abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75328592
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 15:21 schreef Disorder het volgende:

[..]

Nogal schokkend om te zien dit filmpje, maar het geeft goed weer hoe snel zo'n vuur kan spreiden:

Zegt die zanger nou eerst nog heel droog ´Wow! That´s gonna burn?´ voordat hij door heeft dat het echt mis is?

Bizar trouwens hoe snel die ruimte in lichterlaaie staat... Op 3:13 loopt er nog iemand brandend uit het gebouw. Holy shit

[ Bericht 5% gewijzigd door marcodej op 06-12-2009 00:53:45 ]
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  maandag 7 december 2009 @ 15:03:23 #102
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_75372797
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 20:25 schreef assi het volgende:

het meest bizarre wat ik heb gezien was een filmpje hoe een suv vol jonge mensens ergens in rusland op een lantaarnpaal knalt.
omstanders staan te kijken en te filmen als de auto langzaam begint te fikken.
nog kijken en filmen mensen.
de auto gaat harder branden en je hoort een vrouw schreeuwen vanuit de auto.
op het laatst komt er nog een kerel uitgekropen, helemaal babyhuid roze kleur met vellen eraan.
loopt ff rond en sterft later aan zijn brandwonden.

Verdomde bystander effect ook
pi_75373842
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 17:19 schreef ouderejongere het volgende:
Wanneer gaan de Russen nu eindelijk eens Tsjetsjenië platnuken! Dat is nu wel gerechtvaardigd.
Of veroveren en aan mij geven.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 7 december 2009 @ 18:24:04 #104
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_75380577
quote:
Op zondag 6 december 2009 00:46 schreef marcodej het volgende:

[..]

Zegt die zanger nou eerst nog heel droog ´Wow! That´s gonna burn?´ voordat hij door heeft dat het echt mis is?

Bizar trouwens hoe snel die ruimte in lichterlaaie staat... Op 3:13 loopt er nog iemand brandend uit het gebouw. Holy shit
Inderdaad, hoe snel dat allemaal fikt als een gek, brrrr

Maar wat ik vreemder vind is dat het al een tijdje brand en het merendeel van de mensen gewoon blijft staan en ook niet echt de intentie heeft om weg te lopen. Vind ik vreemd maar vanaf de zijlijn is het gemakkelijker oordelen dan als je daar binnen bent natuurlijk. Een ding weet ik wel, als ik ooit (hoop het nooit mee te maken) ergens in een club/kroeg/etc ben er ontstaat een brandje ben ik ASAP weg
  dinsdag 8 december 2009 @ 12:51:59 #105
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_75405311
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:24 schreef RedFever007 het volgende:
Een ding weet ik wel, als ik ooit (hoop het nooit mee te maken) ergens in een club/kroeg/etc ben er ontstaat een brandje ben ik ASAP weg
Kan ik 't alleen maar mee eens zijn. Die 20 seconden dat je suf naar dat brandje staat te kijken kunnen 't verschil maken van leven en dood. Brrrr.
Godfather Bodybuilding topic reeks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')