Janneke gaat deze Sinterklaas dus weer niets krijgen ?quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:24 schreef woads het volgende:
Hallo allen,
Vandaag heb ik een brief gekregen van Jeugdzorg onder een vreemde naam. Naar een uurtje watertandend er na hebben gekeken heb ik besloten om hem niet te openen. Ik wilde hem stiekem toch lezen dus heb ik in het licht gehouden. Er bleek een cadeaubon van 20 in te zitten! Nu vraag ik me dus af... Mag ik deze open maken en uitgeven?
Of je lult uit je nek of je manager is een nitwit.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:29 schreef Horloge het volgende:
Als het in je brievenbus ligt, is het jouw eigendom. Zo is mij verteld door mijn manager bij TNT.
Jouw ouders mogen je post niet eens open maken als het bijvoorbeeld op jouw naam staat (en je woont nog thuis). Er bestaat gewoon zoiets als briefgeheim.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:29 schreef Horloge het volgende:
Als het in je brievenbus ligt, is het jouw eigendom. Zo is mij verteld door mijn manager bij TNT.
Jezus ga je je om die 20 euro echt druk maken... alsof je wordt afgeschoten omdat je een naam weetquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:48 schreef woads het volgende:
Wat kan ik hier dan wel mee doen. Ik weet nu ook een naam die ik niet hoor te weten.
Jeugdzorg heeft wel zwijg plicht over patiëntenquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:50 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Jezus ga je je daar voor 20 euro echt druk om maken... alsof je wordt afgeschoten omdat je een naam weet. Stuur die brief retour met erop: Geadresseerde onbekend/niet woonachtig op dit adres.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:48 schreef woads het volgende:
Wat kan ik hier dan wel mee doen? Ik weet nu ook een naam die ik niet hoor te weten.
dat wordt dus guantanamo bay voor jouquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:51 schreef woads het volgende:
[..]
Jeugdzorg heeft wel zwijg plicht over patiënten
Dat is geen briefgeheim hoorquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:45 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Jouw ouders mogen je post niet eens open maken als het bijvoorbeeld op jouw naam staat (en je woont nog thuis). Er bestaat gewoon zoiets als briefgeheim.
Yep en dat gaan ze echt dus niet doen. Gewoon terugsturen dat ding....quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:16 schreef woads het volgende:
Ik denk dat ik maandag Jeugdzorg op bel met de mededeling dat hem hem terug kunnen kopen.
Tot ze gaan onderzoeken waarom de brief nooit op de plaats van bestemming is aangekomenquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:36 schreef FortunaHome het volgende:
Maak gewoon open en maak die bon op. Je hebt die brief nooit gehad (althans kunnen ze nooit bewijzen)
'ik heb nooit zo een brief gezien!quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:47 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Tot ze gaan onderzoeken waarom de brief nooit op de plaats van bestemming is aangekomen
Je liegtquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:24 schreef woads het volgende:
Naar een uurtje watertandend er na hebben gekeken heb ik besloten om hem niet te openen.......
Hopelijk zit Jeugdzorg op Fok!quote:Op zaterdag 5 december 2009 08:32 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
'ik heb nooit zo een brief gezien!' en wat willen ze dan doen?
Het Juridisch Loket al wel maar Jeugdzorg nog niet.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:56 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Hopelijk zit Jeugdzorg op Fok!![]()
We zijn gelukkig niet allemaal corrupt.quote:
Neen, absoluut niet.quote:Op zondag 6 december 2009 14:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij zou 'm ook voor jezelf houden, geef maar toe.
quote:Op zondag 6 december 2009 14:38 schreef Isdatzo het volgende:
* Isdatzo nog snel even de groetjes aan r_one doet.
aha... Dus een 12 jarige relkind heeft meer recht op mijn belastingcenten dan ik?quote:Op zondag 6 december 2009 16:20 schreef kloontje_de_reuzekloon het volgende:
slappe zak, wat ben jij tering zielig zeg. Stuur die brief gewoon terug, hij is niet van jou en niet voor jou bestemd.
Dat lijkt me wel een betere besteding van dat geld jaquote:Op zondag 6 december 2009 16:27 schreef woads het volgende:
[..]
aha... Dus een 12 jarige relkind heeft meer recht op mijn belastingcenten dan ik?
Waarom neem jij meteen aan dat het een kind betreft?quote:Op zondag 6 december 2009 16:27 schreef woads het volgende:
[..]
aha... Dus een 12 jarige relkind heeft meer recht op mijn belastingcenten dan ik?
info@jeugdzorg.nlquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:56 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Hopelijk zit Jeugdzorg op Fok!![]()
Ik heb haar opgezocht en het was een 12 jarig marokkaans aandachthoertje die zichzelf "mocro beauty" noemt. Moslims vieren trouwens geeneens sinterklaas.quote:Op zondag 6 december 2009 16:36 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Waarom neem jij meteen aan dat het een kind betreft?
Het zou ook een medewerker kunnen zijn of een vrijwilliger die een bedankje krijgt![]()
Zielig stuk vreten.quote:Op zondag 6 december 2009 16:45 schreef woads het volgende:
[..]
Ik heb haar opgezocht en het was een 12 jarig marokkaans aandachthoertje die zichzelf "mocro beauty" noemt. Moslims vieren trouwens geeneens sinterklaas.
Jij weet niet wat er met dit kind is gebeurd. Sterker nog, je weet helemaal niks van dit meisje, alleen dat ze Marokkaans is en bij jeugdzorg zit. DAT GELD IS NIET VAN JOU. Het is blijkbaar onderdeel van de behandeling van jeugdzorg om deze kinderen rond sinterklaas een klein presentje te geven. Ik kan me voorstellen dat dit een positieve uitwerking heeft.quote:Op zondag 6 december 2009 16:27 schreef woads het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk hoorquote:
Ik gun het meisje die 20 euro wel. Ik vind alleen dat Jeugdzorgquote:Op zondag 6 december 2009 16:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk hoor [ afbeelding ] .
Oeh noes mensen maken foutjesquote:Op zondag 6 december 2009 17:03 schreef woads het volgende:
[..]
Ik gun het meisje die 20 euro wel. Ik vind alleen dat Jeugdzorg
- geen post naar mij moet sturen.
Leg dat eens uitquote:- ook wel genoeg bij elkaar heeft gestolen om een 2de 20 euro bon te geven.
TS heeft een jeugdtrauma!quote:Op zondag 6 december 2009 17:03 schreef woads het volgende:
[..]
Ik gun het meisje die 20 euro wel. Ik vind alleen dat Jeugdzorg
- geen post naar mij moet sturen.
- ook wel genoeg bij elkaar heeft gestolen om een 2de bon van 20 euro te geven.
Ik loop maandelijks veel geld mis om voor mensen zoals haar een behandeling betalen die meestal toch geen effect heeft.quote:Op zondag 6 december 2009 17:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oeh noes mensen maken foutjes.. stop de persen!!!11eins
.
[..]
Leg dat eens uit.
Je maakt wat mee he...quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:24 schreef woads het volgende:
Hallo allen,
Vandaag heb ik een brief gekregen van Jeugdzorg onder een vreemde naam. Naar een uurtje watertandend er na hebben gekeken heb ik besloten om hem niet te openen. Ik wilde hem stiekem toch lezen dus heb ik in het licht gehouden. Er bleek een cadeaubon van 20 in te zitten! Nu vraag ik me dus af... Mag ik deze open maken en uitgeven?
quote:Op zondag 6 december 2009 17:13 schreef Lotusss het volgende:
TS is een relkloon. Niet meer reageren, hij kickt op de reacties.
quote:Op zondag 6 december 2009 17:09 schreef woads het volgende:
[..]
Ik loop maandelijks veel geld mis om voor mensen zoals haar een behandeling betalen die meestal toch geen effect heeft.
Ja, ik moet daar een avond voor werken.quote:Op zondag 6 december 2009 17:15 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Wat kan jij zielige excuses verzinnen om 20 euro (wat onwijs veel geld trouwens) te behouden die niet van jouw zijn zeg!
Zielepietje. Koop er maar wat leuks voor
Je ouders bedoel je? Je kunt mij nl niet wijsmaken dat je een volwassen vent bent.quote:Op zondag 6 december 2009 17:09 schreef woads het volgende:
[..]
Ik loop maandelijks veel geld mis om voor mensen zoals haar een behandeling betalen die meestal toch geen effect heeft.
En over hoeveel geld hebben we 't dan? Dat jij persoonlijk misloopt hè.quote:Op zondag 6 december 2009 17:09 schreef woads het volgende:
[..]
Dus jij kunt mensen googlen op internet. Goed van jou zeg.quote:Op zondag 6 december 2009 16:45 schreef woads het volgende:
[..]
Ik heb haar opgezocht en het was een 12 jarig marokkaans aandachthoertje die zichzelf "mocro beauty" noemt. Moslims vieren trouwens geeneens sinterklaas.
En dat rechtvaardigt het toeëigenen van zaken van anderen?quote:Op zondag 6 december 2009 17:20 schreef woads het volgende:
[..]
Ja, ik moet daar een avond voor werken.
Precies....het zijn immers je eigen belastingcenten.quote:Op maandag 7 december 2009 13:54 schreef Johannes_Klabanus het volgende:
Gewoon uitgeven die bon. Kraait geen haan naar.
Dan is het niet best gesteld met de kennis van zaken van jouw managerquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:29 schreef Horloge het volgende:
En die van ons allemaal. Fraude dus.quote:Op maandag 7 december 2009 14:48 schreef Sphere het volgende:
[..]
Precies....het zijn immers je eigen belastingcenten.
en toen werd het topic ongeloofwaardig...quote:Op maandag 7 december 2009 16:16 schreef woads het volgende:
bah bah... Ik heb net jeugdzorg opgebeld voor een kleine bijdrage ivm het zwijgen over de brief. Ze gaan nu overleggen.
Anus... wat is hier dan ongeloofwaardig aan?quote:Op maandag 7 december 2009 19:16 schreef kloontje_de_reuzekloon het volgende:
[..]
en toen werd het topic ongeloofwaardig...
quote:Op maandag 7 december 2009 19:51 schreef Ridocar het volgende:
Wie gaat jeugdzorg even attenderen op dit topic?
Oke nu kunnen we sluiten, het topic is overduidelijk nep.quote:Op maandag 7 december 2009 16:16 schreef woads het volgende:
bah bah... Ik heb net jeugdzorg opgebeld voor een kleine bijdrage ivm het zwijgen over de brief. Ze gaan nu overleggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |