Wat is rozenhout?quote:Op zondag 6 december 2009 22:25 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mahonie![]()
En een rozenhouten toets
Daar was ik onlangs nog om gitaar te spelenquote:
rosewoodquote:
Dat noemen wij palissanderhout, schatteboutquote:Op zondag 6 december 2009 22:30 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
rosewoodverfouterisering van engelandschg naar nerderlandscgh
Linkje;
http://en.wikipedia.org/wiki/Rosewood
Je vergeet de esdoorn top.quote:Op zondag 6 december 2009 22:25 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mahonie![]()
En een rozenhouten of ebben toets
Dat is meer optiek ipv geluidquote:
Aha thanksquote:Op zondag 6 december 2009 22:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat noemen wij palissanderhout, schattebout.
Gewoon dat ding niet in je looppad zetten. Dan heb je daar geen last van. Of minder drinken.quote:Op zondag 6 december 2009 22:02 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Trouwens,
Ik overweeg om zo'n gitaarstandaard voor 5 gitaren aan te schaffen.
Omdat je dan minder ruimte nodig hebt om alles neer te plempen.
Maar ik stel het steeds uit want ..
Wat als je met je dronken kop die 5 in 1 standaard om tieft![]()
in 1keer al je gitaren op de grond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe stabiel zijn die dingen eigenlijk loop je die makkelijk omver of zijn ze nog enigszins stabiel ?
Dat is niet waar. Esdoorn heeft heel andere karakteristieken dan bijvoorbeeld palissander of essen.quote:Op zondag 6 december 2009 22:39 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Dat is meer optiek ipv geluidtijgerstreep etc...
quote:Op zondag 6 december 2009 22:39 schreef Witchfynder het volgende:
Anders reageer je twee keer op dezelfde post.
Doet ook wel wat met het geluid. Waarom doen ze er anders zo'n top op om hem vervolgens helemaal zwart te spuiten? Heeft weinig met optiek te maken.quote:Op zondag 6 december 2009 22:39 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Dat is meer optiek ipv geluidtijgerstreep etc...
Ok misschien wat meer attack en treble maar het gewicht ervan is veel minder dan het mahonie dus zo veel verschil is het imho niet.quote:Op zondag 6 december 2009 22:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Doet ook wel wat met het geluid. Waarom doen ze er anders zo'n top op om hem vervolgens helemaal zwart te spuiten? Heeft weinig met optiek te maken.
nee, warmoth.comquote:Op zondag 6 december 2009 22:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
MDF
Gewoon een Ibanez Custom LP '75 kopen![]()
It holds.quote:Op zondag 6 december 2009 22:58 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
nee, warmoth.com
en engelse benamingen van het houd heb ik het liefst, die kan ik nog plaatsen
Klinkt raar maar werkt echt, doe een lepel in je schoen (Blootsvoets) met een oude gitaarsnaar eraan die je vervolgens aan je stemknop vastmaakt en weg is je bromquote:Op zondag 6 december 2009 23:01 schreef guitarist het volgende:
De hele dag getry-out'. Fucking zin in woensdag.
Op allerlijk manieren m'n effectzooi aangesloten maar alsnog is het allemaal niet optimaal. M'n fuzz is een handgemaakt en hij geeft best wel een brom. En ik heb al m'n effecten op 1 200mah adaptertje, dus voor woensdag nog even iets van een powerbrick halen... (of hoe zo'n adapter ding ook maar heet)
ohw ik dacht voor opname doeleindenquote:Op zondag 6 december 2009 23:12 schreef guitarist het volgende:
Ik denk dat dat niet gaat werken met hoeveel ik op het podium rond ren.Ik ga morgen even een betere adapter halen, en desnoods een andere fuzz.
Wanneer komen jullie op een podium in Middelburg rondrennen?quote:Op zondag 6 december 2009 23:12 schreef guitarist het volgende:
Ik denk dat dat niet gaat werken met hoeveel ik op het podium rond ren.Ik ga morgen even een betere adapter halen, en desnoods een andere fuzz.
En wanneer ik?quote:Op zondag 6 december 2009 23:17 schreef Meursault het volgende:
[..]
Wanneer komen jullie op een podium in Middelburg rondrennen?
Zelfs dan lijkt het me nog niet prettig om met een lepel in je schoen rond te lopen.quote:Op zondag 6 december 2009 23:17 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
ohw ik dacht voor opname doeleinden
Jij ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Everything we are, we are when we're alone."
Schoenlepelquote:Op zondag 6 december 2009 23:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zelfs dan lijkt het me nog niet prettig om met een lepel in je schoen rond te lopen.
quote:Op zondag 6 december 2009 23:19 schreef Meursault het volgende:
[..]
Jij ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
.
Wat heb je in Middelburg voor iets?.
http://www.despotmiddelburg.nl/quote:Op zondag 6 december 2009 23:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
![]()
![]()
.
Wat heb je in Middelburg voor iets?.
Ja, De Piek hebben we dus gespeeldquote:Op zondag 6 december 2009 23:26 schreef Meursault het volgende:
[..]
http://www.despotmiddelburg.nl/
Best een goede zaal imho.
En anders: http://www.depiek.nl/ Vlissingen
Ook best ok.![]()
Begin april!!!quote:Op zondag 6 december 2009 23:17 schreef Meursault het volgende:
[..]
Wanneer komen jullie op een podium in Middelburg rondrennen?
Nee, voor live. Woensdag een belangrijk optreden, dus dan moet alles wel helemaal goed voor elkaar zijn.quote:Op zondag 6 december 2009 23:17 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
ohw ik dacht voor opname doeleinden
Samen met IKC?quote:Op zondag 6 december 2009 23:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, De Piek hebben we dus gespeeld.
Tijd voor wat Metal in De Spot. Kijken of we hen een leuke package aan kunnen bieden
.
Ik luister even naar jullie op Myspace naar het liedje Let's French Tonight. De stem van de zangeres lijkt wel een beetje op Maria Mena als ik dat zo hoor. Of het ligt aan de muziekquote:Op zondag 6 december 2009 23:44 schreef guitarist het volgende:
Kwartet, baby.
Doe ook gelijk even http://www.podiuminterneuzen.nl/welkom/quote:Op zondag 6 december 2009 23:26 schreef Meursault het volgende:
[..]
http://www.despotmiddelburg.nl/
Best een goede zaal imho.
En anders: http://www.depiek.nl/ Vlissingen
Ook best ok.![]()
fade to black !!!quote:
Intergalactic!!!quote:Op maandag 7 december 2009 09:49 schreef The_Dean het volgende:
Net een cd van de Beastie Boys besteld
You gotta fight! For your right! To paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaartaaaaaaaaaaayyyyyyyyy!!quote:
Dat...quote:Op maandag 7 december 2009 10:16 schreef guitarist het volgende:
Mijn eigen ervaring is dat er heel af en toe een hele goede mexicaan tussen zit, maar dat meestal Japanners beter zijn.
Ik ben eigenlijk nog nooit een slechte Japanner tegen gekomen. Wel eens een slechte Amerikaan, maar dat lag meer aan de afstelling..
Zo eng zijn jullie niet.quote:Op maandag 7 december 2009 11:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Durven jullie dat wel, met zo'n enge Metalband?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |