Straks pas, moet eerst m'n ouders nog ff wegbrengen naar een feestquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:46 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee. Maar het is je vergeven als je nu ook bier gaat drinken
.
Niks mis mee!quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:22 schreef genakt het volgende:
heb godver alleen nog maar rooie wijn in huis
Vet manquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:16 schreef Cynic het volgende:
Nou, weer een half liedje gedaan vandaag. De cleane partij heeft zoveel tijd gekost (blijft lastig, clean spelen) en toen was ik zolang bezig geweest dat de distortionpartijen ook niet meer lekker gingen. Dus daar gaan we maandag mee verder.
Verder kreeg ik net een mailtje dat we een érg leuk optreden aangeboden hebben gekregen voor volgend jaar. Zou leuk zijn als dat doorging, tegen die tijd heb ik ook al 2 jaar niet meer opgetreden geloof ik...
Vleesch + bier. Klaar.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:47 schreef brother52 het volgende:
Ik had ook veel beter mijn LP even onder handen kunnen nemen.
Dan had ik nog een redelijk nuttige avond gehad.
Ik ben nu al weer veel te lang bezig met uitzoeken wat er met kerst gegeten moet worden.![]()
Ja, zover was ook ook al wat betreft het hoofdgerecht.quote:
Als ontbijt?quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:21 schreef TeleluvR het volgende:
Hier: Varkenshaas in yoghurtsaus! Jammie!
Ik zou dat helemaal prima vinden, lust driekwart van die "culinaire" zooi toch niet.. Maar ik hou dan ook totaal niet van kerstmisquote:Op zaterdag 12 december 2009 01:21 schreef brother52 het volgende:
Een krop sla en wat patat voor bij het vleesch en als voorgerecht een zak soep van unox opwarmen.![]()
Ik ben er helemaal uit. Zo moeilijk is het dus eigenlijk helemaal niet.
Ik ben alleen bang dat ik uit het testament geschrapt word als ik daarmee aan kom zetten.
Die combinatie kom je niet zo vaak tegen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:21 schreef TeleluvR het volgende:
Hier: Varkenshaas in yoghurtsaus! Jammie!
Ben jij niet eigenlijk begonnen met je ijsje?quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Weet iemand waar het gitaristen topic is ?
Jou mag ik!quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:37 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb laatst coq au vin gemaakt, dat was ook wel een succes. Lekker met sjalotten en knoflook, grof boerenbrood erbij, sperzieboontjes..![]()
En appel-crumble met roomijs als dessert.(of een kaasplankje met port
)
Betere rider verstrekken?quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Jou mag ik!.
.
Eten is belangrijk. Goed eten rondom gigs is daarentegen redelijk zeldzaam. Nog meer mensen die hier over klagen?
.
Onze drummer eerder over de hoeveelheid dan de kwaliteit...quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Jou mag ik!.
.
Eten is belangrijk. Goed eten rondom gigs is daarentegen redelijk zeldzaam. Nog meer mensen die hier over klagen?
.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:15 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ben jij niet eigenlijk begonnen met je ijsje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |