iets ouder dan jij bent. ff snel op je profiel gekekenquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe oud jij bent
Ja FANN hij reist veel, best leuk om dat te bekijken.quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:38 schreef FANN het volgende:
ik dacht huh? wie is dat nou maar ik heb via het plaatje zijn website gevonden
Ach als jij er gelukkig mee bentquote:
O haha had ik dat ingevuld danquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:12 schreef gomi het volgende:
[..]
iets ouder dan jij bent. ff snel op je profiel gekeken
Ja die klopt ookquote:
joquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:12 schreef Toverheks het volgende:
gooi de mijne ff dicht, ik dacht waar blijft iue en ben zo brutaal geweest er ook 1 te openen.
in dat geval zou die 2 jaar ms ook weleens kunnenquote:
Alleen in het weekend en soms op woensdag geef ik mijn jaartal op, dacht zo uit het blote hoofd 1971quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Alleen in het weekend en soms op woensdag geef ik mijn jaartal op, dacht zo uit het blote hoofd 1971
Als je nu een wijn was geweest had ik gezegd, mooi gerijpt, maar nuquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Alleen in het weekend en soms op woensdag geef ik mijn jaartal op, dacht zo uit het blote hoofd 1971
Als je wereldkampioen wilt worden moet je van iedereen kunnen winnen. Dat vind ik altijd zo'n dooddoener...quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Italië hebben ze we vorige keer van de mat gespeeld.
Je kan je rijk rekenen en je kan je arm rekenen. Maar als je aspiraties hebt om voor de hoogste plek mee te doen, moet je van iedereen kunnen winnen.
Ben wél blij dat we niet tegen Portugal moeten, dat smerige klote elftal.
maar die landen die we nu treffen liggen ons juist wel.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je wereldkampioen wilt worden moet je van iedereen kunnen winnen. Dat vind ik altijd zo'n dooddoener...
Tis ook niet waar. Je kunt bepaalde ploegen die je gewoon niet liggen ook ontlopen in een toernooi. Je zegt het zelf al " Ben blij dat we niet tegen Portugal moeten" Precies dat is typisch zo'n "angstgegner" voor Nederland. Portugal dat ligt ons gewoon niet.
Ik lieg ook niet over mijn leeftijd hoor, pppfftt doe niet zo kinderachtigquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:18 schreef Kally het volgende:
[..]
ach wat ik ben 36 en proud of it, heb me nog nooit zo lekker in mijn lijf gevoeld
moet je kijken hoe gerijpt ik benquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je nu een wijn was geweest had ik gezegd, mooi gerijpt, maar nu
quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik lieg ook niet over mijn leeftijd hoor, pppfftt doe niet zo kinderachtigik ben een volwassen vrouw van 38 wordt bijna 39 ja toch, of vergis ik me een een jaartelletje of 2, 3, a 4
quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je wereldkampioen wilt worden moet je van iedereen kunnen winnen. Dat vind ik altijd zo'n dooddoener...
Tis ook niet waar. Je kunt bepaalde ploegen die je gewoon niet liggen ook ontlopen in een toernooi. Je zegt het zelf al " Ben blij dat we niet tegen Portugal moeten" Precies dat is typisch zo'n "angstgegner" voor Nederland. Portugal dat ligt ons gewoon niet.
hahaquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:25 schreef Toverheks het volgende:
mu schaatsen op ned. 3 en ook lekker lullen over voetbal, voor de geintreseerde onder ons, Dione is ff plassen maar straks begint studio sport
Ik ren heen en weer tussen de keuken en de bank haha, heb morgen huis vol, blij trouwens als het voorbij is ze zijn nu wel erg zenuwachtigquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:25 schreef Toverheks het volgende:
mu schaatsen op ned. 3 en ook lekker lullen over voetbal, voor de geintreseerde onder ons, Dione is ff plassen maar straks begint studio sport
Geen geschreven regel dat de laatste poster een nieuwe opent , toch was het vaker zo datquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:12 schreef Toverheks het volgende:
gooi de mijne ff dicht, ik dacht waar blijft iue en ben zo brutaal geweest er ook 1 te openen.
Puber- & Tienertalkquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik, als zestienjarige, vraag me af wat ik hier doe tussen de levende mummies en ademende fossielen!
Dom meepraten denk ik zoquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik, als zestienjarige, vraag me af wat ik hier doe tussen de levende mummies en ademende fossielen!
Fijne avondquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:31 schreef gomi het volgende:
maar t is weer tijd. ben er weer vandoor. ff iets anders doen enzo.
laters
O, maar goed dat het niveau dan niet al te hoog ligt!quote:
We houden rekening met jouquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, maar goed dat het niveau dan niet al te hoog ligt!
quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:31 schreef gomi het volgende:
maar t is weer tijd. ben er weer vandoor. ff iets anders doen enzo.
laters
Ik pas me ook altijd aanquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, maar goed dat het niveau dan niet al te hoog ligt!
Ja, als we maar niet tegen Portugal moeten, snik-snikquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:24 schreef Gert het volgende:
[..]Jij geeft een belachelijk pessimistische opsomming waarom we echt in een vre-se-lij-ke poule zitten, en áls we het dan al op miraculeuze wijze redden om die poule te overleven dan moeten we ook nog tegen Italië, snik-snik. Dus daar stel ik tegenover: van eigen kracht uitgaan.
Ga je wel met je jongens zondag hem uitzwaaien bij de Rotterdamse Haven, ga wel op tijd he, wordt beredruk heb ik gehoord.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ren heen en weer tussen de keuken en de bank haha, heb morgen huis vol, blij trouwens als het voorbij is ze zijn nu wel erg zenuwachtig
Ik vroeg me al af waarom hier een trapje stond! Maar dan kunnen ukkies zoals ik dus eens op niveau meepraten!quote:
Weet ik nog niet, ze willen de kerstboom opzettenquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ga je wel met je jongens zondag hem uitzwaaien bij de Rotterdamse Haven, ga wel op tijd he, wordt beredruk heb ik gehoord.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom hier een trapje stond! Maar dan kunnen ukkies zoals ik dus eens op niveau meepraten!
Als jij nou eens een leuk onderwerp de groep ingooit, kleppen wij wel mee hoor.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom hier een trapje stond! Maar dan kunnen ukkies zoals ik dus eens op niveau meepraten!
quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:34 schreef Lavenderr het volgende:
Die ava van jou
Krijg er zin van in de winter en de feestdagen![]()
dus je krijgt druk weekend maar wel leuk toch, ja ik vond het ook vroeger leuk hoor dat sinterklaas vieren, maar ben nu ook wel weer blij dat ik niet meer hoef, ik zag verleden week prijzen van speelgoed echt dan moet je een krantenwijk erbij nemen belachelijk duur alles.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, ze willen de kerstboom opzettenwant ze willen perse helpen en anders word het over 2 weken en dan heeft het weinig zin
Ja maarquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Als jij nou eens een leuk onderwerp de groep ingooit, kleppen wij wel mee hoor.
1m51! Ja, maak maar grapjes!quote:
Nee dat doen wij fossielen niet meerquote:
Ja hoor ik geniet wel van die dagen, en ja ben verleden week aan het inslaan geweest en een stuk armer maar dat kan ook door de PS3 komenquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dus je krijgt druk weekend maar wel leuk toch, ja ik vond het ook vroeger leuk hoor dat sinterklaas vieren, maar ben nu ook wel weer blij dat ik niet meer hoef, ik zag verleden week prijzen van speelgoed echt dan moet je een krantenwijk erbij nemen belachelijk duur alles.
zo zo doe maar duur een PS3, voor jezelf of voor je jongens?quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja hoor ik geniet wel van die dagen, en ja ben verleden week aan het inslaan geweest en een stuk armer maar dat kan ook door de PS3 komen
Voor ons alledrie, en ja ach ik werk er hard genoeg voor dus soms mag je jezelf verwennen tochquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zo zo doe maar duur een PS3, voor jezelf of voor je jongens?
Ja, is allemaal gelukt, best leuke dingen gefabriekt al zeg ik het zelfquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:38 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
![]()
Is het gelukt met de surpises en gedichtjes ?
Gaan jullie het morgen vieren?
Knap hoor.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:45 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, is allemaal gelukt, best leuke dingen gefabriekt al zeg ik het zelf![]()
Zondag gaan we het vieren
Ja natuurlijk mag je jezelf verwennen, is ook leuk een PS3 echt ik was verslaafd vroeger aan mario enzo echt nachtenlang en die jongen van mij moest gewoon op zijn beurt wachten hahah zie hem nog beteuterd zitten, nee niks tegen me zeggen mama is ff bezig hahahaquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Voor ons alledrie, en ja ach ik werk er hard genoeg voor dus soms mag je jezelf verwennen toch
o gezellig, jij bent dus helemaal klaarquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, is allemaal gelukt, best leuke dingen gefabriekt al zeg ik het zelf![]()
Zondag gaan we het vieren
of een Sega had ie ook, met dat blauwe poppetje hoe heet dat ding ook weer met die muntjes, was er best goed in.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn mama zit altijd freecell te spelen!
quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja natuurlijk mag je jezelf verwennen, is ook leuk een PS3 echt ik was verslaafd vroeger aan mario enzo echt nachtenlang en die jongen van mij moest gewoon op zijn buurt wachten hahah zie hem nog beteuterd zitten, nee niks tegen me zeggen mama is ff bezig hahaha
Ik ken alleen een rood poppetje met die muntjes, maar dat was op de Nintendo!quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
of een Sega had ie ook, met dat blauwe poppetje hoe heet dat ding ook weer met die muntjes, was er best goed in.
Dat is dus weer niet leukquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn mama zit altijd freecell te spelen!
Schaam je maar niet hoor, daar groeien die jongens heus wel overheen en zullen er jaren later echt niet over praten tegen een ander hoor, ach nee, dat zijn ze dan allang weer vergeten dat mama ook zo fanatiek mee deedquote:
Zei ik ook tegen mams!quote:
Sonic die ging dan zo snel dat je hem niet meer zag in beeldquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
of een Sega had ie ook, met dat blauwe poppetje hoe heet dat ding ook weer met die muntjes, was er best goed in.
nee was de Sega met blauw poppetje dat kon rennen ppfftt hoe heet dat kreng ook weer.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ken alleen een rood poppetje met die muntjes, maar dat was op de Nintendo!
Jaaaaaaaa Sonic dat is hem hahahaquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Sonic die ging dan zo snel dat je hem niet meer zag in beeld
quote:
Wat dingetje zegt! Sonic!quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee was de Sega met blauw poppetje dat kon rennen ppfftt hoe heet dat kreng ook weer.
Ze vinden het wel leuk hoor vooral de jongste die kan ik dan lekker helpen als het hem niet luktquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Schaam je maar niet hoor, daar groeien die jongens heus wel overheen en zullen er jaren later echt niet over praten tegen een ander hoor, ach nee, dat zijn ze dan allang weer vergeten dat mama ook zo fanatiek mee deed![]()
Hallo, moeders kom je mee spelen op de WII? Ja, jungske als ik nu vertrek ben ik er over een uur!quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Gewoon eisen dat ze met jou meedoet op de Nintendo
quote:
Nou je verraad je spelletjequote:Op vrijdag 4 december 2009 20:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hallo, moeders kom je mee spelen op de WII? Ja, jungske als ik nu vertrek ben ik er over een uur!
quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Jezus fuck! Jullie gaan echt te keer hier
Wil jij godverdomme de naam van de HEERE eens eerbiedigen! Nozem! Schorriemorrie! Vlegel!quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Jezus fuck! Jullie gaan echt te keer hier
Nooit gehoord van gescheiden ouders? Hoe oud was jij ook alweer?quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou je verraad je spelletje, je was 16 weet je nog
Je zuster op een houtvlot!quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wil jij godverdomme de naam van de HEERE eens eerbiedigen! Nozem! Schorriemorrie! Vlegel!
quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nooit gehoord van gescheiden ouders? Hoe oud was jij ook alweer?
Mams!quote:
quote:
Ik had theoretisch al jarenlang vader kunnen zijn!quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dan was ik 20 toen ik jou kreeg, toen oefende ik alleen nog maar
Geen idee, staat er sinds gisteravond inquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:07 schreef Toverheks het volgende:
hahhaa Ian, je onderschrift onder je Ava, heeft mera hem al gezien dat je haar roze zachte puff wordt
Ik ben dol op theorieënquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik had theoretisch al jarenlang vader kunnen zijn!
You go girlquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:09 schreef Anniebab het volgende:
Zoo de tv kan ik vanavond wel vergeten, want hier staan twee hard met de net gekregen LIPS mee te zingen,heb zelf nog een nummertje Blondie weggegeven,zij in een deuk , maar ik vond t goed...
Wat is je favoriete theorie dan?quote:
oh annie ik zie je helemaal voor me Denies Denies what i your eyes zo blue, Denies Denies yeuhhhhhquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:09 schreef Anniebab het volgende:
Zoo de tv kan ik vanavond wel vergeten, want hier staan twee hard met de net gekregen LIPS mee te zingen,heb zelf nog een nummertje Blondie weggegeven,zij in een deuk , maar ik vond t goed...
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh annie ik zie je helemaal voor me Denies Denies what i your eyes zo blue, Denies Denies yeuhhhhh
(weet niet de letterlijk tekst hoor)
Dat jij geen 16 bent en dat jou echte naam heel erg leuk isquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat is je favoriete theorie dan?
Fossils rulequote:
Ik lieg er wat jaartjes bij! Er zijn niet veel mensen die Cornelis een mooie naam vinden!quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat jij geen 16 bent en dat jou echte naam heel erg leuk is
Ik zeg 1 ding, Laysa komt zo online en hoe weet ik dat, omdat ze mijn beste vriendin isquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik lieg er wat jaartjes bij! Er zijn niet veel mensen die Cornelis een mooie naam vinden!
Ja, maar Laysa heeft alleen mijn valse hyves profielquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zeg 1 ding, Laysa komt zo online en hoe eet ik dat, omdat ze mijn beste vriendin is
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zeg 1 ding, Laysa komt zo online en hoe weet ik dat, omdat ze mijn beste vriendin is
quote:
ja lijkt me ook leuk hoorquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:16 schreef Anniebab het volgende:
[..]
T was Call me , maar ik kan Denise ook heeeel goed!!
![]()
Trouwens wel leuk dat LIPS...
jajajaja....ventjequote:Op vrijdag 4 december 2009 21:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, maar Laysa heeft alleen mijn valse hyves profiel
Dus dat ben jij niet, jammer wie is het danquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, maar Laysa heeft alleen mijn valse hyves profiel
Je weet heus wel dat ik Cornelis ben, 15 jaar oud en mijn hobby's het verzamelen van postzegels en kroonkurken zijn!quote:
Wie is BEP?quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:25 schreef Anniebab het volgende:
BEP staat er ook op!!!Don't phunk with my heart
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:25 schreef Anniebab het volgende:
BEP staat er ook op!!!Don't phunk with my heart
Black Eyed Peasquote:
Ja hoor schatquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je weet heus wel dat ik Cornelis ben, 15 jaar oud en mijn hobby's het verzamelen van postzegels en kroonkurken zijn!
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:28 schreef Toverheks het volgende:
ik gooi er ff een riedeltje tegen aan, vind dit zo een mooi gaaf nummer he.
Huh, verzamel jij niet sneeuwitje en de 7 dwergen of voetbalplaatjes??? dan hoor je er niet bijquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je weet heus wel dat ik Cornelis ben, 15 jaar oud en mijn hobby's het verzamelen van postzegels en kroonkurken zijn!
quote:
Word ik op school daarmee al gepest, kom ik voor mijn ontspanning hier, begin jij ook al!quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Huh, verzamel jij niet sneeuwitje en de 7 dwergen of voetbalplaatjes??? dan hoor je er niet bij
Oww??????quote:
Oke, Excuus ik neem het terug, zal er niet over beginnen meer, straks loop je nog 1 of ander traumaatje opquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Word ik op school daarmee al gepest, kom ik voor mijn ontspanning hier, begin jij ook al!
Éen overduidelijke angstgegner opnoemen is niet hetzelfde als jouw totale minderwaardigheidscomplex over Oranje. Overigens heb ik De Boer, Van Gelder, Van Marwijk allemaal na afloop horen zeggen dat Denemarken een zeer sterke opponent is, die Portugal en Zweden in de kwalificatie achter zich heeft gelaten. En Kameroen werd door Van Marwijk in de top-3 van Afrika gepositioneerd. Dus met die onderschatting valt het wel mee denk ik.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, als we maar niet tegen Portugal moeten, snik-snik![]()
Nederland lijdt nogal eens aan onderschatting in mijn optiek. Juist tegen dit soort ploegen ! 't zal niet de eerste keer zijn dat ze onderuit gaan tegen Denemarken !
Live @ Gelredome 2008 is aan 't downloadenquote:
Ik heb hem cd dan hequote:Op vrijdag 4 december 2009 21:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Live @ Gelredome 2008 is aan 't downloaden
Neuh da war een anderequote:
quote:
ja kut, ik weet niet hoe dat allemaal moet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Live @ Gelredome 2008 is aan 't downloaden
Lieverd stuur je verlanglijst per pm en ik zorg dat je ze krijgtquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja kut, ik weet niet hoe dat allemaal moet.
Ik wil dat ookquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:54 schreef Anniebab het volgende:
Deze is ook zooo goed, staat er ook op trouwens, cool dat LIPS..
Will do!quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Lieverd stuur je verlanglijst per pm en ik zorg dat je ze krijgt
ohhhhhhhhhhhhhhhhh wat lieffffffffffquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Lieverd stuur je verlanglijst per pm en ik zorg dat je ze krijgt
Ik vind dit haar mooistequote:Op vrijdag 4 december 2009 21:54 schreef Anniebab het volgende:
Deze is ook zooo goed, staat er ook op trouwens, cool dat LIPS..
quote:Le Guen: Nederland favoriet. Het Nederlands elftal is de te kloppen ploeg in groep E van het WK voetbal. Dit heeft bondscoach Paul le Guen van Kameroen gezegd na afloop van de loting.
Le Guen: "Het is duidelijk, Nederland is de favoriet. Wij zijn van het kaliber Japan en Denemarken. Dat wordt dus erg interessant." Onder leiding van de Fransman won Kameroen vier kwalificatieduels op rij en plaatste zich voor Zuid-Afrika.
Het grote speculeren is begonnen, nu ook bondscoach Morten Olsen van Denemarken Oranje als lastige tegenstander bestempelt. "Dit is helemaal geen eenvoudige groep. Wij zijn eigenlijk al blij dat we erbij zijn. De duels tegen Nederland zijn altijd ontzettend lastig. Japan is de beste ploeg van Azië en Kameroen heeft veel WK-ervaring, maar groep G met Brazilië, Ivoorkust, Portugal en Noord-Korea is gelukkig nog veel moeilijker."
Okidokiquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhhhhhhhh wat lieffffffffffja wil wel dat concert en haar hits helemaal toppie
Dus ik had toch gelijk met mijn opmerking over Denemarken (oei oei) en de Ontembare Leeuwen (auw auw) en Japan dus de op papier de enige "zwakkere broeder" waarvan je zou moeten winnen ...... En de euforie hier over een "makkelijke" groep !quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Éen overduidelijke angstgegner opnoemen is niet hetzelfde als jouw totale minderwaardigheidscomplex over Oranje. Overigens heb ik De Boer, Van Gelder, Van Marwijk allemaal na afloop horen zeggen dat Denemarken een zeer sterke opponent is, die Portugal en Zweden in de kwalificatie achter zich heeft gelaten. En Kameroen werd door Van Marwijk in de top-3 van Afrika gepositioneerd. Dus met die onderschatting valt het wel mee denk ik.
Ik heb niet gezegt een makelijke groep hoor, ik ben een beetje bang voor die Japanners, onderschat ze niet die komen ijzersterk tevoorschijn, hebben nog een half jaar de tijd om te trainen, en dat doen zij zeer gedisiplineerd.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Dus ik had toch gelijk met mijn opmerking over Denemarken (oei oei) en de Ontembare Leeuwen (auw auw) en Japan dus de op papier de enige "zwakkere broeder" waarvan je zou moeten winnen ...... En de euforie hier over een "makkelijke" groep !
Johnny Deppy!quote:
Ja snap ikquote:
Smaak heb je wel, damn dat is de lekkerstequote:
Iedere ploeg die daar speelt heeft bewezen goed te zijn. Maar in deze pool moet Nederland kunnen winnen. Zie ook de stand van Nederland op de wereldranglijst.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegt een makelijke groep hoor, ik ben een beetje bang voor die Japanners, onderschat ze niet die komen ijzersterk tevoorschijn, hebben nog een half jaar de tijd om te trainen, en dat doen zij zeer gedisiplineerd.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Smaak heb je wel, damn dat is de lekkerste
denk dat ze vanaf de 1e minuut moeten knokken, elke wedstrijd en niet bij hun zelf denken van ppfftt appeltje eitje maar echt er voor gaanquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Iedere ploeg die daar speelt heeft bewezen goed te zijn. Maar in deze pool moet Nederland kunnen winnen. Zie ook de stand van Nederland op de wereldranglijst.
Afijn, de bal is rond, dat blijft wel zo, garantie krijg je niet.
heb net ff gekeken op hyves blondie fanclub ( zie eerder post van mij) maar ze ziet er nog top uit hoor.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Oef, dat koppie van d'r op 30 seconden![]()
![]()
Flauwekul-lijstquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Iedere ploeg die daar speelt heeft bewezen goed te zijn. Maar in deze pool moet Nederland kunnen winnen. Zie ook de stand van Nederland op de wereldranglijst.
Afijn, de bal is rond, dat blijft wel zo, garantie krijg je niet.
Die ken ik nietquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En op Femke in "Sil de strandjutter"
In 1980 was ze zo'n beetje op haar hoogtepunt, ik ging toen militaire dienst in en raakte al snel bevriend met Dennis, een A'dammer die echt helemaal idolaat van haar was. Van hem kreeg ik het virus.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Ben gewoon te laat geboren, want als ik dit zie![]()
![]()
![]()
Echt he, die staat echt op ruime voorsprong op iedereenquote:
Dat is geen flauwekullijst. Nederland speelt gewoon over langere periodes redelijk tot goed. Alleen heb je er op hét moment niets aan. In die zin kun je het wel flauwekul noemen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Flauwekul-lijstNederland is gewoon een goede outsider en we hopen er weer het beste van
Guitig gezicht?quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is geen flauwekullijst. Nederland speelt gewoon over langere periodes redelijk tot goed. Alleen heb je er op hét moment niets aan. In die zin kun je het wel flauwekul noemen.
Toernooi-voetbal Teun, Toernooi-voetbal, Duitsland, Italië, Brazilië, Argentinië, je weet wel wat ik bedoelquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is geen flauwekullijst. Nederland speelt gewoon over langere periodes redelijk tot goed. Alleen heb je er op hét moment niets aan. In die zin kun je het wel flauwekul noemen.
Ga je doenquote:
Ik heb mazzel, ik was vroeger vliefd op mijn huidige loverquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Ben gewoon te laat geboren, want als ik dit zie![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:16 schreef Jian het volgende:
Wat is dat trouwens voor hitsig gebeuren hier ? Zit Teun de boel weer op te juinen
Oh, is het wk een toernooi, nah, sorry dan Jianquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Toernooi-voetbal Teun, Toernooi-voetbal, Duitsland, Italië, Brazilië, Argentinië, je weet wel wat ik bedoel
Daar was niets hitsigs aan, dat was gewoon blinde paniekquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:20 schreef Kally het volgende:
[..]
hallo we hebben ook mee zitten genieten van jou avontuur verleden week, leef nu maar even met ons mee
quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Feesten met Kallywe gaan naar de Factory 010
O die waren wel errug lekker ja hahahaquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:21 schreef Anniebab het volgende:
Verliefd was ik op Simon Le Bon en John Taylor...
quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:21 schreef Anniebab het volgende:
Verliefd was ik op Simon Le Bon en John Taylor...
Dat klinkt niet erg hoopvolquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
Onze cijfers zijn nog niet bekend maar een andere groep, die het zelfde tentamen had, heeft hem kennenlijk heel slecht gemaakt.
Ook niet hitsig voor de blinde paniekquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Daar was niets hitsigs aan, dat was gewoon blinde paniek
Geeft niet, ik ben al blij dat je het inzietquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Oh, is het wk een toernooi, nah, sorry dan Jian![]()
Ik had m'n zwager op bezoek, samen met m'n zus. Heb het er met haar over gehad. In de zin van "Zou jij doen wat Jian deed?" Nah, het antwoord wasquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Daar was niets hitsigs aan, dat was gewoon blinde paniek
Ik ga het morgen aan mijn broer vragenquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik had m'n zwager op bezoek, samen met m'n zus. Heb het er met haar over gehad. In de zin van "Zou jij doen wat Jian deed?" Nah, het antwoord was
Gert had een punt met Portugal. Alles is beter dan dat vertiefde Portugal. Ik ga vanwege dat elftal van hun zelfs niet meer op vakantie naar dat landquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Geeft niet, ik ben al blij dat je het inzietNu Gert nog
Mijn zusje houdt van mequote:Op vrijdag 4 december 2009 22:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik had m'n zwager op bezoek, samen met m'n zus. Heb het er met haar over gehad. In de zin van "Zou jij doen wat Jian deed?" Nah, het antwoord was
Tentamen van wattes?quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
Onze cijfers zijn nog niet bekend maar een andere groep, die het zelfde tentamen had, heeft hem kennenlijk heel slecht gemaakt.
Als je maar niet van wurgsex houdtquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, je ziet er erg leuk en goed uit, ook zonder shawl![]()
Neuken?
O dat doe ik wel voor mijn broer, hij trouwens ook voor mijquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
quote:
Nee, ik vond je toontje zwaar overdreven pessimistisch.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Dus ik had toch gelijk met mijn opmerking over Denemarken (oei oei) en de Ontembare Leeuwen (auw auw) en Japan dus de op papier de enige "zwakkere broeder" waarvan je zou moeten winnen ...... En de euforie hier over een "makkelijke" groep !
Goed om te weten, daar trap ik dan alvast niet meer inquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:25 schreef Kally het volgende:
[..]
O dat doe ik wel voor mijn broer, hij trouwens ook voor mij
Wat gaat er anders door je heen als je de commentator de naam Schweinnsteiger alleen maar hoort noemen, dan krijg ik in ieder geval koude rillingen......quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gert had een punt met Portugal. Alles is beter dan dat vertiefde Portugal. Ik ga vanwege dat elftal van hun zelfs niet meer op vakantie naar dat land
Nog maximaal 2 weken, maar ik hoop nog steeds op eerder.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt niet erg hoopvol![]()
Jij moet nog een weekje wachten op je uitslag?
als er maar geen knoop ik kan vind ik het primaquote:
Dat meen je toch niet serieus hè. Dat laatste dan.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gert had een punt met Portugal. Alles is beter dan dat vertiefde Portugal. Ik ga vanwege dat elftal van hun zelfs niet meer op vakantie naar dat land
Met 1 verschil ik doe niet aan one-night standsquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Goed om te weten, daar trap ik dan alvast niet meer in
of ik rij gewoon jouw kant opquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ga maar sparen, dan kun je me inhuren en alles in het echt zien
Ik heb dat als ik jouw naam zie verschijnen, dan denk ik onmiddellijk aan gerookte palingquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:28 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Wat gaat er anders door je heen als je de commentator de naam Schweinnsteiger alleen maar hoort noemen, dan krijg ik in ieder geval koude rillingen......
Die heb ik zojuist nog een aantal keren gehoord. Louis leeft nog, al scheelde het niet veel.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:28 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Wat gaat er anders door je heen als je de commentator de naam Schweinnsteiger alleen maar hoort noemen, dan krijg ik in ieder geval koude rillingen......
Is het door die andere groep echt zo slecht gemaakt dat ze het niet gehaald hebben?quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nog maximaal 2 weken, maar ik hoop nog steeds op eerder.
En tegelijkertijd durf ik amper op die site te kijken in de angst dat de cijfers er staan
Nee dat snap ik, niks zo erg als wachtenquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nog maximaal 2 weken, maar ik hoop nog steeds op eerder.
En tegelijkertijd durf ik amper op die site te kijken in de angst dat de cijfers er staan
The Chauffeur is mooier, en ook fijner voor de mannen in ons midden.quote:
wachtenquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, niks zo erg als wachten
dat liedje ken ik nietquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
The Chauffeur is mooier, en ook fijner voor de mannen in ons midden.
Kijken, kijken nie kopenquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Is goed, maar alleen kijken hè, aankomen niet
Weet nog niet wanneer, maar als ik kom bind ik ze eerst allemaal aan elkaar, dan kunnen we meten...haquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb dat als ik jouw naam zie verschijnen, dan denk ik onmiddellijk aan gerookte paling![]()
Wanneer kom je eens een maaltje brengen?
Dat dusquote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:33 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Weet nog niet wanneer, maar als ik kom bind ik ze eerst allemaal aan elkaar, dan kunnen we meten...ha
Ik ben nog nooit in Portugal geweest. Ik zal het er niet om laten, maar het is echt waar dat wanneer ik Portugal hoor ik onmiddellijk aan dat elftal denk, nog niet één seconde later en iedere keer. Wat was ik boos destijds.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet serieus hè. Dat laatste dan.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het door die andere groep echt zo slecht gemaakt dat ze het niet gehaald hebben?
Misschien kan je aan iemand anders vragen af en toe op de site te kijken voor de uitslag en dan moet diegene het heel behoedzaam brengen
Ik geloof 50% onvoldoende.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het door die andere groep echt zo slecht gemaakt dat ze het niet gehaald hebben?
Misschien kan je aan iemand anders vragen af en toe op de site te kijken voor de uitslag en dan moet diegene het heel behoedzaam brengen
Schweinnsteiger, Schweinnsteigerrrrrrrr... komt dat schòòòòòòòòtquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:28 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik zou dat heel liefdevol achterlangs doenquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja iemand van FOK! of zo.
![]()
![]()
LIESJE IS GEZÀÀ-HAKT! NA NA NA NAAAAAA NA!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MWUHAHAHA
![]()
![]()
geintje: geslaagd
Neem dan je pa mee, ik wil graag en veel stoere vissermansverhalen horen. Dat vind ik echt zo gaaf. Ook die oude mannetjes op die leugenbankjes rond de haven, ik vind het geweldigquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:33 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Weet nog niet wanneer, maar als ik kom bind ik ze eerst allemaal aan elkaar, dan kunnen we meten...ha
Lul!quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja iemand van FOK! of zo.
![]()
![]()
LIESJE IS GEZÀÀ-HAKT! NA NA NA NAAAAAA NA!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MWUHAHAHA
![]()
![]()
geintje: geslaagd
Ja! Van duran duran uiteraardquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat liedje ken ik niethet is toch een liedje
Maar natuurlijk ben je wel geslaagdquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik geloof 50% onvoldoende.
Nou ik gok dat mijn intervisiegroepje wel aan het mailen slaat als de uitslag bekend is. Als er dan staat, iedereen gefeliciteerd, balen liesje, weet ik genoeg
En daarnaast heb ik een collega van mijn centrum in mijn klas die hem ongetwijfeld wel gehaald heeft en dit ook ongetwijfeld wel gaat vertellen op het werk.
Maar liever lees ik het zelf als eerste, kan ik even in mijn eentje balen
Ik heb een Portugese vriendin (niet mijn maar 'een'). Daar keken we vroeger nog weleens samen mee, maar dat doen we niet meer. Het is érg lastig om geen rare dingen over Portugezen te roepen als je dat stelletje gluiperige toneelspelers bezig ziet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Portugal geweest. Ik zal het er niet om laten, maar het is echt waar dat wanneer ik Portugal hoor ik onmiddellijk aan dat elftal denk, nog niet één seconde later en iedere keer. Wat was ik boos destijds.
Euh hij leeft niet meer, maar hij heeft altijd op de noordzee gevist......Ik neem wel zon andere ouwe knakker mee vol verhalen...quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neem dan je pa mee, ik wil graag en veel stoere vissermansverhalen horen. Dat vind ik echt zo gaaf. Ook die oude mannetjes op die leugenbankjes rond de haven, ik vind het geweldig
Nemen die Volendammers, net als Urkers, ook emmers vol mayonaise en tig dozen met frikandellen mee de zee op?quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:37 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Euh hij leeft niet meer, maar hij heeft altijd op de noordzee gevist......Ik neem wel zon andere ouwe knakker mee vol verhalen...
Nah girls on filmquote:
ik mag alleen kijken dus komen is niet aan de ordequote:Op vrijdag 4 december 2009 22:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar goed, Laysa komt eerst, daarna Volendam. We moeten wel een beetje de goede volgorde aanhouden. Dit in het kader van het lekkerst voor het laatst bewaren
Nee , zover ik weet niet,mijn vader hield van gewoon lekker warm eten mee, en op t Ijsselmeer eten ze meestal vis of thuis, die zijn geen dagen weg.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nemen die Volendammers, net als Urkers, ook emmers vol mayonaise en tig dozen met frikandellen mee de zee op?
Ja, en anders doet ze het gewoon nog een keer. Geen man overboordquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar natuurlijk ben je wel geslaagd![]()
Teun is in de war met mensen die bij de marine zittenquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:44 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee , zover ik weet niet,mijn vader hield van gewoon lekker warm eten mee, en op t Ijsselmeer eten ze meestal vis of thuis, die zijn geen dagen weg.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik mag alleen kijken dus komen is niet aan de orde...Hup Annie
Nee jij moet t voorbereidende werk doen ,dan beslis ik later of ik wel gaquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik mag alleen kijken dus komen is niet aan de orde...Hup Annie
Ik moet altijd het moeilijke gedeelte doenquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:47 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee jij moet t voorbereidende werk doen ,dan beslis ik later of ik wel ga
Heul niet Deisyy, regelmatig aan boord bij Urkers en Terschellingers gezeten. Om tien uur 's morgens aan het bier met jenever of Beerenburg, om twaalf uur de vetpan aan en een pot mayo op tafel. Die mannen hebben iets (los van een hartverzakking)quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Teun is in de war met mensen die bij de marine zitten
Lul niet met je moeilijk, doe je look en klaarquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik moet altijd het moeilijke gedeelte doen
Maak je niet ongerust, geef gewoon één vinger en je bent op z'n minst je hele hand kwijtquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik moet altijd het moeilijke gedeelte doen
ja maar.....ik weet niet of dat bij teun ook zo werkt he...tis geen puberquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Lul niet met je moeilijk, doe je look en klaar
Bij ons werd niet gezopen aan boordquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heul niet Deisyy, regelmatig aan boord bij Urkers en Terschellingers gezeten. Om tien uur 's morgens aan het bier met jenever of Beerenburg, om twaalf uur de vetpan aan en een pot mayo op tafel. Die mannen hebben iets (los van een hartverzakking)
O ja jij doet jongquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar.....ik weet niet of dat bij teun ook zo werkt he...tis geen puber
quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maak je niet ongerust, geef gewoon één vinger en je bent op z'n minst je hele hand kwijt![]()
't Gaat vanzelf, 't is niet moeilijk
In de haven joh, op zaterdagmorgen, uitgevist en wel.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:51 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Bij ons werd niet gezopen aan boordDaar hield hij niet van, weleens een biertje voor t eten maar verder niet.
Hoever exact heb je mij dan?quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou het gaat me meer om het feit dat ik je dan zover heb en annie het dan mag afmaken
Femke werd gespeeld door monique van de venquote:
Ow oke, hier kwamen ze meestal vrijdags terug, helemaal aan flarden zo moe.Pa en 3 broers van me.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
In de haven joh, op zaterdagmorgen, uitgevist en wel.
Die mag alles van mij zien. Ik vind haar nog steeds een wereldwijfquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Femke werd gespeeld door monique van de ven
Ja maar dan begrijp ik het zekers welquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Femke werd gespeeld door monique van de ven
ja ziet er nog steeds goed uit, alleen dat parelkettinkje van haar ppffttt zo ouderwets.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die mag alles van mij zien. Ik vind haar nog steeds een wereldwijf
wil je echt eens een oude serie terug zien, Het wassende water heb ik tijdje terug gezien op uitzending gemist, zo mooi echt nederlands dramaquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar dan begrijp ik het zekers wel
man...schei uit...we hebben je straks op de knieën smekend om genadequote:Op vrijdag 4 december 2009 22:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Misschien zijn de rollen wel volledig omgedraaid
Laat ik Annie het bij jou afmaken
Ik ben niet zo van het nederlandsequote:Op vrijdag 4 december 2009 22:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wil je echt eens een oude serie terug zien, Het wassende water heb ik tijdje terug gezien op uitzending gemist, zo mooi echt nederlands drama
Dat smeekt om een weddenschapquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
man...schei uit...we hebben je straks op de knieën smekend om genade
maar dit is echt nederlands drama zoals ze dat vroeger maakte vond het zo een mooie serie als kind zijnde en ontdekte per toeval dat het op uitzending gemist stondquote:
Goh heb ineens ander beeld van jou achter die pc hahaquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goed dames, alle gekheid op mijn stokje (da's ok wel), maar er wordt niet aan mijn penis getrokken en al helemaal niet hard![]()
Respect is het toverwoord, lief zijn en rustig tegen 'm praten
Als ie maar gerookt is, dan vind ik alles bestquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:58 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Omfg, ik denk dat ik maar een piranha meeneem dan..
Goeeehoeeeeeeedddddd das dus geen Matchquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goed dames, alle gekheid op mijn stokje (da's ok wel), maar er wordt niet aan mijn penis getrokken en al helemaal niet hard![]()
waar is je vrijdag outfitquote:
Doe maar per PM danquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Goh heb ineens ander beeld van jou achter die pc haha
Nou omdat jij het bent, misschien (en echt misschien) dat ik het wel eens ga kijken danquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar dit is echt nederlands drama zoals ze dat vroeger maakte vond het zo een mooie serie als kind zijnde en ontdekte per toeval dat het op uitzending gemist stond
Nee, eentje die al een maand geen vlees meer heeft gehad...quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als ie maar gerookt is, dan vind ik alles best
zo dames denk daar maar eens over naquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ja hallo, dat je je principes aan het oprekken bent is één ding, maar dat andere hoeft niet zo nodig hoorquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Goeeehoeeeeeeedddddd das dus geen Match
Komt hij er anders maar een beetje uit danquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:01 schreef Dottey het volgende:
[..]
word hij anders bang? En komt hij helemaal niet uit zijn schulp?
Ik geloof dat toverheks hem heeft gezien toen die foto van der ava gemaakt werd.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:01 schreef Dottey het volgende:
[..]
word hij anders bang? En komt hij helemaal niet uit zijn schulp?
hey meisjes gedraag jullie eens, pppfftttt ben ik niet van gediend hoor al dat dubbelzinnigequote:Op vrijdag 4 december 2009 23:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Komt hij er anders maar een beetje uit dan![]()
Nee en ik heb een baardquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hey meisjes gedraag jullie eens, pppfftttt ben ik niet van gediend hoor al dat dubbelzinnige
hahahhaaquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:02 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik geloof dat toverheks hem heeft gezien toen die foto van der ava gemaakt werd.
wat voor dingen gooi het maar in de groep hoorquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
Sow 't wordt opeens wel erg druk hier![]()
* mompelt dattie nog een wasje moet doen en nog heel veel andere dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |