Lieve FOK!kers,
Gisteravond was TS weer eens in de stad te vinden. Met mijn soepelste disco hemd aan en hoge promillage in mijn bloed was ik op zoek naar een geil hertje waarmee ik een leuke avond kon hebben. Helaas waren er weinig potentiele sletjes waar ik mijn sexuele frustraties op kon bot vieren. Totdat ik aan het einde van de avond, na meerdere goudgele rakkers te hebben opgedronken, ik in de rookruimte stond met de andere bazen. Terwijl ik mijn nicotine shot tot me toe nam zag ik dat er een blonde meid beetje naar me zat te kijken. Nu ik redelijk dronken was probeerde ik mijn soepelste lach op te zetten naar haar en zo haar aandacht te trekken. Deze uiterst geoefende beweging mistte zijn uitwerking niet, ze kwam al glibberend naar mij toe gelopen waar zij me direct omhelsde. We praten een beetje en ik heb het gevoel dat ik haar ergens van herken. Na 5 minuten van mijn kant flirten en zij lief lachen besefte ik het me opeens. Ja lieve FOK!kertjes, deze knappe meid bleek uiteindelijk mijn nichtje te zijn (geen bloedband). Na deze bizarre twist-wending was ik zo geschrokken dat het enige wat ik kon doen was het op een zuipen samen met haar zetten. Eenmal van de schok bekomen konden we er wel om lachen. Ze heeft me haar vriendinnen laten zien, alleen geen van hen was eigenlijk zo knap als zij is. Dus na een paar biertjes is deze baas alleen naar huis gekropen met een gevoel van schaamte dat hij zijn nichtje probeerde te regelen.
Klach: geilen op mijn nichtje...
Anti-klacht: ze is rammend geil