quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:13 schreef TheFrankey het volgende:
red alert
Bedrijfsfeest in die discotheek?quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:09 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Het waren allemaal mensen van hetzelfde bedrijf.
De beelden van de The Station nightclub fire zijn erg akelig om te zien. Allemaal mensen die vast zitten in de smalle uitgang van het gebouw en even later staat het helemaal in de fik.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:07 schreef IHVK het volgende:
Als ik eerlijk ben gaan dit soort nieuwsberichten tegenwoordig ene oor in andere oor uit bij mij.
Beelden ervan of docu's erover kunnen me nog wel aangrijpen.
Zeiden ze.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:10 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Bedrijfsfeest in die discotheek?
Ik hoorde dat het een jubileumfeest was van die nachtclub. Er zouden 200 mensen aanwezig zijn geweest.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:09 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Het waren allemaal mensen van hetzelfde bedrijf.
CNN.com inmiddels ookquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:06 schreef NorthernStar het volgende:
RT heeft het over 100 doden
http://rt.com/Top_News/2009-12-05/cafe-explosion.html
mijn russisch is niet zo goed ...quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://search.twitter.com/search?q=%D0%9F%D0%B5%D1%80%D0%BC%D1%8C
Explosie, vuur, meer dan 100 doden, reporters ter plaatse, Perm is veranderd in ons kleine Bagdad, etc. Niet veel meer dan we hier weten dus.quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
mijn russisch is niet zo goed ...
Klinkt wel een beetje gebrainwasht.quote:Great job!
While president and minister of the country fight to make living and nation stronger and better,there are people with crazy ideas like the owner of this club.
Damn, dat is echt een nachtmerrie.quote:
bizar, het lijkt ook wel of het vuurwerk tussen het dak zit???quote:
De meeste mensen gaan ook niet dood door het vuur, maar door de rook.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:33 schreef Santello het volgende:
Vind het altijd bizar dat vuur zo snel gaat, kan het me gewoon niet voorstellen.
Zoals op het filmpje te zien was toen het eenmaal begon, dan zie je iedereen ook weg gaan, dan zou ik denken, in 2 minuten is iedereen weg, niks aan de hand. Maar dan toch al die doden
Een van de dieptepunten van nieuws dit jaar..quote:
Nogal schokkend om te zien dit filmpje, maar het geeft goed weer hoe snel zo'n vuur kan spreiden:quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:33 schreef Santello het volgende:
Vind het altijd bizar dat vuur zo snel gaat, kan het me gewoon niet voorstellen.
Zoals op het filmpje te zien was toen het eenmaal begon, dan zie je iedereen ook weg gaan, dan zou ik denken, in 2 minuten is iedereen weg, niks aan de hand. Maar dan toch al die doden
ook in eerste instantie kijken mensen heel schaapachtig.quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:21 schreef Disorder het volgende:
[..]
Nogal schokkend om te zien dit filmpje, maar het geeft goed weer hoe snel zo'n vuur kan spreiden:
Holy shitquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:21 schreef Disorder het volgende:
[..]
Nogal schokkend om te zien dit filmpje, maar het geeft goed weer hoe snel zo'n vuur kan spreiden:
Dat was ook mijn eerste reactie. Ik geloof dat ik iemand in het filmpje hoor gillen: "Where's my husband? Where's my husband?"quote:
Holy fuckquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:21 schreef Disorder het volgende:
[..]
echt lekker zijn ze niet.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Verschrikkelijk, en die filmpjes kijk ik eventjes niet
wtfquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:21 schreef Disorder het volgende:
[..]
toch denk ik dat de meeste doden door paniek gevallen zijn. Als iedereen rustig zou blijven en naar de uitgang zou lopen zouden er een stuk minder doden zouden zijn (denk ik)quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:17 schreef assi het volgende:
[..]
echt lekker zijn ze niet.
toch raar als je dat filmpje kijkt, de weg van de zaal naar de uitgang is echt heel kort en dan toch kwamen er zoveel mensen om.
en ik snap ook niet hoe die idioten op het idee komen om gigantisch vuurpotten binnen te gebruiken![]()
![]()
en bij zowel dat voorval in de vs als perm denk ik bij mezelf:
een paar flinke poederblussers achter de bar of aan de muren en je krijgt dat beginnende vuurtje vrij snel onder controle of red een aantal levens.
en een paar lichtbanen in de vloer die naar de uitgang gaan zodat je kunt kruipen in de goede richting
misschien kun je er beter bij zetten dat het niet zulke fijne beelden zijn.quote:
Inderdaad. Wel koelbloedig dat je kunt blijven filmen terwijl je een uitweg zoekt. En de kritiek is terecht: wie haalt het in zijn hoofd binnen vuurwerk af te steken.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:05 schreef Tourniquet het volgende:
Die beelden op het journaal.... Brrr...
Wat had je dan verwacht?quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:24 schreef assi het volgende:
[..]
misschien kun je er beter bij zetten dat het niet zulke fijne beelden zijn.
je ziet dus letterlijk mensen waar de vellen erbij aan hangen en de lijken op straat liggen
euhm, was een normale nieuwsuitzending.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:21 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht?
Ik kijk op voorhand al niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |