Weer zo'n kasthomoquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:14 schreef First het volgende:
Mensen die voetballers helden vinden
Helden zijn mensen zoals nelson mandela, Willem barentsz.
Mensen die hun leven besteed hebben aan het doen van nuttige dingen en niet het trappen van een balletje naar een ander persoon
quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:16 schreef Idler het volgende:
Ik heb die Mandela anders nooit een fatsoenlijke akka zien maken.
Wat nou held.
En jij bent nooit verder gekomen dan je VMBO diplomaquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:18 schreef haggardmerle het volgende:
TS is een kast homo, je scheert waarscjinlijk ook je ballen.
Ik heb nooit gezegd dat Nelson Mandela niet van voetbal hield...quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:24 schreef Bonzoo het volgende:
Nelson Mandela houdt anders bijzonder veel van voetbal, zag hem vandaag nog tijdens de loting.
Hij is vooral fan van Robben!!!11!!!!1!1111quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:24 schreef Bonzoo het volgende:
Nelson Mandela houdt anders bijzonder veel van voetbal, zag hem vandaag nog tijdens de loting.
Michielos jij bent idd de definitie van een HELD mijn grote voorbeeld in ieder geval.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:22 schreef Michielos het volgende:
Een held ben ik
Een martial arts held wel te verstaan
quote:
Voetbal = Oorlogquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:25 schreef First het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat Nelson Mandela niet van voetbal hield...
Ruud? Welke Ruud speelt er bij Feyenoord?quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:56 schreef Ruud het volgende:
Wat is dat toch met die anti-voetbal topics de laatste tijd? Blijkbaar vinden de topicstarters ons toch wel interessant
Ze zijn gewoon jaloers op onze kijkhobbie en voelen zich achtergesteld.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:56 schreef Ruud het volgende:
Wat is dat toch met die anti-voetbal topics de laatste tijd? Blijkbaar vinden de topicstarters ons toch wel interessant
Ruud Gullit ergens in de jaren 80.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:59 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ruud? Welke Ruud speelt er bij Feyenoord?
Ah, "speelt" is verleden tijd.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:01 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ruud Gullit ergens in de jaren 80.
Wat heeft zijn username dan te maken met het spelen in Feyenoord?quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:02 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ah, "speelt" is verleden tijd.
Ik leer elke dag weer een beetje Nederlands
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |