slippers, trap zonder stootborden, en nooit bergopwaartsquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:34 schreef mascarpone het volgende:
jeuj, wat voor schoenen doe je aan dan
ik vind het wel een heel mooi klerutjequote:Op zaterdag 5 december 2009 00:24 schreef snkr-xxx het volgende:
Vanavond gelakt met een Essence lak. Ik leer het ook nooit, ik zie een mooi kleurtje en ik denk, die is voor mij. En steeds kom ik weer tot de conclusie dat ik gewoon niet kan lakken met Essence. Zelfs met een paar druppels thinner werd het niet mooi strak. Maar goed, mooi kleurtje is het wel![]()
[ afbeelding ]
En ja ik moet smeren en mn nagelriemen doen![]()
geen idee, hoop dat iemand hier wat weet.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:21 schreef Linnie20v het volgende:
Heeft ook weinig zin denk ik, de goede versies zullen overal wel al zijn weggekaapt
Tsssk dan kom ik ´m halen als de mijne op is hoorquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
geen idee, hoop dat iemand hier wat weet.
ben echt zó teleurgesteld, echt vaag gewoonben in staat 'm nooit meer op te doen, da's ook zonde...
het is echt heel ergquote:Op zaterdag 5 december 2009 01:03 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Tsssk dan kom ik ´m halen als de mijne op is hoor
Ik heb dat ook een keertje gehad, had toen beetje haast en had toen tussendoor de lagen niet goed laten drogen en de lak zat er nogal dik op, kon het er toen ook zo afschuiven en opnieuw beginnen. Als ik tegenwoordig haast heb en er moet toch gelakt worden dan gebruik ik de matte lakjes, lekker snel doogquote:Op zaterdag 5 december 2009 01:11 schreef Linnie20v het volgende:
Zo, even de nagels opnieuw gelakter ging vanmiddag iets niet helemaal goed met drogen van de SV....!
Afdrukken, schuiven van de lak, krimpen....misschien de combinatie met de OPI lak ofzo....kweeniet
Ik zou dat ook zijn, echt teleurgesteld en daarom niet meer op te doen en af te geven.....quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
geen idee, hoop dat iemand hier wat weet.
ben echt zó teleurgesteld, echt vaag gewoonben in staat 'm nooit meer op te doen, da's ook zonde...
Ben je nog wel naar de DM geweest? (geen idee waarom ik dit link aan het berichtje van de mooie lakjes, maar ik bedoel ivm je hand-auw? Gaat het al beter?)quote:Op zaterdag 5 december 2009 09:12 schreef MinderMutsig het volgende:
Stomme scrangie, nu wil ik die Up&Away lakjes toch.![]()
Ze zijn veel mooier dan in die promo pics! Zelfs de lichte kleuren zijn prachtig en ik houd helemaal niet van lichte kleuren!
De plannen zijn een beetje veranderd, we gaan toch vandaag pas.quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:00 schreef bernies het volgende:
[..]
Ben je nog wel naar de DM geweest? (geen idee waarom ik dit link aan het berichtje van de mooie lakjes, maar ik bedoel ivm je hand-auw? Gaat het al beter?)
Ik zat net ook al de site te kijken....quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:15 schreef Loqi het volgende:
Leuk Lindy! Nu zit ik ook aan zo'n verrassingspakket te denken
Leuke kleurtjes hoor! Die je nu op hebt gedaan, was dat degene die je zelf hebt uitgezocht? Die is wel heel mooi!quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:08 schreef Lindytje het volgende:
Fotospammetje...
Een roze pakketje![]()
[ afbeelding ]
6 verrassingslakjes en 1 zelf uitgezochte, vlnr: angelic, cafe au lait, monarch masquerade, never so ever-green, mauve, cranberry crush, chainmail charm
[ afbeelding ]
Net opgedaan (nog niet bijgewerkt...) chianmail charm![]()
[ afbeelding ]
En hier zie je het holo-effect beter
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:23 schreef mmascha het volgende:
[..]
Leuke kleurtjes hoor! Die je nu op hebt gedaan, was dat degene die je zelf hebt uitgezocht? Die is wel heel mooi!
weet niet of je 'm al gevonden hebt, maar ik kom net hier onder autumn 2009 de kleur 'never ever so green' tegen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:03 schreef bernies het volgende:
En ik zoek nog iets...een echt mooie legergroene nagellak kleur? Iemand een ideetje?
Oooh daar zitten toch wel errug leuke lakjes tussenquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:34 schreef Linnie20v het volgende:
Swatches van de up-and-away collectie dames
http://www.scrangie.com/2(...)010-up-and-away.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hou van crèmepjes!!!
Pfiew, mijn pakket is iig in NL!quote:Your item cleared customs in NETHERLANDS at 7:15 pm on December 04, 2009. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.
Volgens mij zou jij, net als ik trouwens, het liefste bij het vliegtuig staan te wachten totdat het pakje uit het vliegtuig komt...het op de lopende band volgen langs de douane (waarbij die man (ik zie zelden een vrouw) denkt alweer zo'n nagellakpakkje) en het het gelijk mee naar huis nemen, het nog niet openmaken in de auto maar onderweg bij de McD stoppen omdat je toch zo'n trek hebt en dan toch maar het pakje open maakt in de auto want stel dat er eentje gebroken is en gaat lekken, maar je je gelukkig wel kunt beheersen om niet gelijk te gaan lakken en weer de snelweg opdraaid en de gele M in de achteruitkijkspiegel ziet en denk oja, ik wou een cheesburger.....maar ja ik heb lekker wel mijn lakjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |