Ook christenen maken foutenquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:34 schreef FunkyHomosapien het volgende:
doe eens normaal dan, zo behoort een christen zich niet te gedragen.
ja en zeker 1 euro in het bakje gooien en dan is het allemaal goed.quote:
Ik geef het toch toe of wat?quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:35 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ja en zeker 1 euro in het bakje gooien en dan is het allemaal goed.
nou zo makkelijk ben ik niet op de tuin te leiden.
Ja. Hoezo?quote:
dat is niet genoeg, boeten zult gij.quote:
Maar je had wel een geldig ID?quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:33 schreef Hetiszover het volgende:
Afgelopen 3 weken: 1x de trein (met vals adres) , 1 parkeerbon, 2 keer te hard.
Dat is 35 + 60 + 30 + 38 euro
Klacht: een brief krijgen van het CJIB![]()
edit: die treinbekeuring heb ik na drie weken nog niet binnen
Idd, op een rustige, hele vroege zaterdagochtend. Trajectcontrole op de A12, 2x achter elkaarquote:
Ja.quote:
whehe, wist je dat ie er zat of niet ?quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:36 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Idd, op een rustige, hele vroege zaterdagochtend. Trajectcontrole op de A12, 2x achter elkaar
Jaquote:
Ik was toen nogal druk en gestrest en zulks dus het schoot me even niet te binnenquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
whehe, wist je dat ie er zat of niet ?
vrouwen die zich niet scherenquote:
dat wordt dan nog een extra boete wegens het opgeven van een vals adresquote:
Ik ontwikkel ook iets, waar kan ik innen?quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:37 schreef Ensaf het volgende:
Bekijk het positief: 0.7% van de boetes gaan naar ontwikkelingshulp.
Het is dus eigenlijjk een goede daad wat je gedaan hebt.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 09:47 schreef jitzzzze het volgende:
Een gros is toch 144? Hoe kom je er dan bij dat jij aan het grossieren bent TS?
quote:gros·sie·ren -sierde, h gegrossierd (met in) in ruime mate beschikken over
Parallelrijbaan bij Utrecht? Dan kan ik het begrijpen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:36 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Idd, op een rustige, hele vroege zaterdagochtend. Trajectcontrole op de A12, 2x achter elkaar
Dit zijn ook mijn eerste vier dit jaarquote:Op zaterdag 5 december 2009 09:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ah zo, dan heb je wel gelijk![]()
4 in een weekIk krijg er max 4 in een jaar
Om één of andere reden heb ik een beetje moeite om dat te gelovenquote:Op zaterdag 5 december 2009 10:01 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Dit zijn ook mijn eerste vier dit jaar
Serieusquote:Op zaterdag 5 december 2009 10:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Om één of andere reden heb ik een beetje moeite om dat te geloven
Ik 2, ook 4 jaar m'n rijbewijs. Maar als je het doet moet je het goed doenquote:Op zaterdag 5 december 2009 10:28 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Serieus
Ik heb pas in totaal zeven bekeuringen gehad sinds ik mijn rijbewijs heb, nu vier jaar geleden.
Pas?quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:28 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Serieus
Ik heb pas in totaal zeven bekeuringen gehad sinds ik mijn rijbewijs heb, nu vier jaar geleden.
Ik ook iets van 7 in 8 jaar tijdquote:Op zaterdag 5 december 2009 10:28 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Serieus
stoer hoorquote:Op zaterdag 5 december 2009 10:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ook iets van 7 in 8 jaar tijdMet mijn gemiddelde snelheid een uitzonderlijke prestatie
Je bedoelt dus dat je Suzuki Alto niet altijd volle polle gaat wanneer jij het wil?quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ook iets van 7 in 8 jaar tijdMet mijn gemiddelde snelheid een uitzonderlijke prestatie
Hap hap hapquote:
On nom nom nomquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:02 schreef memrtn het volgende:
[..]
Je bedoelt dus dat je Suzuki Alto niet altijd volle polle gaat wanneer jij het wil?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |