Dan hebben beide partijen gelijkquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:12 schreef TNA het volgende:
En nu? Linkse mensen noemen rechtse mensen asociale, zelfverrijkende racisten, rechtse mensen noemen linkse mensen boomknuffelaars en hippies.
Stormfront is gemaakt met Frontpage.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:21 schreef Pieter-utd het volgende:
Voorbeelden?
Je hoort die mensen zoals jij altijd leuk wat dingen schreeuwen, maar concrete dingen vertellen ze bijna nooitquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:34 schreef skattebaut het volgende:
Ik zie links als niets anders dan terreur, dat moet! bestreden worden.
Stelletje onrealistische communistische parasieten.
Hoofdelijk verantwoordelijk voor:
Multiculturele drama NL
Absurde belastingdruk en regelgeving.
Tegenwerken van vrije markt met enorme schade tot gevolg.
Verantwoordelijk voor verziekte woningmarkt.
Onware staatspropaganda die we elke dag krijgen voorgeschoteld.
Idiote milieuhype die ondanks bewezen onzin gewoon doorgeramd wordt.
etccccc.
Als er van mij iets strafbaar mag worden is het wel het schaden van NL door links stemmen.
En ja, linkse mensen zijn vuile hippies en boomknuffelaars.
Zie hier: http://www.antiantifa.net/index.php?option=com_content&task=view&id=5&Itemid=29
Fok staat in mijn favorieten ook altijd als Stormpage aangemerkt.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:24 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Stormfront is gemaakt met Frontpage.
OH???quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:38 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je hoort die mensen zoals jij altijd leuk wat dingen schreeuwen, maar concrete dingen vertellen ze bijna nooit.
Het blijven toch echt wat willekeurige wazige punten hoor.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:49 schreef skattebaut het volgende:
[..]
OH???
De genoemde zaken hierboven in mijn post zijn niet concreet????
Dan wordt het wel heel moeilijk om je te overtuigen....
quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:38 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je hoort die mensen zoals jij altijd leuk wat dingen schreeuwen, maar concrete dingen vertellen ze bijna nooit.
Wat? Ik versta je niet, omdat ik net mijn oor tegen de boom in de kamer drukte bij het knuffelenquote:
Wat is er niet concreet aan:quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:55 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wat? Ik versta je niet, omdat ik net mijn oor tegen de boom in de kamer drukte bij het knuffelen.
Op Fok! lopen anders vooral idioten rond hoor.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:20 schreef HugoChavez het volgende:
FOK! is best wel links eigenlijk.
Geenstijl is voor rechtse mensen met het IQ van een goudvis.
FOK! is voor intelligente en dus linkse mensen.
Durf dat nog eens te zeggen als je met lambiekje hebt kennis gemaaktquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:20 schreef HugoChavez het volgende:
FOK! is best wel links eigenlijk.
Geenstijl is voor rechtse mensen met het IQ van een goudvis.
FOK! is voor intelligente en dus linkse mensen.
Ik kan je melden dat die in beide fora in grote getale aanwezig zijn.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:25 schreef IHVK het volgende:
Er zitten toch voornamelijk idioten daar. Doe je verder niks aan.
Het is inderdaad niet overdreven concreet. En je kan al helemaal niet hard maken dat 'links' hier verantwoordelijk voor is. Aangezien er altijd meer rechtse dan linkse mensen in de tweede kamer hebben gezeten.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:13 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Wat is er niet concreet aan:
Multiculturele drama NL
Zegt mij genoeg iig. (en ook over u)
Pvda mag toch wel als links beschouwd worden?quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet overdreven concreet. En je kan al helemaal niet hard maken dat 'links' hier verantwoordelijk voor is. Aangezien er altijd meer rechtse dan linkse mensen in de tweede kamer hebben gezeten.
Daarnaast kom je inhoudelijk helaas niet verder dan borreltafelgeouwehoer.
Je weet toch wel dat in de tijd dat de gastarbeiders hierheen zijn gehaald er geen enkel overwegend links kabinet aan de macht is geweest, alleen aan het einde van de periode was er een overwegend links kabinet. Punt dat ik wil maken is niet dat het de schuld is van rechts, de hele politiek heeft op dit punt gefaald.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:34 schreef skattebaut het volgende:
Ik zie links als niets anders dan terreur, dat moet! bestreden worden.
Stelletje onrealistische communistische parasieten.
Hoofdelijk verantwoordelijk voor:
Multiculturele drama NL
etccccc.
Als er van mij iets strafbaar mag worden is het wel het schaden van NL door links stemmen.
En ja, linkse mensen zijn vuile hippies en boomknuffelaars.
Zie hier: http://www.antiantifa.net/index.php?option=com_content&task=view&id=5&Itemid=29
Wtf zijn fpers?quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:46 schreef Salsaneck het volgende:
FP-ers zijn de toekomstige forum users. Wen er maar aan.
Dit zijn geen feiten dus dan is het ook geen ontkennen als je het er niet mee eens bentquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:48 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Pvda mag toch wel als links beschouwd worden?
Nou dan,
Exact die partij is hoofdelijk aansprakelijk voor het multiculturele drama waar wij nu mee zitten opgezadeld.
Dat is zeer concreet en zeker geen borrelpraat. (ga anders zelf effe kijken in de grote steden?)
Deze feiten af doen als borrelpraat, das pas borrelpraat (in een links jasje)
Linkse ontkenning... gatverdamme.![]()
Als het aan links ligt staan de grenzen nu nog steeds wagenwijd open, en kijk, dat zijn ze ook!
En dat is weer typisch borreltafelrechts de feiten ontkennen omdat ze niet passen binnen je zelf verzonnen definitiesquote:En welke rechtse rechtse mensen in de 2e kamer heb je het over? die is zo links als maar links links kan zijn.
Dit http://nl.wikipedia.org/wiki/Willem_Drees stuk shit is hoofdelijk verantwoordelijk voor de opkomst van links.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:50 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat in de tijd dat de gastarbeiders hierheen zijn gehaald er geen enkel overwegend links kabinet aan de macht is geweest, alleen aan het einde van de periode was er een overwegend links kabinet. Punt dat ik wil maken is niet dat het de schuld is van rechts, de hele politiek heeft op dit punt gefaald.
Dat was niet zo gek na dat experiment van rechts in de jaren daarvoor. En daar zijn we weer aanbeland bij de StormFrontPage.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:02 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Dit http://nl.wikipedia.org/wiki/Willem_Drees stuk shit is hoofdelijk verantwoordelijk voor de opkomst van links.
Deze figuur en een club rond hem heeft NL gemaakt tot wat het nu is..
Het linkse onderwijs in Nederland is daar mede schuldig aan.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:36 schreef Terecht het volgende: al zal mijn beleving ongetwijfeld door (s)linkse krachten gemanipuleerd zijn.
En de media natuurlijk hè.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het linkse onderwijs in Nederland is daar mede schuldig aan.
Neem even aan dat je op de volgende periode duidt:quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat was niet zo gek na dat experiment van rechts in de jaren daarvoor. En daar zijn we weer aanbeland bij de StormFrontPage.
So be it!quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:44 schreef Terecht het volgende:
Maar gelukkig heeft de rechtschapen Rechtschmensch de (s)linksche samenzwering doorzien en zijn nu bezig met een rijkelijk tegenoffensief die de ogen van de gemanipuleerde medemensch doet openen. Weldra zullen zij de kritische massa bereikt hebben waarna Nederland gezuiverd kan worden van (s)linksche elementen en men werkelijk in vrijheid kan leven.
P.s. Volgens mij is een libertarier geen extreem rechts?quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:47 schreef skattebaut het volgende:
[..]
So be it!![]()
Links heeft nu lang genoeg voor ellende kunnen zorgen.
Ben jij eigenlijk wel klaar voor zoveel vrijheid en eigen verantwoordelijkheid? Anarchokapitalistjes als jij leven toch doorgaans nog bij hun moeder in de kelder, dagdromend over hoe zij John Galt zullen zijn in Libertopia.quote:
Nou die opvatting is slechts in zeer beperkte kring gangbaar. En die kring is niet toevallig zelf rechts tot extreemrechtsquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:43 schreef skattebaut het volgende:
Hitler was niet rechts, dat is een algemene misvatting.
Hitler was zo links als maar wat.
Ach dat trekt wel bij als je volwassen wordtquote:Ik heb zelf dit http://www.theadvocates.org/quizp/index.html quizje gedaan en kom eigenlijk op full libertarier uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |