quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:47 schreef Cobra4 het volgende:
We zijn er uit. We gaan zo beginnen met vlammetjes.
Dacht ik ook.quote:
Dat weet ik wel zeker.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:02 schreef iamredleader het volgende:
Dan komt het vanavond helemaal goed
Ik ga slapen
Andere topic.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:15 schreef chufi het volgende:
Wat is de vraag?
quote:In het Westen vallen banken om.
In Afrika mensen.
En over 3 weken is dat gelukkig weer achter de rug.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:24 schreef Ofyles2 het volgende:
Morgen weer Kerst.
Je hebt een hekel aan kerst?quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En over 3 weken is dat gelukkig weer achter de rug.![]()
Maar dan is Serious Request ook al geweest.![]()
Sinds het zo commercieel is wel.quote:
Je komt nog steeds naar Grunn?quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En over 3 weken is dat gelukkig weer achter de rug.![]()
Maar dan is Serious Request ook al geweest.![]()
Maar nu heb je op 25 december een gelegitimeerd excuus om geen Kerst te vieren met de familie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar nu heb je op 25 december een gelegitimeerd excuus om geen Kerst te vieren met de familie.Dat is mijn back-up reden van afzeggen. Tot nu toe kom ik er altijd mee weg als ik zeg dat ik moet werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Daar gaat het toch helemaal niet om?quote:
Probeer dat iedereen in mijn familie maar eens duidelijk te maken.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Daar gaat het toch helemaal niet om?
Nee.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Daar gaat het toch helemaal niet om?
Tijd voor een schoonfamilie.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Probeer dat iedereen in mijn familie maar eens duidelijk te maken.
Weet je nog een leuke schoonfamilie voor me dan?quote:
Ik ben geen datingbureau.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weet je nog een leuke schoonfamilie voor me dan?
Geeft niks. Het is ook wel kort dag, zo vlak voor de kerst.quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:42 schreef Soempie het volgende:
Maar ik wil je best helpen met een contactadvertentie.
Slaapshirt? is dat de nieuwe naam voor een nachtpon?quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:43 schreef Etcetera het volgende:
Gezellig avondjeHoe groot is de kans dat er 4(!) dezelfde slaapshirts worden uitgedeeld, waarvan 3 dezelfde kleur
Bij ons vrij groot kennelijk
M'n moeder heeft er nu 2 bij, ik 1 en m'n zus ook
Die van mij sowieso niet...quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weet je nog een leuke schoonfamilie voor me dan?
Een slaapshirt is geen nachtpon, maar een nachtpon wel een slaapshirt.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Slaapshirt? is dat de nieuwe naam voor een nachtpon?
quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Slaapshirt? is dat de nieuwe naam voor een nachtpon?
Dit eigenlijk welquote:Op zaterdag 5 december 2009 23:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Een slaapshirt is geen nachtpon, maar een nachtpon wel een slaapshirt.
'MAN, symp., knap, roker, werkt, zkt. eerl. trouwe, vrouw met goed voorkomen, om nieuw leven te beginnen in Schotlnd. Houdt van wandln in de natuur, series en een eenv. kerst. Bel me via.. 'quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Welke tekst zou je er dan inzetten?
quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
'MAN, symp., knap, roker, werkt, zkt. eerl. trouwe, vrouw met goed voorkomen, om nieuw leven te beginnen in Schotlnd. Houdt van wandln in de natuur, series en een eenv. kerst. Bel me via.. '
Wat heb je nog meer gekregen?quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:43 schreef Etcetera het volgende:
Gezellig avondjeHoe groot is de kans dat er 4(!) dezelfde slaapshirts worden uitgedeeld, waarvan 3 dezelfde kleur
Bij ons vrij groot kennelijk
M'n moeder heeft er nu 2 bij, ik 1 en m'n zus ook
Ondertussen zal ik in hetzelfde land een IT-bedrijfje beginnen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En als ze dan ook nog lekker kan koken heb ik de jackpot.
Dan zijn er binnen de SC nog wel een paar mensen die voor je kunnen komen werken.quote:Op zondag 6 december 2009 00:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ondertussen zal ik in hetzelfde land een IT-bedrijfje beginnen.
En ik was de chocoladepepernoten vergetenquote:Op zondag 6 december 2009 00:06 schreef Soempie het volgende:
Dus je kunt je vrije zondag mooi in slaapshirt voor de tv doorbrengen, op de bank met een berg chocolade.
quote:Op zondag 6 december 2009 00:02 schreef Etcetera het volgende:
Een verjaardagskalender van Vis, 2 fotolijstjes van verschillende formaten, chocoladesigaretten, chocoladegeld, chocoladeletter (zien jullie ook een patroon?
), chocoladereep en die pyjama
Was een gezellige avond, lekker veel gelachen
Nee, het merk van deze plaatjes:quote:
Die ene maand in de zomer....quote:Op zondag 6 december 2009 00:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En ik was de chocoladepepernoten vergetenMaar die wil ik zo lang mogelijk bewaren, zodat ik een keer pepernoten kan eten terwijl ze niet meer te koop zijn
quote:
Ja, die ken ik wel.quote:Op zondag 6 december 2009 00:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee, het merk van deze plaatjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh dat haal ik toch nietquote:
Truste Soempie en bedankt voor de tekst.quote:
Er waren tijden dat er liedjes gingen alsquote:Op zaterdag 5 december 2009 09:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zou er een ander land voor in de plaats moeten komen? Misschien maakt Spanje niet genoeg indruk meer. Afghanistan of Marokko?
De oogst hier:quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:19 schreef iamredleader het volgende:
De Sint is heel gul geweest dit jaar
De "score":
- een aspergepan![]()
- Een Ferrari-douchegel![]()
- Een kinderboek: de muizen van jewelste (jeugdsentiment![]()
)
- Een chocoladeletter (natuurlijk)
En het was erg gezellig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hee, geen Sint daar op de kazerne?quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 00:45 schreef Whiteguy het volgende:
De oogst hier:Wtf?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee. Ik heb hem en de pieten niet gezien. En ik heb de afgelopen dagen ook helemaal niks in mijn gevechtslaars gevonden.quote:
Sint gaat ook totaal aan me voorbij. 't Is dat het druk is in de winkel, maar verder is het dit jaar maar tammetjes. Normaal toch wel lootjes trekken en dobbelspel, maar dit jaar niet. Niet dat ik het erg vind, maar ik heb eigenlijk wel een nieuwe kalender nodig.quote:Op zondag 6 december 2009 00:52 schreef Cobra4 het volgende:
Nee. Ik heb hem en de pieten niet gezien. En ik heb de afgelopen dagen ook helemaal niks in mijn gevechtslaars gevonden.
Voor een nieuwe kalender hoef je de komende dagen alleen maar een keer chinees te gaan halen. Dan krijg je die erbijquote:Op zondag 6 december 2009 00:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sint gaat ook totaal aan me voorbij. 't Is dat het druk is in de winkel, maar verder is het dit jaar maar tammetjes. Normaal toch wel lootjes trekken en dobbelspel, maar dit jaar niet. Niet dat ik het erg vind, maar ik heb eigenlijk wel een nieuwe kalender nodig.
Hehe, wel een goed idee eigenlijk. Ze hebben soms behalve die uitroldingen ook wel best leuke. Maar ik bedoelde eigenlijk eentje waarbij je elke maand een mooie foto hebt.quote:Op zondag 6 december 2009 00:58 schreef Cobra4 het volgende:
Voor een nieuwe kalender hoef je de komende dagen alleen maar een keer chinees te gaan halen. Dan krijg je die erbij
Ja, gewoon helemaal niks!quote:Maar wel grote plannen met de kerst?
Deze past wel in je straatje.quote:Op zondag 6 december 2009 01:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hehe, wel een goed idee eigenlijk. Ze hebben soms behalve die uitroldingen ook wel best leuke. Maar ik bedoelde eigenlijk eentje waarbij je elke maand een mooie foto hebt.
Zo hoort het! Ik ga waarschijnlijk beide kerstdagen gewoon werken.quote:Ja, gewoon helemaal niks!
Ik zoek wel een kalender met natuurschoon, maar dan meer in de richting van Flora & Fauna.quote:Op zondag 6 december 2009 01:04 schreef Cobra4 het volgende:
Deze past wel in je straatje.http://www.pressit.nu/?p=3106
Juist door die feestdagen ben ik eens een keer vrij in het weekend. Ik sluit het overigens niet uit dat ik me alsnog aanmeld voor de koopzondag omdat ik me waarschijnlijk nutteloos ga voelen. Ineens drie dagen achterelkaar vrij is wel even wennen, ik denk dat ik dan niet weet wat me overkomt.quote:Zo hoort het! Ik ga waarschijnlijk beide kerstdagen gewoon werken.
Was ook mijn eerste reactie hoorquote:Op zondag 6 december 2009 00:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hee, geen Sint daar op de kazerne?
[..]
Wtf?!
Da's waar ook 1ste kerstdag valt dit jaar op een vrijdag. Dan zal het lange weekend idd wel wennen zijn.quote:Op zondag 6 december 2009 01:10 schreef wyccie het volgende:
Juist door die feestdagen ben ik eens een keer vrij in het weekend. Ik sluit het overigens niet uit dat ik me alsnog aanmeld voor de koopzondag omdat ik me waarschijnlijk nutteloos ga voelen. Ineens drie dagen achterelkaar vrij is wel even wennen, ik denk dat ik dan niet weet wat me overkomt.
quote:Op zondag 6 december 2009 01:20 schreef wyccie het volgende:
Kintikken?
Ze ruiken ook best wel naar kerosine. Lijkt me niet prettig in huis.quote:Op zondag 6 december 2009 01:43 schreef wyccie het volgende:
Nee dank je. Ik kan mijn eigen kont nog niet eens keren hier. Ook geen zin in al die naalden.
Ik zie er het hele jaar al uit als een conifeer in mijn pakkie dus ga ik niet nog een boom in ons kantoor plaatsen.quote:Op zondag 6 december 2009 01:55 schreef wyccie het volgende:
Hier ook geen versieringen. Niet te merken dat het december is.
Dan heb je gelijk ook al een kostuum voor carnaval.quote:Op zondag 6 december 2009 02:00 schreef Cobra4 het volgende:
Ik zie er het hele jaar al uit als een conifeer in mijn pakkie dus ga ik niet nog een boom in ons kantoor plaatsen.![]()
Oh, voor extra lekker eten zet ik mijn principes ook wel opzijquote:Toch ben ik stiekem wel benieuwd naar wat de chefkok tijdens kerst voor ons gaat koken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |