quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:13 schreef TheFrankey het volgende:
red alert

Bedrijfsfeest in die discotheek?quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:09 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Het waren allemaal mensen van hetzelfde bedrijf.

De beelden van de The Station nightclub fire zijn erg akelig om te zien. Allemaal mensen die vast zitten in de smalle uitgang van het gebouw en even later staat het helemaal in de fik.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:07 schreef IHVK het volgende:
Als ik eerlijk ben gaan dit soort nieuwsberichten tegenwoordig ene oor in andere oor uit bij mij.
Beelden ervan of docu's erover kunnen me nog wel aangrijpen.

Zeiden ze.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:10 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Bedrijfsfeest in die discotheek?

Ik hoorde dat het een jubileumfeest was van die nachtclub. Er zouden 200 mensen aanwezig zijn geweest.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:09 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Het waren allemaal mensen van hetzelfde bedrijf.

CNN.com inmiddels ookquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:06 schreef NorthernStar het volgende:
RT heeft het over 100 doden
http://rt.com/Top_News/2009-12-05/cafe-explosion.html

mijn russisch is niet zo goed ...quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://search.twitter.com/search?q=%D0%9F%D0%B5%D1%80%D0%BC%D1%8C

Explosie, vuur, meer dan 100 doden, reporters ter plaatse, Perm is veranderd in ons kleine Bagdad, etc. Niet veel meer dan we hier weten dus.quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
mijn russisch is niet zo goed ...

Klinkt wel een beetje gebrainwasht.quote:Great job!
While president and minister of the country fight to make living and nation stronger and better,there are people with crazy ideas like the owner of this club.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |