geen idee, hoop dat iemand hier wat weet.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:21 schreef Linnie20v het volgende:
Heeft ook weinig zin denk ik, de goede versies zullen overal wel al zijn weggekaapt
Tsssk dan kom ik ´m halen als de mijne op is hoorquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
geen idee, hoop dat iemand hier wat weet.
ben echt zó teleurgesteld, echt vaag gewoonben in staat 'm nooit meer op te doen, da's ook zonde...
het is echt heel ergquote:Op zaterdag 5 december 2009 01:03 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Tsssk dan kom ik ´m halen als de mijne op is hoor
Ik heb dat ook een keertje gehad, had toen beetje haast en had toen tussendoor de lagen niet goed laten drogen en de lak zat er nogal dik op, kon het er toen ook zo afschuiven en opnieuw beginnen. Als ik tegenwoordig haast heb en er moet toch gelakt worden dan gebruik ik de matte lakjes, lekker snel doogquote:Op zaterdag 5 december 2009 01:11 schreef Linnie20v het volgende:
Zo, even de nagels opnieuw gelakter ging vanmiddag iets niet helemaal goed met drogen van de SV....!
Afdrukken, schuiven van de lak, krimpen....misschien de combinatie met de OPI lak ofzo....kweeniet
Ik zou dat ook zijn, echt teleurgesteld en daarom niet meer op te doen en af te geven.....quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
geen idee, hoop dat iemand hier wat weet.
ben echt zó teleurgesteld, echt vaag gewoonben in staat 'm nooit meer op te doen, da's ook zonde...
Ben je nog wel naar de DM geweest? (geen idee waarom ik dit link aan het berichtje van de mooie lakjes, maar ik bedoel ivm je hand-auw? Gaat het al beter?)quote:Op zaterdag 5 december 2009 09:12 schreef MinderMutsig het volgende:
Stomme scrangie, nu wil ik die Up&Away lakjes toch.![]()
Ze zijn veel mooier dan in die promo pics! Zelfs de lichte kleuren zijn prachtig en ik houd helemaal niet van lichte kleuren!
De plannen zijn een beetje veranderd, we gaan toch vandaag pas.quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:00 schreef bernies het volgende:
[..]
Ben je nog wel naar de DM geweest? (geen idee waarom ik dit link aan het berichtje van de mooie lakjes, maar ik bedoel ivm je hand-auw? Gaat het al beter?)
Ik zat net ook al de site te kijken....quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:15 schreef Loqi het volgende:
Leuk Lindy! Nu zit ik ook aan zo'n verrassingspakket te denken
Leuke kleurtjes hoor! Die je nu op hebt gedaan, was dat degene die je zelf hebt uitgezocht? Die is wel heel mooi!quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:08 schreef Lindytje het volgende:
Fotospammetje...
Een roze pakketje![]()
[ afbeelding ]
6 verrassingslakjes en 1 zelf uitgezochte, vlnr: angelic, cafe au lait, monarch masquerade, never so ever-green, mauve, cranberry crush, chainmail charm
[ afbeelding ]
Net opgedaan (nog niet bijgewerkt...) chianmail charm![]()
[ afbeelding ]
En hier zie je het holo-effect beter
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:23 schreef mmascha het volgende:
[..]
Leuke kleurtjes hoor! Die je nu op hebt gedaan, was dat degene die je zelf hebt uitgezocht? Die is wel heel mooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |