Jaaaaaa!quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je moet de draad om de naald wikkelen at some point. ik heb het "receppie" wel als je wil.
ik heb \m gecopy-paste...quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:34 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ik had alleen een typo erin of eigenlijk twee! Cookiecondooms
ik typ m over voor je en dan pm ik m wel ff.quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:36 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ja, I know, vicky. Ik typte ernaast.
Ik heb gezegd: 'leg dat maar terug!'quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:37 schreef Vivi het volgende:
Maar hoe zouden jullie een condoom beschrijven aan een bijna-3 jarige dan? " Ja schatje, dat is een soort boterhamzakje wat zorgt dat je geen zusje of broertje krijgt" ..
quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:38 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Poncho voor Bumba natuurlijk! Duh.
Ah, dan moet ik er 2 gaatjes voor zijn armpjes in knippenquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:38 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Poncho voor Bumba natuurlijk! Duh.
wat hebben? je man was toch ziek? JIJ had moeten gaan!quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:37 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Hoe zouden mijn man en Huub het hebben?
quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:38 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik heb gezegd: 'leg dat maar terug!'
Dat werkte!
Het tuutje voor de puntmuts zit er al wel!quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ah, dan moet ik er 2 gaatjes voor zijn armpjes in knippen.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:40 schreef trui het volgende:
haha ik weet ook niet of en hoe ik dat uit zou leggen aan een peuter hoor vivi.
en debuuv! onze oudste heeft vanavond ook Piranjapanic gekregen.daar had ie 't al zo vaak over gehad, want z'n beste vriend heeft 't ook en het was heel cool. we zullen 't nu zelf gaan ondervinden.
't was een gezellig avondje, en fijn zo een dagje te vroeg. al dat vervelende gewacht overgeslagen, heerlijk!ik heb een nieuwe telefoon gekregen, rituals geurstokjes, en een leuke PIP-agenda (zelf uitgezocht maar allez
). zoonlief heeft eindelijk z'n laaangverwachte drumstel, dus die is helemaal in de wolken. (maar wel een digitale die je dus ook zacht kunt zetten of met koptelefoon kunt gebruiken
). dochter was eigenlijk ook tevreden geweest met alleen die pratende my little veulen geloof ik, maar ook elk volgend kadootje werd erg dankbaar ontvangen, met een KEIHARD gegild 'DANKUWELSINTERKLAASJE, IK VIND HET ECHT EEN HEEL LEUK [boek/picknickmandje/ijsjesmachine/zeemeerminnenplaymobilsetje] erachteraan.
kortom: vreselijk verwend weer allemaal.maar ja...
oh buuv, dat patroontje/uitleg over die steek wil ik ook wel. hele mooie sjaal!
BE, een asbak!![]()
![]()
wel leuk als suprise, heb je een pas-gestopte-roker in je omgeving?
quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik typ m over voor je en dan pm ik m wel ff.
Ik ben niet zo stijlvastquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:41 schreef trui het volgende:
vivi, kenmerkend voor een poncho is dat ie géén armsgaten heeft.
Ik zou gewoon zeggen; Dat doet mama om d'r vinger voordat ze papa zijn temperatuur opneemt zodat er geen poep onder d'r nagels komtquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:37 schreef Vivi het volgende:
Maar hoe zouden jullie een condoom beschrijven aan een bijna-3 jarige dan? " Ja schatje, dat is een soort boterhamzakje wat zorgt dat je geen zusje of broertje krijgt" ..
Ik lees het morgen wel, ga nu naar bed met een boek.. " Twilight " was in de aanbieding bij de AH.
Tja...who knows, ooit.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:44 schreef trui het volgende:
hmmmz, nou vooruit dan maar. ik ben eigenlijk ook wel voor een broer/zus voor Dean.![]()
quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:45 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik zou gewoon zeggen; Dat doet mama om d'r vinger voordat ze papa zijn temperatuur opneemt zodat er geen poep onder d'r nagels komt.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:45 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik zou gewoon zeggen; Dat doet mama om d'r vinger voordat ze papa zijn temperatuur opneemt zodat er geen poep onder d'r nagels komt.
Zal ik mijn adres nog maar een keer geven, of bewaar je hem voor als we weer naar schoenen gaan kijken?quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Tja...who knows, ooit.
Kim! Ik heb Lilah's aaifoon nog steeds hier liggen.
Doet me hieraan denken!quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:05 schreef freecell het volgende:
Kindveilig opbergen is hier ook al wel eens misgegaan
Hele blije dreumes met iets wat niet voor hem was
Hij heeft een tijd geleden ook iets uit het nachtkastje gepakt en ergens neergelegd. Wij wisten alleen niet waar. En toen kregen we bezoek
Gelukkig kwam het pas weer te voorschijn toen het bezoek weg was
quote:
Ik ken hem inderdaadquote:
Ik ook pleasequote:Op vrijdag 4 december 2009 22:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik typ m over voor je en dan pm ik m wel ff.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |