Ga godverdomme maar eens een business runnen stelletje mongolen!quote:za·ken·man de; m -lieden, -lui, -nen man die een bedrijf, een zaak bezit of leidt
Je liegt, ik ken de persoon in kwestiequote:Op zaterdag 5 december 2009 01:05 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik ben bankier, fuck je vooroordelen.
En omdat beide anders zijn, gebruiken we dan in plaats van als.quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:12 schreef voederbietel het volgende:
Zakelijk is wel iets compléét anders als zakenman.
vette shizzel... ik ben een zakenman!@!!!quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:59 schreef jortkeldert het volgende:
Wat is dat toch met iedereen die zich tegenwoordig de titel zakenman / zakelijk aanmeet.
Meestal van die mbo paupers die voor het eerst in hun leven een overhemd aanhebben en gelijk denken dat ze een zakenman zijn
[..]
Ga godverdomme maar eens een business runnen stelletje mongolen!
Klein voorbeeldje:
http://nathan-010.hyves.nl/fotos/631351621/0/j-mN/
NB: ts is wel een bazen zakenman![]()
Oprecht excuses.quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:14 schreef wazoomie het volgende:
[..]
En omdat beide anders zijn, gebruiken we dan in plaats van als.
een zaken man is een man die zaken doetquote:Op zaterdag 5 december 2009 01:28 schreef Suterranen het volgende:
Wacht, ben je dan ook een zakenman als je aandelen heb!?
De OP zegt:quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
een zaken man is een man die zaken doet
Dus als je een aandeel in je bezit heb, bezit je dus een beetje bedrijf, dus volgens de OP ben je dan een zakenmanquote:za·ken·man de; m -lieden, -lui, -nen man die een bedrijf, een zaak bezit of leidt
wow, die OP is wel slimquote:Op zaterdag 5 december 2009 01:37 schreef Suterranen het volgende:
[..]
De OP zegt:
[..]
Dus als je een aandeel in je bezit heb, bezit je dus een beetje bedrijf, dus volgens de OP ben je dan een zakenman
Dat is heul niet waar.quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Leuk lul verhaaltje er om heen maar ts wil ons gewoon die kneus laten zien.
Prima leuk ts bedankt.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
een zaken man is een man die zaken doet
Ik heb een paar aandelen Ahold, ik ben ook zakenmanquote:Op zaterdag 5 december 2009 01:28 schreef Suterranen het volgende:
Wacht, ben je dan ook een zakenman als je aandelen heb!?
Nee dat is die gozer die kelder van zn achternaam heet.quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:52 schreef 9611Niels het volgende:
Jij bent gewoon een TV-presentator, geen zakenman.
Sowieso zijn de job-benamingen tegenwoordig veel te opgeblazen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Vind het woord Manager veel misbruikter. Iedereen is tegenwoordig maar Manager.
zelfs vakkenvuller klinkt straks boeiend.quote:Op zondag 6 december 2009 14:55 schreef jortkeldert het volgende:
[..]
Sowieso zijn de job-benamingen tegenwoordig veel te opgeblazen.
Straks is een vuilnisman nog senior garbage engineer
customer self-service supplier.quote:Op zondag 6 december 2009 15:27 schreef fs180 het volgende:
[..]
zelfs vakkenvuller klinkt straks boeiend.
quote:Op maandag 7 december 2009 08:48 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Puistekoppen van 16 die in hun vaders trouwpak naar het eindexamengala gaan
Al helemaal dat hun moeder meteen een foto maakt van hun zoontje in een 'sjiek' pak.quote:
Shelve Re-stock Engineerquote:Op maandag 7 december 2009 07:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
customer self-service supplier.
Laatst zag ik iemand van een jaartje of 17 met een te groot pak, versleten schoenen en een te klein colbert in de tramquote:Op maandag 7 december 2009 08:48 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Puistekoppen van 16 die in hun vaders trouwpak naar het eindexamengala gaan
Jezus, de tetten op die ene griet zijn gigantischquote:Op maandag 7 december 2009 16:48 schreef GSbrder het volgende:
check de zakenbaas eens smaatjes hosselen
[ afbeelding ]
Die kan zo in de "entertainment"quote:Op maandag 7 december 2009 16:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jezus, de tetten op die ene griet zijn gigantisch
Wat een baasquote:Op maandag 7 december 2009 16:48 schreef GSbrder het volgende:
check de zakenbaas eens smaatjes hosselen
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |