En daarna komt er een waterval aan klachten..quote:Op zondag 13 december 2009 14:39 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Jij moeten even leren lezen. Ik zeg toch: de game zit op zich goed in elkaar!
De gameplay = zeer goed.quote:Op zondag 13 december 2009 14:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En daarna komt er een waterval aan klachten..
En die shotgunfags en noobtubers aanpassen. Damnit.quote:Op zondag 13 december 2009 21:36 schreef Scorpie het volgende:
Ik hoop dat ze in die patch dat random crashen eens oplossen, onder windows 7 roept hij @ random 'iwmp3.exe reageert niet meer', lekker is dat ingame
quote:Op zondag 13 december 2009 22:45 schreef Ered het volgende:
[..]
En die shotgunfags en noobtubers aanpassen. Damnit.
Ik heb nu ook niet zo bijster goede K/D-ratio hoor..quote:
Heb je nog wel een leven naast je computer?quote:Op maandag 14 december 2009 08:59 schreef Bootje84 het volgende:
Oja, playtime van 4 dagen en 17 uur dacht ik
Nee, verkocht voor playtimequote:Op maandag 14 december 2009 09:00 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Heb je nog wel een leven naast je computer?
Zit zelf zo rond de 7500 kills, met een playtime van ruim 2 dagen, waarvan een groot deel door mijn broertjes is veroorzaakt.
Ik speel nu (in sniperlevels) met de .50 Baretta. Dat ding speelt heerlijk! Inmiddels 400 kills ermee en ik wil de title halen (500 kills). Daarnaast wil ik die halen met de Tar21 en de .44 magnum. Als ik die allemaal gehaald heb, ga ik naar prestige 2.quote:Op maandag 14 december 2009 08:43 schreef Goldfoxx het volgende:
Ben net begonnen met prestige 1. Na een paar potjes alweer ruim lvl 20.Het verlies van bepaalde wapens valt wel mee, mijn favoriete wapen is toch de intervention.
Ben naar aanleiding van wat filmpjes van mensen die met dat wapen speelden mij gaan oefenen met het wapen, en het lukt nu ook steeds vaker om op korte afstand snel te schieten. Met de pro versie van die ene perk komt je scope 2x zo snel naar boven, wat ervoor zorgt dat je iemand in zijn linkeroog kan schieten voordat hij maar kan knipperen.Als je op middellange tot korte afstand mist zonder corners ben je wel de sjaak, maar dat missen komt steeds minder vaak voor.
KD ratio ligt de laatste potjes rond de 2:1 en 1,5:1. Sta zeer regelmatig bovenaan de pot met de meeste kills, en een mooie ratio. Valt niet in mijn scores af te lezen: 1. mijn broertjes spelen door het ontbreken van profielen op mijn account. 2. Ik speel ook regelmatig domination, waar het gaat om de meeste punten. En die haal je daar niet door kills, maar door het capturen van die points. Sta daar regelmatig rond een k/d van 1:1. Maar wel altijd de meeste punten in het potje.
Het doel heiligt de middelenquote:Op maandag 14 december 2009 09:50 schreef Scorpie het volgende:
Zolang jullie maar niet van die homo`s zijn met dubbele shotguns / tubes en dat soort crap. Anders moet ik jullie knieschijven breken.
Ik vind het gewoon bloed irritant, mensen zonder skill. Met MW1 kon ik gewoon op servers spelen waar dat soort kutnoobs automatisch werden gebanned, nu kan dat niet meer.quote:Op maandag 14 december 2009 10:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het doel heiligt de middelen
Heb tot nu toe 300 kills met de thumper en met alle wapens die ik geleveld heb (rifles) heb ik de benodigde 30 grenadekills gemaakt.
Al erger ik me ook aan de model 1887. Die dingen zijn zwaar overpowered. Beetje de I-win button...
Waneer ik weer het level heb voor die akimbo 1887, gaat hij toch echt weer als second weapon.quote:Op maandag 14 december 2009 09:50 schreef Scorpie het volgende:
Zolang jullie maar niet van die homo`s zijn met dubbele shotguns / tubes en dat soort crap. Anders moet ik jullie knieschijven breken.
Het ligt er natuurlijk een beetje aan. Ik erger me ook aan de mensen met marathon, lightweight, commando en een pistool met tactical knife. Die gasten hebben een snelheid en reach waar je eng van wordt.quote:Op maandag 14 december 2009 10:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon bloed irritant, mensen zonder skill. Met MW1 kon ik gewoon op servers spelen waar dat soort kutnoobs automatisch werden gebanned, nu kan dat niet meer.
Mja, ik vind het dan ook gewoon niet leuk. Heb een paar potjes met die akimbo troep gespeeld en ownde alles en iedereen, won uiteindelijk met 17-3 ofzo, vond het alleen een dodelijk saai potje. Snap niet wat mensen daar nou leuk aan vindenquote:Op maandag 14 december 2009 10:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het ligt er natuurlijk een beetje aan. Ik erger me ook aan de mensen met marathon, lightweight, commando en een pistool met tactical knife. Die gasten hebben een snelheid en reach waar je eng van wordt.
Maarja, je kan het nu practisch in classes indelen..
- tubers
- model 1887-ers
- knifers
- cheaters
- overige.
Alleen zitten er in de server altijd wel 2 van bovenstaande.. (behalve de overige)
Ligt dan toch echt aan de rest, ik laat mij nooit ownen door 1887'ers.quote:Op maandag 14 december 2009 10:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mja, ik vind het dan ook gewoon niet leuk. Heb een paar potjes met die akimbo troep gespeeld en ownde alles en iedereen, won uiteindelijk met 17-3 ofzo, vond het alleen een dodelijk saai potje. Snap niet wat mensen daar nou leuk aan vinden
Kijk als ik gewoon van een M4 verlies, of van een ACR, dan weet ikd at het komt door mijn eigen aim skills. Loopt er zo`n mongool met dual shotgun rond die alleen maar *BAM*BAM*BAM*BAM* doet, dan komt dat omdat hij toevallig zijn linkermuisknopje lang genoeg ingedrukt heeft om te kunnen raken. Nou, l33t skill hoor![]()
Dat sowieso. Ik 'camp' ook veel meer dan ik in MW1 deed.quote:Op zondag 13 december 2009 23:40 schreef Raspb3rry het volgende:
Ik kan me de frustraties van mensen best voorstellen. Slechte connecties vind ik nog het meest irritante.
Al met al zul je veel verdedigender moeten spelen dan bij MW1, iets waar ik eigenlijk nu nog aan moet wennen. Akimbo 1887's en noobtubes blijven alsnog erg irritant, maar we moeten ermee leren leven I guess.
K/D is nu 1.3 hier. Niet geweldig, maar ach.
In levels met veel hoekjes (à la Favela en Karachi) ben je gewoon kansloos tegen een 1887. De range moet echt flink teruggeschroefd worden.quote:Op maandag 14 december 2009 10:16 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Ligt dan toch echt aan de rest, ik laat mij nooit ownen door 1887'ers.![]()
Gisteren had ik er ook 1 in Favelo volgens mij, 1 claymore neergezet & campend bij de andere uitgangquote:Op maandag 14 december 2009 11:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
In levels met veel hoekjes (à la Favela en Karachi) ben je gewoon kansloos tegen een 1887. De range moet echt flink teruggeschroefd worden.
Die claymores zijn btw erg zwak geworden. Gewoon hard eroverheen rennen en je hebt niet eens last..quote:Op maandag 14 december 2009 11:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gisteren had ik er ook 1 in Favelo volgens mij, 1 claymore neergezet & campend bij de andere uitgangZo dom.
Op korte afstand knive ik ze, op iets grotere afstand ben ik meestal sneller met mijn sniper.quote:Op maandag 14 december 2009 11:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
In levels met veel hoekjes (à la Favela en Karachi) ben je gewoon kansloos tegen een 1887. De range moet echt flink teruggeschroefd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |