Geeft niks. Iedereen zijn voorkeur. Je bent genomineerd voor een Emmy en voor de Evangeline Lilly Award by the way.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:05 schreef Etcetera het volgende:
Het spijt me zeer maar ik kijk liever voetbal dan K-1
quote:My brother has recently been telling people about an article he read that says the New York Yankees trademarked the phrase “Yankees Suck” and have made billions of dollars off it. Today, I found out the article he’s been quoting, it was on The Onion. My brother has been taking The Onion seriously. IMMD.
Je bent een leuke dame hoor! En ik ken niemand die meer series volgt...quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:15 schreef Etcetera het volgende:Dat babe gehalte valt wel mee hoor
Die Emmy kon wel kloppen
Ieder zijn voorkeur!quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:01 schreef iamredleader het volgende:
Voetbal, K1, ik kijk liever naar Top Gear of naar een voorstelling van hoe Jair z'n brood opeet
Foto's?quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:13 schreef Soempie het volgende:
Hier hebben we net de kerstboom opgezet. Hoezo opwelling.![]()
Moet wachten tot de accu is opgeladen.quote:
Wat is er?quote:
Het is vijf december vandaag... En ik ben niet thuis in een kringetje met de familie. ik heb wel eens interklaashaarband op mijn hoofd.quote:
Mja, zulke dagen zijn vast moeilijk.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het is vijf december vandaag... En ik ben niet thuis in een kringetje met de familie. ik heb wel eens interklaashaarband op mijn hoofd.
* Jair heeft PS een grote kusquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het is vijf december vandaag... En ik ben niet thuis in een kringetje met de familie. ik heb wel eens interklaashaarband op mijn hoofd.
Eerst een bakkie en dan ga ik mij rustig voorbereiden op de nacht........... goed nadenken welke snacks er straks de frietpan in gaan.quote:
Hm... frituurquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:38 schreef Cobra4 het volgende:
Eerst een bakkie en dan ga ik mij rustig voorbereiden op de nacht........... goed nadenken welke snacks er straks de frietpan in gaan.
We zijn er uit. We gaan zo beginnen met vlammetjes.quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:47 schreef Cobra4 het volgende:
We zijn er uit. We gaan zo beginnen met vlammetjes.
Dacht ik ook.quote:
Dat weet ik wel zeker.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:02 schreef iamredleader het volgende:
Dan komt het vanavond helemaal goed
Ik ga slapen
Andere topic.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:15 schreef chufi het volgende:
Wat is de vraag?
quote:In het Westen vallen banken om.
In Afrika mensen.
En over 3 weken is dat gelukkig weer achter de rug.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:24 schreef Ofyles2 het volgende:
Morgen weer Kerst.
Je hebt een hekel aan kerst?quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En over 3 weken is dat gelukkig weer achter de rug.![]()
Maar dan is Serious Request ook al geweest.![]()
Sinds het zo commercieel is wel.quote:
Je komt nog steeds naar Grunn?quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En over 3 weken is dat gelukkig weer achter de rug.![]()
Maar dan is Serious Request ook al geweest.![]()
Maar nu heb je op 25 december een gelegitimeerd excuus om geen Kerst te vieren met de familie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar nu heb je op 25 december een gelegitimeerd excuus om geen Kerst te vieren met de familie.Dat is mijn back-up reden van afzeggen. Tot nu toe kom ik er altijd mee weg als ik zeg dat ik moet werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Daar gaat het toch helemaal niet om?quote:
Probeer dat iedereen in mijn familie maar eens duidelijk te maken.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Daar gaat het toch helemaal niet om?
Nee.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Daar gaat het toch helemaal niet om?
Tijd voor een schoonfamilie.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Probeer dat iedereen in mijn familie maar eens duidelijk te maken.
Weet je nog een leuke schoonfamilie voor me dan?quote:
Ik ben geen datingbureau.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weet je nog een leuke schoonfamilie voor me dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |