quote:Op maandag 14 december 2009 17:53 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe verander ik in godsnaam mijn username bij Multiplayer?
Zit al een kwartier te zoeken..... WTF
Jij ook hier, Mazora?quote:Op maandag 14 december 2009 17:57 schreef Mazora het volgende:
shift-tab en dan op 'settings' rammen.
Heb je skype? Ik train je wel even.quote:Op maandag 14 december 2009 18:36 schreef de_boswachter het volgende:
Heb hem gevonden.
Kunnen we niet eens tegen elkaar doen? In MW1 zou ik jullie ownen, nu ben ik een teringnoob met een half uur ervaring.
Ja, in die groene igloquote:Op maandag 14 december 2009 22:59 schreef Quantie het volgende:
leef je ook in antarctica?
Oee de acr daar ben ik al vanaf dat ik um heb mee aan het knallen ben nu 69:P heerlijk dingquote:Op maandag 14 december 2009 23:19 schreef Lysdexie het volgende:
Godverdomme kutsteamWil ik net mijn zojuist verkregen splinternieuwe ACR uitproberen, liggen die kloteservers eruit.
Ik ook! Eindelijk klaar..quote:Op maandag 14 december 2009 23:17 schreef afro het volgende:
Net hard aan een presentatie gewerkt denk ik even te kunnen spelen.
ligt steam eruit
Excel sheetje / Wikiquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:41 schreef Bootje84 het volgende:
Iemand een idee hoe we bij kunnen houden welk level iedereen is in een overzicht met de steamnaam..? Misschien wel leuk
Sabotage spelen, en daarin veel campen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:33 schreef Blik het volgende:
level 23
iemand tips om sneller XP-punten te scoren zodat je sneller kunt levellen. Ik ben in ieder geval aan het proberen om Mastery te krijgen met de M14A1.
met 2 man in dat 3rd person gedoe challenges halen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:33 schreef Blik het volgende:
level 23
iemand tips om sneller XP-punten te scoren zodat je sneller kunt levellen. Ik ben in ieder geval aan het proberen om Mastery te krijgen met de M14A1.
Dat wapen bestaat niet, dus veel succes.. Het is de M4A1quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:33 schreef Blik het volgende:
level 23
Niveau ligt redelijk hoog daar. Best lastig volgens mij..quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sabotage spelen, en daarin veel campen.
Cagematch kan, maar de challenges die op lvl 23 beschikbaar zijn, zijn er niet heel veel...quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:45 schreef bigbass het volgende:
[..]
met 2 man in dat 3rd person gedoe challenges halen.
Zitten wel een paar goede tips tussen, Zit nu met de M4A1 op 250 kills, dus ga ff door tot 300 kills (o.a. met de grenade launcher, kan ik ook nog xp mee pakken). Op een paar maps speel ik alleen Sniper (Wasteland bijvoorbeeld), dus daar kan ik ook nog wat extra xp mee pakken door challenges te unlocken.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat wapen bestaat niet, dus veel succes.. Het is de M4A1![]()
[..]
Niveau ligt redelijk hoog daar. Best lastig volgens mij..
[..]
Cagematch kan, maar de challenges die op lvl 23 beschikbaar zijn, zijn er niet heel veel...
Wat ik doe, is een paar goede wapens pakken (M4A1, MP5K, TAR21, Baretta .50 cal. etc) en die dan levelen tot 300 kills. Dan speel je de FMJ vrij, maar die krijg ik nooit geleveld.
Nogmaals, 300 kills met een wapen is 10K XP, de paar headshots die je ondertussen maakt (stuk of 25-50) leveren ook weer 4K xp op. Daarnaast achievements halen met items. Gebruik efficiënte perks. Sniper = sowieso steady aim (pro) en deep impact (pro). Wat je met perk 1 doet maakt opzich niet zo heel veel uit. Dit kan marathon zijn of sleight of hand (minder nuttig). Als je een perk op lvl 6 hebt, krijg je weer 10K xp. Elk level ertussen levert ook aardig wat op.
Ik speel eigenlijk alleen maar ground war. Ik speel nooit de andere varianten (behalve een enkele keer FFA). Het niveau is flink hoog op sabotage etc. Daarnaast vind ik het vervelend om elke keer te moeten wachten tot ik weer spawn...
Het probleem genaamd je vriendin kan ik je opzich wel afhelpen hoor..quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:20 schreef Blik het volgende:
[..]
Zitten wel een paar goede tips tussen, Zit nu met de M4A1 op 250 kills, dus ga ff door tot 300 kills (o.a. met de grenade launcher, kan ik ook nog xp mee pakken). Op een paar maps speel ik alleen Sniper (Wasteland bijvoorbeeld), dus daar kan ik ook nog wat extra xp mee pakken door challenges te unlocken.
Probleem is dat ik zo weinig tijd heb. Full-time job en een vriendin die niet wil dat ik continue achter de PC zit
Add BootVluchteling maar op steamquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:55 schreef WooZ het volgende:
Iemand zin in een potje?
Ben nu lv 70, wat heeft die prestige voor zin behalve een extra class en extra icons? Zijn al mn challenges dan weer leeg of blijven die wel behouden
Je gooit je granaatje, er dropt een package waar van alles in kan zitten..quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:19 schreef de_boswachter het volgende:
Wat is die care package eigenlijk die je krijgt na 4 kills, dan gooi je soort van rookgranaat en dan?
Hoe vind ik die en wat moet ik precies doen? Plus wat kan ik ermee?!?
Waar kan je die het beste laten droppen?
Zorgen dat het niet gebeurt. Zorg desnoods dat je gedekt wordt en gooi de flare op een rustige plek.. Niets is erger dan een AC130 verliezen doordat die gestolen wordt en dan ff compleet kapotgeschoten wordt door je eigen AC130..quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:32 schreef de_boswachter het volgende:
Tnx Trigalty.
En wat als ik dan doodgeschoten wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |