Note +1? Wtf Adelante, ik zette hem nota bene in een fucking spoilerquote:
Op sommige lay-outs werkt de spoiler niet en het is hier geen KPD.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Note +1? Wtf Adelante, ik zette hem nota bene in een fucking spoiler
En het origineel staat nog wel op de vorige pagina
Ik kan er niks aan doen dat de developers geen zin hebben om de lay-outs af te maken, maar goed. Verwijder dan ook het origineel zou ik zeggen:quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Op sommige lay-outs werkt de spoiler niet en het is hier geen KPD.
mja, als je me een voor na foto stuurt zeg ik wel of het er voor niks zit, soms is de gordijnen dicht beter jaquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
Maar ik wil geen note.![]()
OT: We kunnen wel al dat haar wegscheren maar het zit er niet voor niets.
Leuk geprobeerd Longinus.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:14 schreef longinus het volgende:
[..]
mja, als je me een voor na foto stuurt zeg ik wel of het er voor niks zit, soms is de gordijnen dicht beter ja
Maar als je door het bos de piemel niet meer ziet zou ik er toch eens over nadenken om het bij te werken..quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:19 schreef breaky het volgende:
Niks mis met haar op den schaamstreek. Het zit er voor een reden.
Ja, of een penisverlenging overwegen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Maar als je door het bos de piemel niet meer ziet zou ik er toch eens over nadenken om het bij te werken..
quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik doe het niet... maar ik ben dan ook nog geen man
Dan moet je wel erg veel wildgroei hebben (of een hele kleine piemel)!!!!quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Maar als je door het bos de piemel niet meer ziet zou ik er toch eens over nadenken om het bij te werken..
En de reden is in de huidige maatschappij niet meer nodig dus het kan er gewoon af.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:19 schreef breaky het volgende:
Niks mis met haar op den schaamstreek. Het zit er voor een reden.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:18 schreef Icy_Crossbow het volgende:
op school zij iemand ook nog dat ie dat doet.ze waren bezig met een gesprek over iets en toen ging het naar dat onderwerp ofzoiets. en toen vroeg ik doe jij dat!? vroeg hij:scheer jij geen schaamhaar?
![]()
ik zij gewoon nee ik ben geen homo. maar sommige meiden in deze topic vinden dat fijn.
Nee hoor...ik vind het best aantrekkelijk (bij vrouwen) om daar een mooi schoon bosje haar te zien.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
En de reden is in de huidige maatschappij niet meer nodig dus het kan er gewoon af.
Smeerlapquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:59 schreef haggardmerle het volgende:
Wat is dit toch voor homo trend, dit doe je toch niet als man.
klacht: verwijfving van veel mannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |