Een echte vent brandt het er handmatig af.quote:
Ah een mooie vrouw. Een vraag vinden jullie dit mooier/geiler ((kan me het niet voorstelen). of vind jullie dit fijner/prettig om sex mee te hebben?quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:01 schreef JohnDDD het volgende:
Vrouwen die hun schaamhaar scheren
Een echte vrouw is lekker harig, als ik een kaal wijf wilde nam ik wel een meisje van 9!
Wat zeur je nou dan? Je bent zelf een vrouw.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:01 schreef Karina het volgende:
Opmerking: TS moet zijn school eerst afmaken voordat hij zeurt over scheren en zo.
JohnDDD ziet haar als hét teken van volwassenheidquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:01 schreef JohnDDD het volgende:
Vrouwen die hun schaamhaar scheren
Een echte vrouw is lekker harig, als ik een kaal wijf wilde nam ik wel een meisje van 9!
Het is gewoon prettiger dan een mond vol schaamhaar te hebben.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:03 schreef haggardmerle het volgende:
[..]
Ah een mooie vrouw. Een vraag vinden jullie dit mooier/geiler ((kan me het niet voorstelen). of vind jullie dit fijner/prettig om sex mee te hebben?
Ja, het is mooier en ja, het is prettiger.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:03 schreef haggardmerle het volgende:
[..]
Ah een mooie vrouw. Een vraag vinden jullie dit mooier/geiler ((kan me het niet voorstelen). of vind jullie dit fijner/prettig om sex mee te hebben?
Dat dus.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:05 schreef MilfLover het volgende:
Mannen die schaamhaar zien als uiting van mannelijkheid.
Scheer het zooitje mooi weg en de ladies love it....![]()
Maar ach als je voornamelijk de liefde bedrijft met je handen dan maakt een plukkie meer of minder ook niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |