iets ouder dan jij bent. ff snel op je profiel gekekenquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe oud jij bent
Ja FANN hij reist veel, best leuk om dat te bekijken.quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:38 schreef FANN het volgende:
ik dacht huh? wie is dat nou maar ik heb via het plaatje zijn website gevonden
Ach als jij er gelukkig mee bentquote:
O haha had ik dat ingevuld danquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:12 schreef gomi het volgende:
[..]
iets ouder dan jij bent. ff snel op je profiel gekeken
Ja die klopt ookquote:
joquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:12 schreef Toverheks het volgende:
gooi de mijne ff dicht, ik dacht waar blijft iue en ben zo brutaal geweest er ook 1 te openen.
in dat geval zou die 2 jaar ms ook weleens kunnenquote:
Alleen in het weekend en soms op woensdag geef ik mijn jaartal op, dacht zo uit het blote hoofd 1971quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Alleen in het weekend en soms op woensdag geef ik mijn jaartal op, dacht zo uit het blote hoofd 1971
Als je nu een wijn was geweest had ik gezegd, mooi gerijpt, maar nuquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Alleen in het weekend en soms op woensdag geef ik mijn jaartal op, dacht zo uit het blote hoofd 1971
Als je wereldkampioen wilt worden moet je van iedereen kunnen winnen. Dat vind ik altijd zo'n dooddoener...quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Italië hebben ze we vorige keer van de mat gespeeld.
Je kan je rijk rekenen en je kan je arm rekenen. Maar als je aspiraties hebt om voor de hoogste plek mee te doen, moet je van iedereen kunnen winnen.
Ben wél blij dat we niet tegen Portugal moeten, dat smerige klote elftal.
maar die landen die we nu treffen liggen ons juist wel.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je wereldkampioen wilt worden moet je van iedereen kunnen winnen. Dat vind ik altijd zo'n dooddoener...
Tis ook niet waar. Je kunt bepaalde ploegen die je gewoon niet liggen ook ontlopen in een toernooi. Je zegt het zelf al " Ben blij dat we niet tegen Portugal moeten" Precies dat is typisch zo'n "angstgegner" voor Nederland. Portugal dat ligt ons gewoon niet.
Ik lieg ook niet over mijn leeftijd hoor, pppfftt doe niet zo kinderachtigquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:18 schreef Kally het volgende:
[..]
ach wat ik ben 36 en proud of it, heb me nog nooit zo lekker in mijn lijf gevoeld
moet je kijken hoe gerijpt ik benquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je nu een wijn was geweest had ik gezegd, mooi gerijpt, maar nu
quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik lieg ook niet over mijn leeftijd hoor, pppfftt doe niet zo kinderachtigik ben een volwassen vrouw van 38 wordt bijna 39 ja toch, of vergis ik me een een jaartelletje of 2, 3, a 4
quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je wereldkampioen wilt worden moet je van iedereen kunnen winnen. Dat vind ik altijd zo'n dooddoener...
Tis ook niet waar. Je kunt bepaalde ploegen die je gewoon niet liggen ook ontlopen in een toernooi. Je zegt het zelf al " Ben blij dat we niet tegen Portugal moeten" Precies dat is typisch zo'n "angstgegner" voor Nederland. Portugal dat ligt ons gewoon niet.
hahaquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:25 schreef Toverheks het volgende:
mu schaatsen op ned. 3 en ook lekker lullen over voetbal, voor de geintreseerde onder ons, Dione is ff plassen maar straks begint studio sport
Ik ren heen en weer tussen de keuken en de bank haha, heb morgen huis vol, blij trouwens als het voorbij is ze zijn nu wel erg zenuwachtigquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:25 schreef Toverheks het volgende:
mu schaatsen op ned. 3 en ook lekker lullen over voetbal, voor de geintreseerde onder ons, Dione is ff plassen maar straks begint studio sport
Geen geschreven regel dat de laatste poster een nieuwe opent , toch was het vaker zo datquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:12 schreef Toverheks het volgende:
gooi de mijne ff dicht, ik dacht waar blijft iue en ben zo brutaal geweest er ook 1 te openen.
Puber- & Tienertalkquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik, als zestienjarige, vraag me af wat ik hier doe tussen de levende mummies en ademende fossielen!
Dom meepraten denk ik zoquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik, als zestienjarige, vraag me af wat ik hier doe tussen de levende mummies en ademende fossielen!
Fijne avondquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:31 schreef gomi het volgende:
maar t is weer tijd. ben er weer vandoor. ff iets anders doen enzo.
laters
O, maar goed dat het niveau dan niet al te hoog ligt!quote:
We houden rekening met jouquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, maar goed dat het niveau dan niet al te hoog ligt!
quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:31 schreef gomi het volgende:
maar t is weer tijd. ben er weer vandoor. ff iets anders doen enzo.
laters
Ik pas me ook altijd aanquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, maar goed dat het niveau dan niet al te hoog ligt!
Ja, als we maar niet tegen Portugal moeten, snik-snikquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:24 schreef Gert het volgende:
[..]Jij geeft een belachelijk pessimistische opsomming waarom we echt in een vre-se-lij-ke poule zitten, en áls we het dan al op miraculeuze wijze redden om die poule te overleven dan moeten we ook nog tegen Italië, snik-snik. Dus daar stel ik tegenover: van eigen kracht uitgaan.
Ga je wel met je jongens zondag hem uitzwaaien bij de Rotterdamse Haven, ga wel op tijd he, wordt beredruk heb ik gehoord.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ren heen en weer tussen de keuken en de bank haha, heb morgen huis vol, blij trouwens als het voorbij is ze zijn nu wel erg zenuwachtig
Ik vroeg me al af waarom hier een trapje stond! Maar dan kunnen ukkies zoals ik dus eens op niveau meepraten!quote:
Weet ik nog niet, ze willen de kerstboom opzettenquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ga je wel met je jongens zondag hem uitzwaaien bij de Rotterdamse Haven, ga wel op tijd he, wordt beredruk heb ik gehoord.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom hier een trapje stond! Maar dan kunnen ukkies zoals ik dus eens op niveau meepraten!
Als jij nou eens een leuk onderwerp de groep ingooit, kleppen wij wel mee hoor.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom hier een trapje stond! Maar dan kunnen ukkies zoals ik dus eens op niveau meepraten!
quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:34 schreef Lavenderr het volgende:
Die ava van jou
Krijg er zin van in de winter en de feestdagen![]()
dus je krijgt druk weekend maar wel leuk toch, ja ik vond het ook vroeger leuk hoor dat sinterklaas vieren, maar ben nu ook wel weer blij dat ik niet meer hoef, ik zag verleden week prijzen van speelgoed echt dan moet je een krantenwijk erbij nemen belachelijk duur alles.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, ze willen de kerstboom opzettenwant ze willen perse helpen en anders word het over 2 weken en dan heeft het weinig zin
Ja maarquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Als jij nou eens een leuk onderwerp de groep ingooit, kleppen wij wel mee hoor.
1m51! Ja, maak maar grapjes!quote:
Nee dat doen wij fossielen niet meerquote:
Ja hoor ik geniet wel van die dagen, en ja ben verleden week aan het inslaan geweest en een stuk armer maar dat kan ook door de PS3 komenquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dus je krijgt druk weekend maar wel leuk toch, ja ik vond het ook vroeger leuk hoor dat sinterklaas vieren, maar ben nu ook wel weer blij dat ik niet meer hoef, ik zag verleden week prijzen van speelgoed echt dan moet je een krantenwijk erbij nemen belachelijk duur alles.
zo zo doe maar duur een PS3, voor jezelf of voor je jongens?quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja hoor ik geniet wel van die dagen, en ja ben verleden week aan het inslaan geweest en een stuk armer maar dat kan ook door de PS3 komen
Voor ons alledrie, en ja ach ik werk er hard genoeg voor dus soms mag je jezelf verwennen tochquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zo zo doe maar duur een PS3, voor jezelf of voor je jongens?
Ja, is allemaal gelukt, best leuke dingen gefabriekt al zeg ik het zelfquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:38 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
![]()
Is het gelukt met de surpises en gedichtjes ?
Gaan jullie het morgen vieren?
Knap hoor.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:45 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, is allemaal gelukt, best leuke dingen gefabriekt al zeg ik het zelf![]()
Zondag gaan we het vieren
Ja natuurlijk mag je jezelf verwennen, is ook leuk een PS3 echt ik was verslaafd vroeger aan mario enzo echt nachtenlang en die jongen van mij moest gewoon op zijn beurt wachten hahah zie hem nog beteuterd zitten, nee niks tegen me zeggen mama is ff bezig hahahaquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Voor ons alledrie, en ja ach ik werk er hard genoeg voor dus soms mag je jezelf verwennen toch
o gezellig, jij bent dus helemaal klaarquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, is allemaal gelukt, best leuke dingen gefabriekt al zeg ik het zelf![]()
Zondag gaan we het vieren
of een Sega had ie ook, met dat blauwe poppetje hoe heet dat ding ook weer met die muntjes, was er best goed in.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn mama zit altijd freecell te spelen!
quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja natuurlijk mag je jezelf verwennen, is ook leuk een PS3 echt ik was verslaafd vroeger aan mario enzo echt nachtenlang en die jongen van mij moest gewoon op zijn buurt wachten hahah zie hem nog beteuterd zitten, nee niks tegen me zeggen mama is ff bezig hahaha
Ik ken alleen een rood poppetje met die muntjes, maar dat was op de Nintendo!quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
of een Sega had ie ook, met dat blauwe poppetje hoe heet dat ding ook weer met die muntjes, was er best goed in.
Dat is dus weer niet leukquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn mama zit altijd freecell te spelen!
Schaam je maar niet hoor, daar groeien die jongens heus wel overheen en zullen er jaren later echt niet over praten tegen een ander hoor, ach nee, dat zijn ze dan allang weer vergeten dat mama ook zo fanatiek mee deedquote:
Zei ik ook tegen mams!quote:
Sonic die ging dan zo snel dat je hem niet meer zag in beeldquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
of een Sega had ie ook, met dat blauwe poppetje hoe heet dat ding ook weer met die muntjes, was er best goed in.
nee was de Sega met blauw poppetje dat kon rennen ppfftt hoe heet dat kreng ook weer.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ken alleen een rood poppetje met die muntjes, maar dat was op de Nintendo!
Jaaaaaaaa Sonic dat is hem hahahaquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Sonic die ging dan zo snel dat je hem niet meer zag in beeld
quote:
Wat dingetje zegt! Sonic!quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee was de Sega met blauw poppetje dat kon rennen ppfftt hoe heet dat kreng ook weer.
Ze vinden het wel leuk hoor vooral de jongste die kan ik dan lekker helpen als het hem niet luktquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Schaam je maar niet hoor, daar groeien die jongens heus wel overheen en zullen er jaren later echt niet over praten tegen een ander hoor, ach nee, dat zijn ze dan allang weer vergeten dat mama ook zo fanatiek mee deed![]()
Hallo, moeders kom je mee spelen op de WII? Ja, jungske als ik nu vertrek ben ik er over een uur!quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Gewoon eisen dat ze met jou meedoet op de Nintendo
quote:
Nou je verraad je spelletjequote:Op vrijdag 4 december 2009 20:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hallo, moeders kom je mee spelen op de WII? Ja, jungske als ik nu vertrek ben ik er over een uur!
quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Jezus fuck! Jullie gaan echt te keer hier
Wil jij godverdomme de naam van de HEERE eens eerbiedigen! Nozem! Schorriemorrie! Vlegel!quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Jezus fuck! Jullie gaan echt te keer hier
Nooit gehoord van gescheiden ouders? Hoe oud was jij ook alweer?quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou je verraad je spelletje, je was 16 weet je nog
Je zuster op een houtvlot!quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wil jij godverdomme de naam van de HEERE eens eerbiedigen! Nozem! Schorriemorrie! Vlegel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |