quote:
Zo relaxed was t niet, lees ik netquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:18 schreef Jill-RMC het volgende:
Goede dag vandaag, heel relaxed kaartje voor John Mayer gekocht én een MediaMarkt-mannetje geowned wat me (nouja mn werk) weer 50 euro scheelde
Het feit dat ik niet van voetbal hou wil niet zeggen dat ik wereldvreemd benquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Goooeedenmorgen! Zo wat heb ik lekker geslapen. Zet internet aan en lees direct dat Koeman ontslagen is (voor de antivoetbalvrouwen...dat is een trainer) best begin van de dag zo. Nu nog even een paar bakken koffie en wat te eten maken en ik kan er weer tegenaan!
Ook nog niet gegeten ?quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het feit dat ik niet van voetbal hou wil niet zeggen dat ik wereldvreemd ben
En er bestaan ook antivoetbalmannen
Hetero's noemen ze die ook wel. Waarom zou je anders vrijwillig gaan kijken naar 22 mannen die van alles doen met ballen en harde palen.quote:
Is dat jouw excuus om te bitchen op vrouwen?quote:
Ik ben zo blij met jouquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hetero's noemen ze die ook wel. Waarom zou je anders vrijwillig gaan kijken naar 22 mannen die van alles doen met ballen en harde palen.
Zo, de trent van dit deel is gezetquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hetero's noemen ze die ook wel. Waarom zou je anders vrijwillig gaan kijken naar 22 mannen die van alles doen met ballen en harde palen.
Bitchen? Nee joh, ik ben niet aan het bitchen, ik ben heeeeeel vriendelijk doch af en toe irritantquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is dat jouw excuus om te bitchen op vrouwen?
Yepz dat was de officiele kaartverkoop......ik heb gistermiddag eentje in de presale gekocht. Gelukkig maarquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:40 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Zo relaxed was t niet, lees ik net
http://www.spitsnieuws.nl(...)_minuten_uitver.html
quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |