Ik gok beiden...quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:20 schreef Gitaarmat het volgende:
Doorzichtige les paul slagplaat, zijn die er?
Een domme vraag :pquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:28 schreef genakt het volgende:
wat is gfs
of is dat een domme vraag ?
Haal em er dan gewoon af, net zo makkelijk. Snaren bij een Les Paul liggen relatief zo hoog, dat ik mij niet voor kan stellen dat je de body raakt bij het spelen zonder slagplaat...quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:20 schreef Gitaarmat het volgende:
Doorzichtige les paul slagplaat, zijn die er?
Of je ramt sowieso gewoon niet als een dronken gorilla met epilepsie en een groeiende heroïneverslavingquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:32 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Haal em er dan gewoon af, net zo makkelijk. Snaren bij een Les Paul liggen relatief zo hoog, dat ik mij niet voor kan stellen dat je de body raakt bij het spelen zonder slagplaat...
Dan moet ik toch mijn techniek eens wat aanpassen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:39 schreef Witchfynder het volgende:
Of je ramt sowieso gewoon niet als een dronken gorilla met epilepsie en een groeiende heroïneverslaving.
sorryquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:28 schreef genakt het volgende:
wat is gfs
of is dat een domme vraag ?
Oh...quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Of je ramt sowieso gewoon niet als een dronken gorilla met epilepsie en een groeiende heroïneverslaving.
Ja inderdaad, zonder slagplaat is gewoon mooier (alleen heb je dan wel die schroefgaatjes of schroevenquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:32 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Haal em er dan gewoon af, net zo makkelijk. Snaren bij een Les Paul liggen relatief zo hoog, dat ik mij niet voor kan stellen dat je de body raakt bij het spelen zonder slagplaat...
Same herequote:Op vrijdag 11 december 2009 17:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moet ik toch mijn techniek eens wat aanpassen.
Ja het is vrijdag en heb bijna de hele week versuft thuisgezeten, mag ik?quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Volgens mij is de crux van Bro's derde zin je ietwat ontgaan....
Als je prog rock nou evolueert tot prog metal, dan zeg ik:quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:42 schreef genakt het volgende:
[..]
sorry![]()
spelen hier mensen ook jethro tull en camel dat soort muziek ?!
Neequote:Op vrijdag 11 december 2009 17:45 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja het is vrijdag en heb bijna de hele week versuft thuisgezeten, mag ik?
Sssssht! Straks begint die ene kerel weerquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:43 schreef wimjongil het volgende:
Ook al zou je 'm raken, dan ben je gewoon je gitaar aan het reliccen.
Ik zou het zo voor hem doenquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:49 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Sssssht! Straks begint die ene kerel weer.
Maar dan heb ik van die gaatjes in de body.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:32 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Die zitten toch op plekken die je niet ziet wanneer je aan het spelen bent.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:54 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Maar dan heb ik van die gaatjes in de body.
Jethro Tullquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:42 schreef genakt het volgende:
[..]
sorry![]()
spelen hier mensen ook jethro tull en camel dat soort muziek ?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |