Ik gebruik eigenlijk alleen m'n chorus distortion wah en booster uiteraard, zoveel is dat nietquote:Op zondag 13 december 2009 16:37 schreef The_Dean het volgende:
Jullie hebben gewoon teveel effecten.
SearchYEAHYEAHHin SEEK AND DESTROOOOYYYY!!quote:
Of gebruik ik dan te weinigquote:Op zondag 13 december 2009 16:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik gebruik eigenlijk alleen m'n chorus distortion wah en booster uiteraard, zoveel is dat niet![]()
ben nu bij de laatste riff en dan kan ik hem helemaalquote:Op zondag 13 december 2009 16:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
SearchYEAHYEAHHin SEEK AND DESTROOOOYYYY!!
Chorus voor over het clean, en pedaal om te boosten vind ik echt een must om sommige riffs/octavenstukken/solo's eruit te krijgen in een mix met 2 gitaren anders word het 1 brei. Laatste tijd wat meer bezig geweest ons geluid goed uit te vogelen en dat bleek echt een must.quote:Op zondag 13 december 2009 16:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Of gebruik ik dan te weinig
Heb alles in de amp Clean, overdrive en distortion. Alleen een stempedaal en footswitch voor de kanalen.
Goed bezigquote:Op zondag 13 december 2009 16:46 schreef genakt het volgende:
[..]
ben nu bij de laatste riff en dan kan ik hem helemaal![]()
behalve de solo dan
Ja, zit wel aan wat dingetjes te denken... maar eigenlijk heb ik niks nodig. Met cleane stukken heeft de zanger er wel zo'n ding overheen, boosten hoeft niet direct, en solo's doe ik niet. Dus geen wah/boosters/overdrive's enzo nodigquote:Op zondag 13 december 2009 16:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Chorus voor over het clean, en pedaal om te boosten vind ik echt een must om sommige riffs/octavenstukken/solo's eruit te krijgen in een mix met 2 gitaren anders word het 1 brei. Laatste tijd wat meer bezig geweest ons geluid goed uit te vogelen en dat bleek echt een must.
HE HO LEST GOquote:Op zondag 13 december 2009 16:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Goed bezig
Ik kan nu I Don't Wanna Grow Up van de Ramones helemaal.
Nee dan zou ik het gewoon simpel houden, hou zelf vooral van zo min mogelijk rare effecten.quote:Op zondag 13 december 2009 16:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, zit wel aan wat dingetjes te denken... maar eigenlijk heb ik niks nodig. Met cleane stukken heeft de zanger er wel zo'n ding overheen, boosten hoeft niet direct, en solo's doe ik niet. Dus geen wah/boosters/overdrive's enzo nodig
Ja het kutte is als ik hem voor m'n amp zet krijg ik alleen een gainboost en geen volume boost, dus hij mot wel in m'n loop. Dat vind ik weer minderquote:Op zondag 13 december 2009 16:50 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
boost pedaaltje is een must voor iedere solo gitarist!
Ja precies... wij hebben enkeld ook wel eens een loopje... zelfs ik... misschien eens een idee om iets te proberen kwa booster...quote:Op zondag 13 december 2009 16:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee dan zou ik het gewoon simpel houden, hou zelf vooral van zo min mogelijk rare effecten.
Maar wij werken vooral met riffjes over de powerchord rythm heen. En als je dan niet boos dan verzuipt het tot 1 brei dan moet je bijna wel gaan boosten anders valt alles gewoon weg
Ja het punt is vooral dat je het er zelf vaak net wel uit kan halen, maar mensen in de zaal niet meer omdat die niet weten dat het er zit.quote:Op zondag 13 december 2009 16:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja precies... wij hebben enkeld ook wel eens een loopje... zelfs ik... misschien eens een idee om iets te proberen kwa booster...
kuthoerquote:Op zondag 13 december 2009 17:09 schreef genakt het volgende:
ken nu seek and destry helemaal dalijk maar weer even nieuwe filmpje maken als me vriendin kapt op de achtergrond met der singing star
quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 17:34 schreef genakt het volgende:
[..]nou dat ook weer niet haha
maar het gekrijs begint wel vervelend te worden
quote:
Ja hallo, ik moet toch al in de stemming van oud & nieuw komen?quote:
AAAAAAAAAAAAHquote:Op zondag 13 december 2009 18:03 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
ow, je zei geen lingo
haaaaaaaahahahahahaaaaa
kutgrap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |