Hah...quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:33 schreef Sigmund666 het volgende:
Godmiljaar nazibloem! Dit is uw slechtste topic tot op heden zeg!
Ik zie hier het praktisch nut niet van in!
Vind je m'n andere topics wél goed dan?quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:33 schreef Sigmund666 het volgende:
Die ligt nu te pitten.quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:36 schreef donthate het volgende:
[..]
Ja zie ik nu ookSinterklaas geeft niet die jat
Hij bestaat nietquote:Op zaterdag 5 december 2009 01:37 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Die ligt nu te pitten.
Die ouwe zak moet morgen vroeg op om door heel fucking Nederland te rijden op z'n paard over de daken en vervolgens naar België te waggelen om daar ook die kutkinderen kadootjes toe te smijten
quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:33 schreef Sigmund666 het volgende:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:37 schreef donthate het volgende:
[..]
IK vind TS lief ook al ken ik die gene niet klaarAls je hatelijk wilt doen ga dan maar ergens anders heen
Ja meneer de wannabe-neger.quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:37 schreef donthate het volgende:
[..]
IK vind TS lief ook al ken ik die gene niet klaarAls je hatelijk wilt doen ga dan maar ergens anders heen
Vind ik ook!quote:
Proberen een date te fixen via Fok!quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:37 schreef donthate het volgende:
[..]
Nee ik vind het alleen niet *stoer* om bij ieder toppic te gaan zitten zijken alleen bij die echte kutt toppicsquote:Op zaterdag 5 december 2009 01:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Proberen een date te fixen via Fok!
Jongen, doe normaal kneus. Leer eens om iets lachen als je niet weet waar nazibloem op slaat. Google eens op Kabouter Wesley ofzoquote:Op zaterdag 5 december 2009 01:40 schreef donthate het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op?Halve nazi
quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:43 schreef donthate het volgende:
[..]
Nee ik vind het alleen niet *stoer* om bij ieder toppic te gaan zitten zijken alleen bij die echte kutt toppics![]()
Als iets je niet bevalt ga dan ergens anders heen
Ik had het erover dat ik wanne-b neger genoemd werd daarom zij ik halve naziquote:Op zaterdag 5 december 2009 01:45 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Jongen, doe normaal kneus. Leer eens om iets lachen als je niet weet waar nazibloem op slaat. Google eens op Kabouter Wesley ofzo
Welke FOK!'er is dan de gelukkige?quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:46 schreef Suusje-V het volgende:
Bovendien heeft TS al een hele lange tijd een vaste date![]()
Maar TS wilt graag over Kabouter Plop of Bram vd Vlugt praten dus OT plz
quote:
Ik mag hopen dat hij niet op FOK! zitquote:Op zaterdag 5 december 2009 01:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Welke FOK!'er is dan de gelukkige?
Haha mattie goedenavondquote:Op zaterdag 5 december 2009 01:27 schreef donthate het volgende:
[..]
Geile kabouter choad antwoord ook weer![]()
quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
i. Door een paar misverstanden denkt Plop dat Lui ook zijn eigen koeken aan het maken is. Lui denkt op zijn beurt dat Plop kabouterbaby’s in zijn koeken wil verwerken. Daarom houdt Lui de baby zoveel mogelijk verborgen voor Plop. Hij zal zelf wel voor de baby zorgen, wat de nodige hilarische toestanden met zich meebrengt. Krijgt Plop het getuigschrift van “Kabouter-Koekenbakker van de Eeuw”? En blijft de baby
Haha en dat staat er gewoon echt.
Leuk voor de kinderen![]()
http://www.luxor.nl/meppel/KTS_filmdetails.asp?EDDDDDDHJJ
Haha kijk hem eens proberen te regelen via FOK! met zijn koosnaampjesquote:
Hij is opzoek hequote:Op zaterdag 5 december 2009 02:25 schreef Choad het volgende:
[..]
Haha kijk hem eens proberen te regelen via FOK! met zijn koosnaampjes![]()
![]()
Nee maat snapte, dat was die sarcasme, kijk wat posts hierboven, waarin ik zeg dat hij een date via fok probeerde te regelen... kijk, ik ben gewoon stoned snapje, dan heb je gewoon geniale ingevingen af en toequote:Op zaterdag 5 december 2009 02:25 schreef Choad het volgende:
[..]
Haha kijk hem eens proberen te regelen via FOK! met zijn koosnaampjes![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee maat snapte, dat was die sarcasme, kijk wat posts hierboven, waarin ik zeg dat hij een date via fok probeerde te regelen... kijk, ik ben gewoon stoned snapje, dan heb je gewoon geniale ingevingen af en toe
ja ik heb nog wel echt zieke skunk hier, top of the bill, hoeveel moet je hebben?quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:28 schreef donthate het volgende:
[..]
Meneer vind zich ook nog stoer dat ie stoned isJe hosselt zeker ook swa ofnii
quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
ja ik heb nog wel echt zieke skunk hier, top of the bill, hoeveel moet je hebben?
Haha mattie wat is dat heb je zelf niets in huisquote:Ligt eraan is et goede shit? home made?
Nou, zoveel als hier ligt mogen ze niet in de shop hebben.. Meer kan ik er natuurlijk niet over zeggen, behalve dat het goeie shit isquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:30 schreef donthate het volgende:
[quote]Op zaterdag 5 december 2009 02:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
ja ik heb nog wel echt zieke skunk hier, top of the bill, hoeveel moet je hebben?
[/quote
Ligt eraan is et goede shit? home made?
Ja kan gebeuren ik lees nooit posts in een topic kijk altijd beetje de OP door en dan vel ik mijn bazenoordeel gewoonquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee maat snapte, dat was die sarcasme, kijk wat posts hierboven, waarin ik zeg dat hij een date via fok probeerde te regelen... kijk, ik ben gewoon stoned snapje, dan heb je gewoon geniale ingevingen af en toe
quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:31 schreef Choad het volgende:
[..]
[..]
Haha mattie wat is dat heb je zelf niets in huis?
Conjo mi swah je leeft de snelle leven ofnietquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:32 schreef Choad het volgende:
[..]
Ja kan gebeuren ik lees nooit posts in een topic kijk altijd beetje de OP door en dan vel ik mijn bazenoordeel gewoon![]()
Haha absoluut zekah, maar jouw posts lees ik meestal wel want die zijn ook gruwelijk vaakquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:34 schreef donthate het volgende:
[..]
Conjo mi swah je leeft de snelle leven ofniet![]()
Die van jou ook jwz die street hosselaars onder elkaar noo fake fok shit manquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:35 schreef Choad het volgende:
[..]
Haha absoluut zekah, maar jouw posts lees ik meestal wel want die zijn ook gruwelijk vaak![]()
Haha sowieso als alle fakers naar bed zijn blijven de bazen wakkerquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:37 schreef donthate het volgende:
[..]
Die van jou ook jwz die street hosselaars onder elkaar noo fake fok shit man.Lees die van jou ook altijd baas bovenbaas ofniet
Over een of andere hitsige kabouter(fokker)quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:39 schreef Choad het volgende:
[..]
Haha sowieso als alle fakers naar bed zijn blijven de bazen wakker![]()
![]()
![]()
Maar waar gaat dit topic eigenlijk over?
Maar het is een beetje moelijk om over een geile kabouter te pratenquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:43 schreef Suusje-V het volgende:
Godverdomme man
Kom ik net uit dat BoohBah topic uit ONZ waar ik sowieso al stoned word van die site, kijk ik ff in m'n eigen hippe Kabouter Plop topic, kom ik hier ook allemaal skaffa tsjappies tegen![]()
Nu weer OT want ik wil geen note van swarma of fiets of een andere enge moddereter
Check ONZ ff en dan dat BoohBah topic.quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:45 schreef donthate het volgende:
[..]
Maar het is een beetje moelijk om over een geile kabouter te praten
quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:46 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Check ONZ ff en dan dat BoohBah topic.
Je lacht je reet eraf
Haha oke we zullen daar even kijken of dat een vers topic isquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:46 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Check ONZ ff en dan dat BoohBah topic.
Je lacht je reet eraf
quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:50 schreef Suusje-V het volgende:
Beter gaan jullie nu slapen zodat mijn topic morgen weer een kwaliteitstopic kan worden met posts waarin mensen het met me eens zijn dat Kabouter Plop eigenlijk gewoon een vieze perverse pedofiel is
Haha weet je zeker dat je niet selectief geluisterd hebt omdat je zelf beetje opgewonden raakt van die mooie baard enzo? Soort personificatie van Kabouter Wesley want dat is wel weer een gruwelijke eindbaasquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:50 schreef Suusje-V het volgende:
Beter gaan jullie nu slapen zodat mijn topic morgen weer een kwaliteitstopic kan worden met posts waarin mensen het met me eens zijn dat Kabouter Plop eigenlijk gewoon een vieze perverse pedofiel is
Jaquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:53 schreef donthate het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een vieze pervers mannetjee
\Beter gaan jullie nu slapen zodat mijn topic morgen weer een kwaliteitstopic
zijn we zo erg
quote:
Nou ik heb even de OP gecheckt best vers eigenlijkquote:
Plop is allang dood tegen de tijd dat ik kinderen hebquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:56 schreef donthate het volgende:
[..]
We wouden je juist leuk toppic gunen
Maar back ontoppic wat vind je nog meer behalve dat ie beetje pedo neigt als je kinderen heb/of later heb mogen ze niet na plop kijken?Mijne niet meer na al die verhalen
![]()
Als ik ze ltr heb
Haha maar dan komt er weer een andere hitsige kabouterquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:12 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Plop is allang dood tegen de tijd dat ik kinderen heb
Haha hitsige kabouters komen en gaan hequote:Op zaterdag 5 december 2009 03:13 schreef donthate het volgende:
[..]
Haha maar dan komt er weer een andere hitsige kabouter
quote:Op zaterdag 5 december 2009 03:23 schreef Choad het volgende:
[..]
Haha hitsige kabouters komen en gaan he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |