Wat is er precies met ScottTracy aan de hand?quote:Op zaterdag 5 december 2009 05:44 schreef Cobra4 het volgende:
De sites van de omroepen zijn weer up. Dus "eindelijk" de prestaties van ScottTracy in het Popduel kunnen luisteren. Om daarna meteen mijn petje voor 'm af te nemen.
Hij heeft al 4 dagen op een rij het popduel bij rabradio (3FM) gewonnen. Maandag de finale voor hem.quote:Op zaterdag 5 december 2009 05:47 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wat is er precies met ScottTracy aan de hand?
Vet. Even volgen dus.quote:Op zaterdag 5 december 2009 05:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hij heeft al 4 dagen op een rij het popduel bij rabradio (3FM) gewonnen. Maandag de finale voor hem.
Trusten.quote:Op zaterdag 5 december 2009 06:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Vet. Even volgen dus.
Ik ga slapen, veel succes iedereen met de vraag.
eh?quote:
nu op de BBCquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Nigella Lawson
Yep! Toffe gast die Ernesto. Hopelijk komen er snel weer fighters zoals hij. Want als we het van 'sympathieke' gasten als Badr Hari moeten hebben......quote:
Ik heb nog aan Overeem moeten zeggen dat ie moest stoppen met ouwe hoeren en door moest bellen toen ik teamleider was bij een telemarketingbureau. Zijn maatje toen was bryan van dijk, die judoka. DIe 2 hebben het aardig ver geschoptquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Yep! Toffe gast die Ernesto. Hopelijk komen er snel weer fighters zoals hij. Want als we het van 'sympathieke' gasten als Badr Hari moeten hebben......![]()
lubje25 +1
Punten in deel 1811
2 AryaMehr
1 Terpentin07
1 Cobra4
1 Yurithemaster
2 lubje25
1 mr_anonimous
Cool!quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:07 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik heb nog aan Overeem moeten zeggen dat ie moest stoppen met ouwe hoeren en door moest bellen toen ik teamleider was bij een telemarketingbureau. Zijn maatje toen was bryan van dijk, die judoka. DIe 2 hebben het aardig ver geschopt
waarschijnlijk wel jaquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Cool!Badr had je waarschijnlijk door de tent gehoekt als je dat gezegd had.....
Koeman - AZquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:15 schreef lubje25 het volgende:
Een trainer heeft de kerst niet gehaald bij zjin eredivisie club. Wie bij welke club?(Ik doel op de laatste)
Punten in deel 1811quote:
Hij organiseert al jaren grote feesten. De MTC Partys waren zijn idee en hij is later Creatief directeur van Now&Wow geworden. Onlangs sprak hij zich uit over het gemeentebeleid en de agressie in het uitgaansleven van Rotterdam.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:31 schreef lubje25 het volgende:
hij ziet er wel aardig doorleefd uit idd
Vrees dat dit een o-jaatje wordt. Heb werkelijk geen idee.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij organiseert al jaren grote feesten. De MTC Partys waren zijn idee en hij is later Creatief directeur van Now&Wow geworden. Onlangs sprak hij zich uit over het gemeentebeleid en de agressie in het uitgaansleven van Rotterdam.
lubje25 +1quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:41 schreef lubje25 het volgende:
Mannekoor Karrespoor en o jaa Langebach
lol dat was een tennisserquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Jimmy Connors?
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:58 schreef nightcowboy het volgende:
Steve Davis en John Parrot
Correct.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |