Weer zo'n kasthomoquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:14 schreef First het volgende:
Mensen die voetballers helden vinden
Helden zijn mensen zoals nelson mandela, Willem barentsz.
Mensen die hun leven besteed hebben aan het doen van nuttige dingen en niet het trappen van een balletje naar een ander persoon
quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:16 schreef Idler het volgende:
Ik heb die Mandela anders nooit een fatsoenlijke akka zien maken.
Wat nou held.
En jij bent nooit verder gekomen dan je VMBO diplomaquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:18 schreef haggardmerle het volgende:
TS is een kast homo, je scheert waarscjinlijk ook je ballen.
Ik heb nooit gezegd dat Nelson Mandela niet van voetbal hield...quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:24 schreef Bonzoo het volgende:
Nelson Mandela houdt anders bijzonder veel van voetbal, zag hem vandaag nog tijdens de loting.
Hij is vooral fan van Robben!!!11!!!!1!1111quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:24 schreef Bonzoo het volgende:
Nelson Mandela houdt anders bijzonder veel van voetbal, zag hem vandaag nog tijdens de loting.
Michielos jij bent idd de definitie van een HELD mijn grote voorbeeld in ieder geval.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:22 schreef Michielos het volgende:
Een held ben ik
Een martial arts held wel te verstaan
quote:
Voetbal = Oorlogquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:25 schreef First het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat Nelson Mandela niet van voetbal hield...
Ruud? Welke Ruud speelt er bij Feyenoord?quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:56 schreef Ruud het volgende:
Wat is dat toch met die anti-voetbal topics de laatste tijd? Blijkbaar vinden de topicstarters ons toch wel interessant
Ze zijn gewoon jaloers op onze kijkhobbie en voelen zich achtergesteld.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:56 schreef Ruud het volgende:
Wat is dat toch met die anti-voetbal topics de laatste tijd? Blijkbaar vinden de topicstarters ons toch wel interessant
Ruud Gullit ergens in de jaren 80.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:59 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ruud? Welke Ruud speelt er bij Feyenoord?
Ah, "speelt" is verleden tijd.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:01 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ruud Gullit ergens in de jaren 80.
Wat heeft zijn username dan te maken met het spelen in Feyenoord?quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:02 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ah, "speelt" is verleden tijd.
Ik leer elke dag weer een beetje Nederlands
Geen ruk.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:05 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Wat heeft zijn username dan te maken met het spelen in Feyenoord?
quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:06 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Geen ruk.
Maar jouw reply is nog een stukje kanslozer
Wat nou held.
ik moest lachenquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:16 schreef Idler het volgende:
Wat nou held.
Prachtigquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:16 schreef Idler het volgende:
Wat nou held.
Een winter lang kamperen op de noordpool in een huisje van wrakhout?quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:14 schreef First het volgende:
Mensen die hun leven besteed hebben aan het doen van nuttige dingen
Ga jij is gauw terug naar Tussen kunst en kitch.quote:
ghehequote:Op vrijdag 4 december 2009 23:16 schreef Idler het volgende:
Wat nou held.
Waarom dan?quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:28 schreef Ruud het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat mensen voetbal om de 2 jaar een maand leuk vinden.
Wat wil je zeggen?quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:32 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ga jij is gauw terug naar Tussen kunst en kitch.
Zoiets noemen ze ook wel een Syllogisme. Een drogreden dus.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:29 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Voetbal = Oorlog
Oorlog = Mandela
Mandela = Voetbal
[ afbeelding ]
Klopt inderdaad, de impact die het heeft op sommige landen is gigantisch. En dan van die homoseksuele klapjosti's die met de opmerking komen '11 mannen in korte broekjes die naar een bal rennen om hem vervolgens weg te schoppen'quote:Op zaterdag 5 december 2009 03:30 schreef AryaMehr het volgende:
Ook voetballers kunnen gewoon helden zijn hoor. Alsof er niet genoeg voetballers zijn die ook buiten het veld een steentje aan de wereld proberen bij te dragen. Er zijn een hoop mensen die de ''kracht'' van voetbal onderschatten en dan vooral wat voor impact het op een land kan hebben. Zoals toen Irak de Asia Cup won.
Precies. Er is geen andere sport ter wereld met een dergelijke sociale impact op de wereld. Het is een sport die zowel de armen in de wereld als de rijken in de wereld aanspreekt. Juist door zijn simpelheid, aangezien je niet meer dan een bal nodig hebt. Het is een sport die in de meest afgelegen plekken in de wereld bekend is en een sport die verbroedert. Sommige oud-voetballers hebben wellicht evenveel aanzien als iemand als Mandela en vooral in de landen die qua ontwikkeling achter zijn gebleven.quote:Op zaterdag 5 december 2009 03:36 schreef Choad het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, de impact die het heeft op sommige landen is gigantisch. En dan van die homoseksuele klapjosti's die met de opmerking komen '11 mannen in korte broekjes die naar een bal rennen om hem vervolgens weg te schoppen'. Het praktisch nut van voetbal is allang bewezen
Dan gaat het je dus niet om het voetbal, maar om het bier drinken met je vrienden. Kun je net zo goed Goede Tijden Slechte Tijden aan zetten.quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:56 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Waarom dan?
Ik geef werkelijk geen KLAP om voetbal maar het is toch tof om gezellig een beetje met wat maten te kijken naar een paar wedstrijden?
quote:Dat je niet elk weekend binnensteden afbreekt en met bier naar politieagenten gooit wil niet zeggen dat je een voetbalwedstrijd niet spannend kunt vinden
Ik had het over voetballers, mij zul je echt niet horen zeggen dat sport slecht voor de wereld is integendeel.quote:Op zaterdag 5 december 2009 03:44 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Precies. Er is geen andere sport ter wereld met een dergelijke sociale impact op de wereld. Het is een sport die zowel de armen in de wereld als de rijken in de wereld aanspreekt. Juist door zijn simpelheid, aangezien je niet meer dan een bal nodig hebt. Het is een sport die in de meest afgelegen plekken in de wereld bekend is en een sport die verbroedert. Sommige oud-voetballers hebben wellicht evenveel aanzien als iemand als Mandela en vooral in de landen die qua ontwikkeling achter zijn gebleven.
Ik heb helemaal niet anti-voetbal alleen voetballers zijn geen helden omdat ze een balletje in een doel trappenquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:56 schreef Ruud het volgende:
Helden verspillen niet 1/3 van hun leven door in een cel weg te rottenquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:14 schreef First het volgende:
Helden zijn mensen zoals Nelson Mandela
Het sfeertje is toch andersquote:Op zaterdag 5 december 2009 09:41 schreef Ruud het volgende:
[..]
Dan gaat het je dus niet om het voetbal, maar om het bier drinken met je vrienden. Kun je net zo goed Goede Tijden Slechte Tijden aan zetten.
[..]
Wat nou held.
Hé jij daar! HOMO!quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:02 schreef Grimmjoww het volgende:
VoetbalEen paar mensen in een stadion die een balletje in een doel moeten krijgen
Zitten er ook nog eens mensen in de tribunes die brullen en gieren omdat er net een balletje in een net is getrapt
En maar huilen als je club heeft verloren.
Kon je niks beters verzinnen?quote:
Nelson Mandela.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:14 schreef First het volgende:
Helden zijn mensen zoals Nelson Mandela, Willem Barentsz.
Mensen die hun leven besteed hebben aan het doen van nuttige dingen en niet het trappen van een balletje naar een ander persoon
Wat? Praat je tegen jezelf?quote:
Omdat je te dom bent om te zien dat ik jouw gequote heb en dus het tegen jou heb: Ik praat tegen jou.quote:
Ga toch hockey spelen man fagquote:
De enige fag hier ben jijquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ga toch hockey spelen man fag
quote:
Hmm ja dat blijkt.quote:
Ja want je bent een fag als je er niet van houd om tegen een bal te trappenquote:
Kon jiji niks beters verzinnen?quote:
Ja dat is toch ook zo?quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:35 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Ja want je bent een fag als je er niet van houd om tegen een bal te trappenDebiel...
Jouw cynische kijk op voetbal maakt mij misselijk. Jouw betoog mist duidelijk de rivaliteit (Die in de meeste gevallen gaat over 100 jaar) de belangen (Winnen landstitel) en de prestige. Daarbij komt nog de emotionele beleving die bij de meesten net zo is als wanneer het nederlands elftal speelt, of soms nog erger.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:02 schreef Grimmjoww het volgende:
VoetbalEen paar mensen in een stadion die een balletje in een doel moeten krijgen
Zitten er ook nog eens mensen in de tribunes die brullen en gieren omdat er net een balletje in een net is getrapt
En maar huilen als je club heeft verloren.
Ik snap dat emotionele deel niet maar lees een eerdere post van mij het was een geintje( een mislukte troll-poging)quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:40 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Jouw cynische kijk op voetbal maakt mij misselijk. Jouw betoog mist duidelijk de rivaliteit (Die in de meeste gevallen gaat over 100 jaar) de belangen (Winnen landstitel) en de prestige. Daarbij komt nog de emotionele beleving die bij de meesten net zo is als wanneer het nederlands elftal speelt, of soms nog erger.
want jij zit tijdens het WK ook gewoon met je vriendinnetjes met verschrompelde ballen voetbal te kijken. Zeik het dan niet af maar waardeer het.
Hetzij, ik vind degenen die voor PSV zijn gelijk een klootzak
quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:46 schreef Nikmans het volgende:
Waarom zou je je sowieso zo verbonden voelen met een voetbalclub.
Ik bedoel, het is maar een voetbalclub.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TS is een flikker!![]()
Inderdaad, of een papzakquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:35 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Ja want je bent een fag als je er niet van houd om tegen een bal te trappenDebiel...
Nee, foto's van bezwete sportmannen aanbidden is het toppunt van heteroseksualiteit.quote:
Nou de papzakken kijken juist voetbalquote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:23 schreef Thorpe het volgende:
[..]
Nee, foto's van bezwete sportmannen aanbidden is het toppunt van heteroseksualiteit.
Dat is net zoiets als zeggen dat je homo bent als je met prostaatkanker naar je mannelijke huisarts gaatquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:23 schreef Thorpe het volgende:
[..]
Nee, foto's van bezwete sportmannen aanbidden is het toppunt van heteroseksualiteit.
Wait....Wut?quote:Op zondag 6 december 2009 12:26 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als zeggen dat je homo bent als je met prostaatkanker naar je mannelijke huisarts gaat
Dit nooit. Dan klopt je bedrading niet.quote:Op zaterdag 5 december 2009 09:41 schreef Ruud het volgende:
[..]
Dan gaat het je dus niet om het voetbal, maar om het bier drinken met je vrienden. Kun je net zo goed Goede Tijden Slechte Tijden aan zetten.
Goeie vergelijking inderdaad.quote:Op zondag 6 december 2009 12:26 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als zeggen dat je homo bent als je met prostaatkanker naar je mannelijke huisarts gaat
Dit. Ik kan nog begrijpen dat je fan bent van een voetballer omdat hij een aardig balletje trapt, maar hoe kan je nou fan zijn van een club die elke zoveel maanden weer uit volledig andere spelers bestaat?quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:46 schreef Nikmans het volgende:
Waarom zou je je sowieso zo verbonden voelen met een voetbalclub.
Ik bedoel, het is maar een voetbalclub.
leuk hoor homo's achter een balletje aan zien trappenquote:
quote:Op zondag 6 december 2009 14:30 schreef Icy_Crossbow het volgende:
[..]
leuk hoor homo's achter een balletje aan zien trappen. en het zijn ook watjes je geeft ze een klapje op hun smoel. gaan ze liggen en aan hun been zo aaauw terwijl het op zen gezicht was
. heb ik een keer gezien.
die voetballers zijn allemaal mietjes.
En dat Rüstü ook nog eens van het veld werd gestuurd...quote:Op zondag 6 december 2009 14:38 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Dit is andersom....niet minder walgelijk......puur amateurtoneel
Zo, nu heb ik, volgens sommige users, weer een heel voetbaltopic verziekt
Dit. Krijg toch de kanker met jullie homosport})quote:
Ik snapte hem hoorquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:26 schreef Idler het volgende:
[..]
Hij is vooral fan van Robben!!!11!!!!1!1111
WHeheheheheheheheehehehehheehe
Misschien omdat et wel een erg gare grap isquote:Op maandag 7 december 2009 16:34 schreef Anima_Sana het volgende:
[..]
Ik snapte hem hoor![]()
Lullig dat je er helemaal geen reacties op kreeg
Denk dat 't veel mensen niet op is gevallen.quote:Op maandag 7 december 2009 16:54 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Misschien omdat et wel een erg gare grap is
bweehehehehehequote:Op maandag 7 december 2009 16:56 schreef Anima_Sana het volgende:
[..]
Denk dat 't veel mensen niet op is gevallen.
Hou wel van 'n beetje subtiele humor![]()
Beetje jammer van dat 'bwehehehehehehe' altijd
quote:Op maandag 7 december 2009 17:18 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
bweehehehehehe![]()
Maar zo subtiel was deze grap toch niet ofwel dan
Volgens mij maakte Jack em ook al laatst.quote:Op maandag 7 december 2009 16:34 schreef Anima_Sana het volgende:
[..]
Ik snapte hem hoor![]()
Lullig dat je er helemaal geen reacties op kreeg
Heb je hem weer hoor, met z'n filmpjesquote:Op zondag 6 december 2009 14:38 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Dit is andersom....niet minder walgelijk......puur amateurtoneel
Zo, nu heb ik, volgens sommige users, weer een heel voetbaltopic verziekt
Dat zijn, voor mij, geen helden.quote:Op maandag 7 december 2009 16:37 schreef Joel-Smeets het volgende:
Bergkamp,Litmanen
Ga me niet zeggen dat dat geen helden zijn
quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 20:52 schreef Zero17 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kom er maar uit jongen.
Bwehehequote:Op vrijdag 4 december 2009 23:26 schreef Idler het volgende:
[..]
Hij is vooral fan van Robben!!!11!!!!1!1111
WHeheheheheheheheehehehehheehe
Haha, ik zie die discussie hiervoor nu pas...quote:
Huilen over voetbal en dan met american football op de proppen komenquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:13 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Voetballers zijn kleinzerige praatjesmakers, die zodra ze een beetje verdienen zich zo ver mogelijk wegstoppen van fans en de media...wielrenners blijven altijd tussen de mmesen en daardooor niet zo arrogant, en American Football spelers gaan tenminste niet zo gay zeuren als ze eens omver gegooid worden. Mogen voetballers eens een voorbeeld aan nemen.
Hou op, van't weekend nog Rugby gezien, er lopen wat mensen vaag met een bal rond, af entoe kruipen ze door de modder en staat hhet halve team er een beetje naast en te kijken...harde jongens hoorquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:16 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Huilen over voetbal en dan met american football op de proppen komen![]()
![]()
Wat een laffe mieten sport is dat zeg
![]()
![]()
Rugby is pas echt een mannen sport!!!
[ afbeelding ]
Nelson Mandela houdt anders bijzonder veel van voetbal, ik heb hem vandaag nog uit de selectie gezetquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:24 schreef Bonzoo het volgende:
Rot toch op met je AF... die gasten zijn zo erg beschermd dat ik met die pakken wel voor een trein durf te springen... mietjesquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:25 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Hou op, van't weekend nog Rugby gezien, er lopen wat mensen vaag met een bal rond, af entoe kruipen ze door de modder en staat hhet halve team er een beetje naast en te kijken...harde jongens hoor![]()
Maar laten we elkaar niet afleiden, voetbal is in elk geval softer dan AF en rurgby.
Kijk eens een wedstrijd en tel hoeveel spelers van het veld worden afgedragen/gereden per wedstrijd...en hou verder je mond.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Rot toch op met je AF... die gasten zijn zo erg beschermd dat ik met die pakken wel voor een trein durf te springen... mietjes
Nee bij voetbal breken mensen tenminste nog benen en alles. Lekker zagen.. Wat geen harde sport?
Wielrenners, nee die zijn tussen de 'mmesen' ja. Maar als er één sport is met fucking veel dopingschandalen, kun jij me vertellen welke sport dat is? Oja! Het is wielrennen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:13 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Voetballers zijn kleinzerige praatjesmakers, die zodra ze een beetje verdienen zich zo ver mogelijk wegstoppen van fans en de media...wielrenners blijven altijd tussen de mmesen en daardooor niet zo arrogant, en American Football spelers gaan tenminste niet zo gay zeuren als ze eens omver gegooid worden. Mogen voetballers eens een voorbeeld aan nemen.
Omdat het een vrij harde sport is ja. Je lult jezelf zo hard uit gast, ongelofelijk.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:38 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Kijk eens een wedstrijd en tel hoeveel spelers van het veld worden afgedragen/gereden per wedstrijd...en hou verder je mond.
Sinds wanneer hadden we het over doping? Voetballers spelen in grote stadions waar ze zih God wanen. Wielrenners moeten bergen oprijden met duzenden fans op een halve meter afstand van ze. Even kijken wie er minder over het paard getild zal zijn...en dat er zo weinig voetballers gepakt worden is alleen omdat er niet serieus op doping gezocht wordt, maar dream on!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:59 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Wielrenners, nee die zijn tussen de 'mmesen' ja. Maar als er één sport is met fucking veel dopingschandalen, kun jij me vertellen welke sport dat is? Oja! Het is wielrennen.![]()
Jezus zeg.
Leg even uit...of hou je bek verder.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:00 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Omdat het een vrij harde sport is ja. Je lult jezelf zo hard uit gast, ongelofelijk.
Voetballers kunnen fakkels tegen zich krijgen, aanstekers.. Als ze niet presteren buiten de wedstrijd om dingen die kunnen gebeurenquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:03 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Sinds wanneer hadden we het over doping? Voetballers spelen in grote stadions waar ze zih God wanen. Wielrenners moeten bergen oprijden met duzenden fans op een halve meter afstand van ze. Even kijken wie er minder over het paard getild zal zijn...en dat er zo weinig voetballers gepakt worden is alleen omdat er niet serieus op doping gezocht wordt, maar dream on!
Opzich is er regelmatig dopingcontrole, gefrustreerd jongen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:03 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Sinds wanneer hadden we het over doping? Voetballers spelen in grote stadions waar ze zih God wanen. Wielrenners moeten bergen oprijden met duzenden fans op een halve meter afstand van ze. Even kijken wie er minder over het paard getild zal zijn...en dat er zo weinig voetballers gepakt worden is alleen omdat er niet serieus op doping gezocht wordt, maar dream on!
Zal ik het uitleggen? Snap je het echt niet?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:04 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Leg even uit...of hou je bek verder.
Ik geloof dat ik snap wat jij dacht...moest even afzakken naar jouw niveau, dat nam wat tijd in beslag. Ik bedoelde, kijk eens naar een AF wedstrijd en begrijp waarom voetballers zachte eitjes zijn. Ik had moeten snappen dat mensen zoals jij een handleiding nodig hebben.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:10 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Zal ik het uitleggen? Snap je het echt niet?
Oké, je zegt zelf dat er altijd spelers het veld uitgedragen worden ja?
Misschien komt dat wel vanwege blessures door tackles en duels?
Fietsenhok. Nu.quote:Je zei het zelf al maar nog snapte je het niet. En over bek houden gesproken, doe jij dat eens.
Als je dat graag wil....laat het maar wetenquote:Op maandag 7 december 2009 18:32 schreef Ruud het volgende:
[..]
Heb je hem weer hoor, met z'n filmpjes
Moet je het niet over rugby hebben?
Mekkeren over voetbal, maar vervolgens AF aanhalen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:14 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik snap wat jij dacht...moest even afzakken naar jouw niveau, dat nam wat tijd in beslag. Ik bedoelde, kijk eens naar een AF wedstrijd en begrijp waarom voetballers zachte eitjes zijn. Ik had moeten snappen dat mensen zoals jij een handleiding nodig hebben.
[..]
Fietsenhok. Nu.
Ik heb in tijden niet zo gelachenquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:16 schreef Idler het volgende:
Wat nou held.
Rugby'ers doen het anders prima zonder.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:54 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Die bescherming is er omdat je vol opelkaar in rent...dat waar je bij voetbal 10 rode kaarten voor zou krijgen zeg maar. Uit eigen ondervinding: als je met je helm tegen iemand anders zijn helm aanknalt, zie je nog steeds sterren, als er voldoende kracht achter zit.
Ho!! Wacht!! Ik heb jarenlang actief aan rugby gedaanquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:17 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Rugby'ers doen het anders prima zonder.
Al die Fok!ertjes die het over 'ruige mannensporten' hebben zelf waarschijnlijk fysiek onderontwikkeld en durven zelf niet eens het sportveld op te lopen.
Maar dat komt omdat jij baas bent.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:20 schreef Beavis het volgende:
[..]
Ho!! Wacht!! Ik heb jarenlang actief aan rugby gedaan
Je hebt echt nog nooit een wedstrijd gezien...is dat nou lastig, leven met altijd stront in de ogen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:17 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Rugby'ers doen het anders prima zonder.
Aah kijk, nu komen de hoogstaande argumenten.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:21 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Je hebt echt nog nooit een wedstrijd gezien...is dat nou lastig, leven met altijd stront in de ogen?
Wat schattig...een would be modje. Geef niet op, ooit gaat ook jouw leven wel zin krijgen.quote:
Wanna be bedoel je?quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:24 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Wat schattig...een would be modje. Geef niet op, ooit gaat ook jouw leven wel zin krijgen.
quote:
Ik vraag mij af of jij wel eens een rugbywedstrijd hebt gezien.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:21 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Je hebt echt nog nooit een wedstrijd gezien...is dat nou lastig, leven met altijd stront in de ogen?
Amen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:33 schreef fathank het volgende:
Dat hele American Football slaat helemaal nergens op. Die lui dragen nog meer bescherming als m'n neefje van 6 op z'n crossmotor. En om de haverklap ligt het spel weer stil. Het is ook geen donder aan om te kijken, zit totaal geen vaart in.
Wijvensport.
Je hebt mensen die de avond met echte mensen doorbrengen ipv met Fokkers met een miniscuul denkraam...quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:43 schreef Zero17 het volgende:
Kapitein Faal heeft zich teruggetrokken nadat hij er eindelijk achter kwam dat hij zichzelf al eeuwen geleden had uitgeluld toen hij over American Football begon. Vervolgens ontdekte hij ook dat wij niet onder de indruk waren van al zijn modderargumenten en heeft snel weer ge-alt tabbed naar WoW.
Oh noes, echte mensen. Wat zijn dat?quote:Op woensdag 9 december 2009 09:47 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Je hebt mensen die de avond met echte mensen doorbrengen ipv met Fokkers met een miniscuul denkraam...
Waarom sommige mensen denken dat ik AF stoerder vindt dan rugby is me een raadsel, ik vindt AF alleen leuker om naar te kijken dan Rugby. Maar voordat het leuk wordt moet je de taktiek en regels snappen, en dat duurt een paar jaar. Niet iedereen wil dat....Mij best, julie hebben andere dingen. (Zelf eens meedoen helpt ook om te snappen waarom het zo'n mooie sport is.)
Maar beide sporten zijn volkomen superieur aan voetbal . En als mensen denken dat je door de bescherming bij AF je geen pijn doet...tja, sommige mensen denken ook dat met je auto tegen de muur rijden geen pijn doet omdat er een air bag inzit.
Oh man, jij blijft happen...geweldig dit.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:04 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oh noes, echte mensen. Wat zijn dat?
Ik zit namelijk altijd op Fok! en kom nooit uit m'n kamer, laat me alsjeblieft je ruige uitgaansleven zien cpt. faal. Ik hang aan je lippen. Verbreed mijn minuscule denkraam, want ten slotte heeft elke Fok!'er die.
En ja ik heb AF gedaan. 6 Weken lang met gym in 6vwo. Dus ik kan wel zeggen dat ik me er niet aangetrokken door voelde. Dat het superieur aan voetbal zou moeten zijn zie ik totaal niet. Geen vaart in het spel, ligt constant stil, het spel is niet vloeiend. Ook vind ik het principe van over een lijn lopen bij wijze van doelpunt geen mooie manier om te scoren.
En voor het geval dat jij denkt dat ik gewoon te dom ben om al die regels te snappen, save it. Heb 8 jaar cricket gespeeld en dat is qua regels nog wel een graadje erger dan AF.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |