Grunn, 75c. Rest zit op 70c. Afgaande wat op die site staatquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:58 schreef Sersjee het volgende:
"Cupmaat graag!"
quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kom ik aan met m'n lousy 8 / 1 verbinding...
Je meent het?quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat heb je vast wel is geiler gezegd
Dat is gewoon de pretstudies onder de technische studies.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:59 schreef alors het volgende:
wtf wat zien ze er allemaal oud uit zeg...
interior design, klinkt meer als binnehuisarchitectuur dan bouwkunde...
komt eraan...kijk maar op buienradarquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Beetje droog inmiddels?? Hier in het Noorden is volgens mij nog geen drup regen gevallen..
Ik ga zo kijken...quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Grunn, 75c. Rest zit op 70c. Afgaande wat op die site staat
Shit !!!quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
komt eraan...kijk maar op buienradar
Mocht ze daddy issues hebben, kan je haar doorsturen naar mij.quote:
Whehequote:Op vrijdag 4 december 2009 20:01 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mocht ze daddy issues hebben, kan je haar doorsturen naar mij.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:01 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Of naar mij.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:01 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:03 schreef themauster het volgende:
Al die studies kunnen ze toch wel nederlandse namen geven
impossible helaasquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:03 schreef themauster het volgende:
Giel heeft de nacht zelfs alvast vrijgemaakt, zodat 'ie uitgebreid kennis kan maken. Vannacht tussen 1 en 4 dus Bert van Lent.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Vrijgezel? Vrijgezel?"
Ekdom checkt nog ff voor Giel als die weer es vrijgezel is
Dan klinkt het nergens meer naar en is meteen duidelijk dat het niks om hakken heeftquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:03 schreef themauster het volgende:
Ah, de redactie was te lui om een artikel te typen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:05 schreef themauster het volgende:
http://www.radio2.nl/nieu(...)10-van-top-2000.html
Hoe is het toch mogelijk?quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:05 schreef themauster het volgende:
Klopt, Deeper Infrastructure Management klinkt een stuk beter dan putjesschepper.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:05 schreef alors het volgende:
[..]
Dan klinkt het nergens meer naar en is meteen duidelijk dat het niks om hakken heeft
Of ze keken stiekem naar de webcam op 3FM.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, de redactie was te lui om een artikel te typen?
Zou 't raar vinden als dat op drie dagen tijd gelukt is.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:05 schreef themauster het volgende:
Maar zijn die allemaal niet zo'n 10 jaar jonger.... * Litton-Lane Tegen de dertig aan zit te schoppenquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Paar lekkere wijven. Die zijn er nog steeds.
Nummers van Shaffy? Ook nog meer dan één??quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:07 schreef themauster het volgende:
De top 5 biedt ook dit jaar weinig verrassingen. Op nummer 1 staat Bohemian Rhapsody van Queen, gevolgd door Hotel California van The Eagles, Avond van Boudewijn de Groot, Stairway to Heaven van Led Zeppeling en Child in Time van Deep Purple. Tussen de nummers van Shaffy staat Clocks van Coldplay.
Van nos.nl
Voel je niks van.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:07 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Maar zijn die allemaal niet zo'n 10 jaar jonger.... * Litton-Lane Tegen de dertig aan zit te schoppen
http://www.nos.nl/nos/art(...)1CA75148E9C4BB3.htmlquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nummers van Shaffy? Ook nog meer dan één??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |