Even een topicreport doen, of in het FTR Feedback-topic posten.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:26 schreef Captain_Slow het volgende:
Heb ik 1694 laten staan, dat moest natuurlijk 1695 zijn... Hoe wijzig ik dat nou?
FTR kan hierrquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Even een topicreport doen, of in het FTR Feedback-topic posten.
Lijkt me ook, dat moeten ze toch kunnen halen. Groep G is poule des doods: Brazilie, Portugal, Ivoorkust en Noord-Korea.quote:
Hopelijk breekt iemand de porseleinen benen van Cristiano Ronaldo.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Lijkt me ook, dat moeten ze toch kunnen halen. Groep G is poule des doods: Brazilie, Portugal, Ivoorkust en Noord-Korea.
geef `m eens ongelijkquote:
Gehoord @ radio 1. Ben er blij mee !quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:28 schreef borisz het volgende:
Groep A
Is met alle websites die Coen en Sander noemen ook altijdquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:30 schreef Sirolf het volgende:
Beetje FAIL alleen dat die Studenten.NL op dit moment compleet plat ligt...
Zuiden des lands, denk ik. Noorden is het nog prachtig weerquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:38 schreef themauster het volgende:
Welke regen?
Dat zijn de nepdrinkers , ze zeggen ja , ondertussen nippen ze ervanquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:41 schreef -Hans- het volgende:
Gaat die dame nou de hele avond met het flesje bier in de hand zitten?
Juist! volgens mij drinkt ze er amper wat van, maar ze houdt het vrij prominent omhoog om toch maar te laten zien dat ze drinkt.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat zijn de nepdrinkers , ze zeggen ja , ondertussen nippen ze ervan
Dikke prima !quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:44 schreef Sirolf het volgende:
[ afbeelding ]
Bron: http://www.mobypicture.com/user/domienverschuuren/view/5715945
quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:44 schreef Sirolf het volgende:
[ afbeelding ]
Bron: http://www.mobypicture.com/user/domienverschuuren/view/5715945
Eens.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:47 schreef themauster het volgende:
Dat blondje met haar bruine jas is echt de lekkerste
Die is nice idd! maar de 2 brunettes aan de linkerkant vind ik ook erg fijn.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:47 schreef themauster het volgende:
Dat blondje met haar bruine jas is echt de lekkerste
Ik verwacht niet van beide tobclubs.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:46 schreef Timo20 het volgende:
Heerlijke track![]()
![]()
![]()
Ben er van door. eens kijken hoe Roda ze van Ado Den Haag er langs krijgt...
Kijk nog eens even goed...quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Beetje droog inmiddels?? Hier in het Noorden is volgens mij nog geen drup regen gevallen..
Die ziet er wel appetijtelijk uit.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:50 schreef -Hans- het volgende:
Ireen Mosterd. Maar wel na de maaltijd. Ekdom
Ireen komt uit groningen!
Check het uiteraard via de cam. Dikke prima allemaalquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die ziet er wel appetijtelijk uit.
Jammer dat ik alleen radio luister. Ik wil meer doen met mijn handen.
En bedankt voor die visual.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat is definitie student, zijn dat koorballenquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:54 schreef Derek010 het volgende:
Ik dacht echte studentes, maar nee hoorook pabo etc.
Dat heb je vast wel is geiler gezegdquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat heb je vast wel is geiler gezegd
* gerbenp ookquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kom ik aan met m'n lousy 8 / 1 verbinding...
Grunn, 75c. Rest zit op 70c. Afgaande wat op die site staatquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:58 schreef Sersjee het volgende:
"Cupmaat graag!"
quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kom ik aan met m'n lousy 8 / 1 verbinding...
Je meent het?quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat heb je vast wel is geiler gezegd
Dat is gewoon de pretstudies onder de technische studies.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:59 schreef alors het volgende:
wtf wat zien ze er allemaal oud uit zeg...
interior design, klinkt meer als binnehuisarchitectuur dan bouwkunde...
komt eraan...kijk maar op buienradarquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Beetje droog inmiddels?? Hier in het Noorden is volgens mij nog geen drup regen gevallen..
Ik ga zo kijken...quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Grunn, 75c. Rest zit op 70c. Afgaande wat op die site staat
Shit !!!quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
komt eraan...kijk maar op buienradar
Mocht ze daddy issues hebben, kan je haar doorsturen naar mij.quote:
Whehequote:Op vrijdag 4 december 2009 20:01 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mocht ze daddy issues hebben, kan je haar doorsturen naar mij.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:01 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Of naar mij.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:01 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:03 schreef themauster het volgende:
Al die studies kunnen ze toch wel nederlandse namen geven
impossible helaasquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:03 schreef themauster het volgende:
Giel heeft de nacht zelfs alvast vrijgemaakt, zodat 'ie uitgebreid kennis kan maken. Vannacht tussen 1 en 4 dus Bert van Lent.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Vrijgezel? Vrijgezel?"
Ekdom checkt nog ff voor Giel als die weer es vrijgezel is
Dan klinkt het nergens meer naar en is meteen duidelijk dat het niks om hakken heeftquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:03 schreef themauster het volgende:
Ah, de redactie was te lui om een artikel te typen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:05 schreef themauster het volgende:
http://www.radio2.nl/nieu(...)10-van-top-2000.html
Hoe is het toch mogelijk?quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:05 schreef themauster het volgende:
Klopt, Deeper Infrastructure Management klinkt een stuk beter dan putjesschepper.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:05 schreef alors het volgende:
[..]
Dan klinkt het nergens meer naar en is meteen duidelijk dat het niks om hakken heeft
Of ze keken stiekem naar de webcam op 3FM.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, de redactie was te lui om een artikel te typen?
Zou 't raar vinden als dat op drie dagen tijd gelukt is.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:05 schreef themauster het volgende:
Maar zijn die allemaal niet zo'n 10 jaar jonger.... * Litton-Lane Tegen de dertig aan zit te schoppenquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Paar lekkere wijven. Die zijn er nog steeds.
Nummers van Shaffy? Ook nog meer dan één??quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:07 schreef themauster het volgende:
De top 5 biedt ook dit jaar weinig verrassingen. Op nummer 1 staat Bohemian Rhapsody van Queen, gevolgd door Hotel California van The Eagles, Avond van Boudewijn de Groot, Stairway to Heaven van Led Zeppeling en Child in Time van Deep Purple. Tussen de nummers van Shaffy staat Clocks van Coldplay.
Van nos.nl
Voel je niks van.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:07 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Maar zijn die allemaal niet zo'n 10 jaar jonger.... * Litton-Lane Tegen de dertig aan zit te schoppen
http://www.nos.nl/nos/art(...)1CA75148E9C4BB3.htmlquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nummers van Shaffy? Ook nog meer dan één??
Daddy issues. Echt.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:07 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Maar zijn die allemaal niet zo'n 10 jaar jonger.... * Litton-Lane Tegen de dertig aan zit te schoppen
Belachelijk.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:09 schreef themauster het volgende:
[..]
http://www.nos.nl/nos/art(...)1CA75148E9C4BB3.html
Mwah. An sich zijn het geen platen die misstaan in de top van een Radio 2 lijstje.quote:
Nee, okay. Maar drie keer in de top 10 en dat binnen een paar dagen....quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mwah. An sich zijn het geen platen die misstaan in de top van een Radio 2 lijstje.
Bewijst maar weer dat je dood moet gaan om beroemd en rijk te worden........quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, okay. Maar drie keer in de top 10 en dat binnen een paar dagen....
Adresgegevens verzamelen hè? Dat heet nou marketing.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:14 schreef alors het volgende:
Wat een falers dat studenten.nl je moet overal lid voor worden![]()
Tja. Het kan hard gaan. En daarbij, je kan zo'n lijst ook tè serieus nemen ook natuurlijk. Ik bedoel, Tracks of my tears stond niet eens in de keuzelijst.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, okay. Maar drie keer in de top 10 en dat binnen een paar dagen....
Vincent Icke had het er een tijdje geleden over...quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:14 schreef alors het volgende:
Wat een falers dat studenten.nl je moet overal lid voor worden![]()
Blijft leuk idd.quote:
Nicequote:Op vrijdag 4 december 2009 20:25 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Blijft leuk idd.
Heb je dit al gezien, altijd mooi om mee te pakken: http://www.itunes12dagencadeaus.nl/ & http://appventcalendar.com/
Gelijk ff gedaanquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:25 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Blijft leuk idd.
Heb je dit al gezien, altijd mooi om mee te pakken: http://www.itunes12dagencadeaus.nl/ & http://appventcalendar.com/
Oja, das ook waar. Loopt al snel op als je grote bedragen koopt... Heb alleen niet zoveel geld nu....quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nice. Thnx
Moet ook nog iTunes cards bij Dixons inslaan. 4 halen, 3 betalen.
Je krijgt de laagste van de waardes gratis.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nice. Thnx
Moet ook nog iTunes cards bij Dixons inslaan. 4 halen, 3 betalen.
Uiteraard. Wel handigquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je krijgt de laagste van de waardes gratis.
Die stem is idd ruk, maar het deuntje is wel prettig.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:35 schreef Litton-Lane het volgende:
Deze gaat zooooo op MUTE.
Die stem alleen al, wat een bagger plaat.
Iddquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:35 schreef alors het volgende:
Kerels met zulke shirts![]()
![]()
Net als die van: Hou je bek wijf ik zit te zuipen, wat een faalshirts![]()
RoelJewel1 en RoelJewel2quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:37 schreef Qunix het volgende:
=ondertussen=
Heeft iemand een leuk idee voor 2 server namen?
Worden 2 shoutcast servers.
Hé, de waarheid mag gehoord worden!quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:35 schreef alors het volgende:
Kerels met zulke shirts![]()
![]()
Net als die van: Hou je bek wijf ik zit te zuipen, wat een faalshirts![]()
Ekdom en Veenstra?quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:37 schreef Qunix het volgende:
=ondertussen=
quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hé, de waarheid mag gehoord worden!
Bert en Erniequote:Op vrijdag 4 december 2009 20:37 schreef Qunix het volgende:
=ondertussen=
Die zit vast naast Ron Brandsteder op de gang te wachten.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:41 schreef themauster het volgende:
Komt John van de Heuvel nog wel?
Echt waardeloos dit.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:40 schreef Sirolf het volgende:
Ik wil geen Popstars kijken, maar vervolgens komen ze ons lastigvallen ermee op de radio.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:41 schreef Litton-Lane het volgende:
Sh*t mijn eigen gemaakte umbrella smiley doet het niet meer online....
Ik dacht beter iets dan nietsquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:47 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die was het niet. Maar deze kan er wel voor gaan vandaag.
1 slagje kleiner, de 37 , kdl-37w5500 , even in karton de tv 40inch uitgeknipt qua formaat en vond hem net iets te groot voor de plek waar hij komt te staan, de verhouding was dan zoek. dus doe er nu gelijk CI+ module bij. bij elkaar 800 euro.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. De 40W4500? Of is 't een andere geworden?
Ik heb de 40W5500 sinds heel kort.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. De 40W4500? Of is 't een andere geworden?
Heel goed meegedacht!quote:
Goed te horen dat hij iedereen zo bevalt, vrouw lief wilde eerst alle winkels af kijken welke ze mooi vond. Ik zeg ze zijn bijna allemaal zwart en lijken allemaal op elkaar. Ik zeg deze is goed, nou vooruit maar dan haal je hem zelf maarquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:50 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik heb de 40W5500 sinds heel kort.
Erg tevreden
Goed te doen. Beeldkwaliteit zal niet minder zijnquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
1 slagje kleiner, de 37 , kdl-37w5500 , even in karton de tv 40inch uitgeknipt qua formaat en vond hem net iets te groot voor de plek waar hij komt te staan, de verhouding was dan zoek. dus doe er nu gelijk CI+ module bij. bij elkaar 800 euro.
Duh. Een hok vol dames.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
ze zijn aardig laat met de voicelift.
Ik ook. Heb 'm een jaar staan, geen moment spijt van gehadquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:50 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik heb de 40W5500 sinds heel kort.
Erg tevreden
Daarom en vrouwlief was daarom ook om , heel erg handig om mee te hebben bij zo'n aankoopquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Goed te doen. Beeldkwaliteit zal niet minder zijn.
Vrij handig jaquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Daarom en vrouwlief was daarom ook om , heel erg handig om mee te hebben bij zo'n aankoop
Niet alleen zij.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat is waar, ze lopen achter hun pik aan
Dart denkt ie zelfquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:01 schreef broer het volgende:
Is het serieus de bedoeling dat Domien Veenstra imiteert als hij invalt tijdens Ekstra Weekend?
Waar je mee omgaat word je mee besmet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:01 schreef broer het volgende:
Is het serieus de bedoeling dat Domien Veenstra imiteert als hij invalt tijdens Ekstra Weekend?
Nope! Doe ik gelukkig ook nietquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:01 schreef broer het volgende:
Oké, dan is het goed.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:06 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Nope! Doe ik gelukkig ook niet
Merk ook niet dat je het doet hoorquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:06 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nope! Doe ik gelukkig ook niet
C&S hadden beetje grote mondquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:10 schreef -Hans- het volgende:
Ik heb wat gemist geloof ik.. Nieuwslezer loopt boos weg uit uitzending Coen & Sander Show
Heb eigenlijk alleen de Megahit gehoordquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
C&S hadden beetje grote mond
had vertraging met de trein, iemand had hard 3fm aanstaan op stationquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb eigenlijk alleen de Megahit gehoord.
Ah, dat is dan wel weer geinigquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
had vertraging met de trein, iemand had hard 3fm aanstaan op station
Hopelijk heb jij meer mazzel met ziggo, tv gaat hier nog , maar inet is een drama.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:14 schreef gerbenp het volgende:
Wat heb ik gemist, KPN heeft het zogenaamde routertje maar eens weer laten uitknikkeren, binnenkort maar eens een belletje doen en dan naar Ziggo
grote groep mensen stond te juichen toen de nieuwslezer weg liep en riepen prutsers.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, dat is dan wel weer geinig. Kon je het dus toch nog horen
.
Geweldigquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
grote groep mensen stond te juichen toen de nieuwslezer weg liep en riepen prutsers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |