van Neckermann alleszinds redelijk en billijk is. Afgezien daarvan maak ik uit je eigen startpost op dat het plan om de excursie te gaan doen niet van te voren is aangegeven bij de boeking bij Neckermann. Tevens valt op dat je zelf in Tunesie erg weinig medewerking hebt verleend aan een mogelijke oplossing middels een andere excursie. Je hebt dus de facto mogelijke oplossingen tegengewerkt. In dat kader is de cheque die je nu krijgt ook bijzonder netjes van Neckermann.
Kortom: je kunt naar de geschillencommissie stappen, maar de kans dat je daar wint is zo goed als nul. Bespaar je dus de moeite.
P.S.: Ben ik nu ook vervelend of 'zielig' omdat ik hier dingen opschrijf die niet exact in jouw straatje vallen?
quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:27 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
...heb zelfs daar een neger volgescholden omdat hij vergeten was om te bellen voor regelen voor safaria en zei alleen maar sorry terwijl onze dag weer verpest was
Hij werkt ook bij Neckermann en hij beloofde ons op vrijdag te gaan bellen en te regelen voor Sahara excursie voor zaterdag.. en hij zou het ons laten weten diezelfde dag via briefje bij ons hotel...quote:
Denk jij dat er opzet achter zat bij die neger?quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:35 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Hij werkt ook bij Neckermann en hij beloofde ons op vrijdag te gaan bellen en te regelen voor Sahara excursie voor zaterdag.. en hij zou het ons laten weten diezelfde dag via briefje bij ons hotel...
Dus die dag ook bij zwembad gezeten wachten op briefje, 3 keer langs gewees bij receptie om te vragen of er bericht voor ons was..helemaal niks![]()
dus volgende dag WEER terug naar Neckermann balie en zagen we andere medewerker en alles weer uitgelegd. die zou er weer achteraan gaan en contact opnemen met onze hostess
Komen we buiten zien we die neger een peukie paffen, hij ziet ons en schrikt zich... ik vraag aan hem waarom hij zich niks van zich liet horen.. vergeten zei hij en hij zou nu gaan bellen zei hij.. op zaterdag 10 uur smorgens...was al te laat voor vandaag... daarom ik hem uitgescholden...
Wat ben jij kinderachtig. Je bent genoeg gecompenseerd. Goudzoeker.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:05 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Maar Neckermann bood excursie aan, ging niet door en dan zeggen ze steeds: morgen, morgen en nog eens morgen..
en dan is je vakantie dan toch verpest omdat die morgen juist niet kwam!!
Dus dat je vriendin even had kunnen bellen als je dood was oidquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:54 schreef ForumGek het volgende:
Wat bleek, op het moment dat wij niet opgepakt werden bij het hotel hadden wij het noodnummer moeten bellen, zodat ze ons alsnog konden ophalen. Naar mijn idee is een noodnummer alleen voor ernstig ziek of dood, maar blijkbaar ook als de bus niet op komt draven. Dat hadden wij dus niet gedaan,.
Geen 100 euro contant hoor...gewoon cheque die ik binnen 2 jaar moet verzilveren bij Neckermannquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:41 schreef BaraCuda het volgende:
je hebt je geld terug en nog 100 euro extra gekregen. Wat wil je nog meer? 3 miljoen ofzo?
Nope maar hij heeft geen brief achtergelaten bij ons en hij is vergeten en volgende dag weer daar heen gegaan omdat hij dus niks heeft gedaan, dus een scheldpartij is zeker verdiend voor hemquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Denk jij dat er opzet achter zat bij die neger?
Neckermann biedt ook auto vakanties aan. En stedentrips.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:02 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Geen 100 euro contant hoor...gewoon cheque die ik binnen 2 jaar moet verzilveren bij Neckermann![]()
En volgende jaar gaan we op autovakantie dus Neckermann zit daar dus niet bij en misschien over 2 jaar mijn vriendin zwanger dus ik heb dus in feite niks aan...
quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:50 schreef Batsnek het volgende:
Wat is op Sahara gaan? Kuilen graven in de woestijn?
Die heb ik gedaan. Leuk reisje voor tussendoor.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:14 schreef capricia het volgende:
TS had beter zoiets kunnen gaan doen:
http://www.sawadee.nl/reisroutes/toon_reis.php?rc=TUN
Dit betekent echter niet dat Neckermann daarvoor aansprakelijk zou zijn. Ze hebben de excursie terugbetaald en een vergoeding gegeven in de vorm van kortingsbonnen. Dan ook nog het volgende punt:quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:23 schreef boegschroef het volgende:
Ik kan TS juist wel begrijpen. Ale het allemaal klopt wat er staat en de vakantie echt geboekt was om de toer te doen. Als ik ergens naar toe ga speciaal voor 1 attractie en die blijkt niet door te gaan is mijn vakantie ook bijzonder verpest!
En de vrijdag (vertrekdag) tot en met vrijdag (dag van geplande tocht) was ook al verpest?quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:03 schreef Ninedarts het volgende:
We wilden ook andere dingen doen maar omdat de Sahara steeds werd uitgesteld en ze beloofden dat het goed zou komen konden we tussendoor geen andere excursies doen want je moet je daarvoor opgeven 1 of 2 dagen daarvoor![]()
Donderdag zouden we gaan, ging niet door vanwege ramadan.
Vrijdag kwam de bus niet., ze beloofden dat we op die dag te horen zouden krijgen of we zaterdag konden, wij dus wachten
Zaterdag nog niks gehoord dus boos naar Neckermann geweest( ze waren vergeten)
Zondag overdag kwam de hostess probleem oplossen
Maandagavond geld teruggekregen en klachtformulier gemaakt
Dus vanaf donderdag tot maandag hebben we niks kunnen doen en mijn vriendin had toen al geen zin meer...
Dus vakantie is wel verpest...
Zondagavond aangekomen, maandag Neckermann vertellen over Sahara en dinsdag betaald en woensdag dus voorbereiden bij zwembad...........dus voorbereiden voor sahara tot en met zondag......dus vanaf woensdag tot en met zondag verpest en toen had vriendin nergens meer zin in omdat ze daar naar uitkeek...quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:42 schreef jack4ya het volgende:
[..]
En de vrijdag (vertrekdag) tot en met vrijdag (dag van geplande tocht) was ook al verpest?
Waarom heb je niet een 'echte' woestijn-reis geboekt, als ik vragen mag? Als de Sahara zo belangrijk was voor jullie...quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:59 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Zondagavond aangekomen, maandag Neckermann vertellen over Sahara en dinsdag betaald en woensdag dus voorbereiden bij zwembad...........dus voorbereiden voor sahara tot en met zondag......dus vanaf woensdag tot en met zondag verpest en toen had vriendin nergens meer zin in omdat ze daar naar uitkeek...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |