Dan hebben beide partijen gelijkquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:12 schreef TNA het volgende:
En nu? Linkse mensen noemen rechtse mensen asociale, zelfverrijkende racisten, rechtse mensen noemen linkse mensen boomknuffelaars en hippies.
Stormfront is gemaakt met Frontpage.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:21 schreef Pieter-utd het volgende:
Voorbeelden?
Je hoort die mensen zoals jij altijd leuk wat dingen schreeuwen, maar concrete dingen vertellen ze bijna nooitquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:34 schreef skattebaut het volgende:
Ik zie links als niets anders dan terreur, dat moet! bestreden worden.
Stelletje onrealistische communistische parasieten.
Hoofdelijk verantwoordelijk voor:
Multiculturele drama NL
Absurde belastingdruk en regelgeving.
Tegenwerken van vrije markt met enorme schade tot gevolg.
Verantwoordelijk voor verziekte woningmarkt.
Onware staatspropaganda die we elke dag krijgen voorgeschoteld.
Idiote milieuhype die ondanks bewezen onzin gewoon doorgeramd wordt.
etccccc.
Als er van mij iets strafbaar mag worden is het wel het schaden van NL door links stemmen.
En ja, linkse mensen zijn vuile hippies en boomknuffelaars.
Zie hier: http://www.antiantifa.net/index.php?option=com_content&task=view&id=5&Itemid=29
Fok staat in mijn favorieten ook altijd als Stormpage aangemerkt.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:24 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Stormfront is gemaakt met Frontpage.
OH???quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:38 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je hoort die mensen zoals jij altijd leuk wat dingen schreeuwen, maar concrete dingen vertellen ze bijna nooit.
Het blijven toch echt wat willekeurige wazige punten hoor.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:49 schreef skattebaut het volgende:
[..]
OH???
De genoemde zaken hierboven in mijn post zijn niet concreet????
Dan wordt het wel heel moeilijk om je te overtuigen....
quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:38 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je hoort die mensen zoals jij altijd leuk wat dingen schreeuwen, maar concrete dingen vertellen ze bijna nooit.
Wat? Ik versta je niet, omdat ik net mijn oor tegen de boom in de kamer drukte bij het knuffelenquote:
Wat is er niet concreet aan:quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:55 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wat? Ik versta je niet, omdat ik net mijn oor tegen de boom in de kamer drukte bij het knuffelen.
Op Fok! lopen anders vooral idioten rond hoor.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:20 schreef HugoChavez het volgende:
FOK! is best wel links eigenlijk.
Geenstijl is voor rechtse mensen met het IQ van een goudvis.
FOK! is voor intelligente en dus linkse mensen.
Durf dat nog eens te zeggen als je met lambiekje hebt kennis gemaaktquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:20 schreef HugoChavez het volgende:
FOK! is best wel links eigenlijk.
Geenstijl is voor rechtse mensen met het IQ van een goudvis.
FOK! is voor intelligente en dus linkse mensen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |