Hij staat er tussen!quote:Op zondag 3 januari 2010 20:27 schreef P_B het volgende:
Laat ik nou net mijn mailtje verstuurd hebben...![]()
quote:
Dat wordt 'm, thanksquote:
Komt er aanquote:Op zondag 3 januari 2010 20:20 schreef Xilantof het volgende:
Alles tot nu toe is geplaatst.
stiekem hoop ik op nog wat inzendingen...
Oooooh, errrrrg mooi!! Heerlijk minimalistisch, en daardoor zoooooooooo mooi!!!quote:Op zondag 3 januari 2010 20:27 schreef P_B het volgende:
Laat ik nou net mijn mailtje verstuurd hebben...![]()
check!quote:Op zondag 3 januari 2010 20:35 schreef Ruud het volgende:
[..]
[..]
Dat wordt 'm, thanks
[..]
Komt er aan
Verzonden![]()
Tsssk, en dan zijn er users die durven te zeggen dat Mods zo traag zijn...quote:
Tja, snap jij dat nou?quote:Op zondag 3 januari 2010 20:50 schreef P_B het volgende:
[..]
Tsssk, en dan zijn er users die durven te zeggen dat Mods zo traag zijn...
Dank je!quote:Op zondag 3 januari 2010 20:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oooooh, errrrrg mooi!! Heerlijk minimalistisch, en daardoor zoooooooooo mooi!!!
Schiet mij maar lek hoor!quote:
Misschien vijzelen de 5 punten die je van me krijgt je humeur weer een heel klein beetje op, en de wetenschap dat die verdomde feestdagen voorlopig weer een jaar te gaan hebben alvorens aan je deur te kloppen. Maar ik kan me voorstellen dat het ook wel eens niet leuk kan zijn, die december maand.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:08 schreef P_B het volgende:
[..]
Dank je!Voor mij dan wel weer jammer dat het minimalistische en zwart / wit voortkomt uit mijn niet zo heul feestelijke humeur tijdens de feestdagen. Beetje therapeutische foto / bewerking zeg maar...
[..]
He, nog niet verklappen! Stemmen mag pas vanaf 22:00...quote:Op zondag 3 januari 2010 21:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Misschien vijzelen de 5 punten die je van me krijgt je humeur weer een heel klein beetje op, en de wetenschap dat die verdomde feestdagen voorlopig weer een jaar te gaan hebben alvorens aan je deur te kloppen. Maar ik kan me voorstellen dat het ook wel eens niet leuk kan zijn, die december maand.
Ehm.. Nummer 3 (1x #1.. 1x #3.. nu #2)quote:Op zondag 10 januari 2010 22:38 schreef ElizabethR het volgende:
Profi MvD. Hoeveelste is dat nu??
Timmos, ook nummer zoveel toch??
Goed gedaan hoor!!
Erg jammer dat er steeds minder inzendingen lijken te komen.
Jij ook van harte natuurlijk! Terechte winnaarquote:Op zondag 10 januari 2010 22:16 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Jeeeeeeeuuuuuuuujjjj!!!! Dankjulliewel!!!!
Timmos, ook jij van harte!
Dezelfde afmetingenquote:Op maandag 11 januari 2010 15:06 schreef Timmos het volgende:
Xilantof (of iemand anders).. 2e prijs had ik nog niet gehad dus wederom de vraag, wat is de afmeting hiervan zodat ik er weer r
ekening mee kan houden bij het uitkiezen van een foto..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |