Wat is er precies met ScottTracy aan de hand?quote:Op zaterdag 5 december 2009 05:44 schreef Cobra4 het volgende:
De sites van de omroepen zijn weer up. Dus "eindelijk" de prestaties van ScottTracy in het Popduel kunnen luisteren. Om daarna meteen mijn petje voor 'm af te nemen.
Hij heeft al 4 dagen op een rij het popduel bij rabradio (3FM) gewonnen. Maandag de finale voor hem.quote:Op zaterdag 5 december 2009 05:47 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wat is er precies met ScottTracy aan de hand?
Vet. Even volgen dus.quote:Op zaterdag 5 december 2009 05:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hij heeft al 4 dagen op een rij het popduel bij rabradio (3FM) gewonnen. Maandag de finale voor hem.
Trusten.quote:Op zaterdag 5 december 2009 06:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Vet. Even volgen dus.
Ik ga slapen, veel succes iedereen met de vraag.
eh?quote:
nu op de BBCquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Nigella Lawson
Yep! Toffe gast die Ernesto. Hopelijk komen er snel weer fighters zoals hij. Want als we het van 'sympathieke' gasten als Badr Hari moeten hebben......quote:
Ik heb nog aan Overeem moeten zeggen dat ie moest stoppen met ouwe hoeren en door moest bellen toen ik teamleider was bij een telemarketingbureau. Zijn maatje toen was bryan van dijk, die judoka. DIe 2 hebben het aardig ver geschoptquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Yep! Toffe gast die Ernesto. Hopelijk komen er snel weer fighters zoals hij. Want als we het van 'sympathieke' gasten als Badr Hari moeten hebben......![]()
lubje25 +1
Punten in deel 1811
2 AryaMehr
1 Terpentin07
1 Cobra4
1 Yurithemaster
2 lubje25
1 mr_anonimous
Cool!quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:07 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik heb nog aan Overeem moeten zeggen dat ie moest stoppen met ouwe hoeren en door moest bellen toen ik teamleider was bij een telemarketingbureau. Zijn maatje toen was bryan van dijk, die judoka. DIe 2 hebben het aardig ver geschopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |