Wat leuk!quote:Op zondag 6 december 2009 18:50 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh hai!
[ afbeelding ]
Jullie nieuwe vriendjes poseren even voor ze ingepakt worden.
quote:
haha, ik zie een HOOP Dangerousjesquote:Op zondag 6 december 2009 18:50 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh hai!
[ afbeelding ]
mooie kleurtjesquote:Op zondag 6 december 2009 18:29 schreef tliciouz het volgende:
Dit is trouwens mijn bestelling.
[ afbeelding ]
ik wil ook weer lange nagelsquote:Op zondag 6 december 2009 14:23 schreef Puckzzz het volgende:
Swatches:
[ afbeelding ]
En Ruby Pumps
[ afbeelding ]
Heb ik dit gemist ergens?quote:Op zondag 6 december 2009 18:50 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh hai!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 december 2009 19:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ze allemaal. De winkel heeft nu niks meer.
Buggerquote:
quote:Op zondag 6 december 2009 19:31 schreef Puckzzz het volgende:
Ik had hiervoor trouwens Glitter Galore![]()
[ afbeelding ]
Die wil ik ook graag nog hebbenquote:Op zondag 6 december 2009 20:54 schreef Sjeen het volgende:
Mijn TD Wishlist tot nu toe... Ik mag nog 1 lakje uitkiezen, wie heeft suggesties?OPI-Suzi Skis in the Pyrenees OPI-My Private Jet OPI-You Don't Know Jacques! (Suede) OPI-OPI Ink (Suede) OPI-OPI Red CG-Limbo Bimbo CG-Preppy Pink CG-Hi-Tek
Haaaaaaaai vriendjes!! Ik zal jullie een mooi plekje in het laatje geven!quote:Op zondag 6 december 2009 18:50 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh hai!
[ afbeelding ]
Geen echt definieerbare voorkeurquote:Op zondag 6 december 2009 20:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Die wil ik ook graag nog hebben
Waar hou je van qua lakken?![]()
quote:Op zondag 6 december 2009 18:36 schreef tliciouz het volgende:
Die matte nagellak. Moet je daar eigenlijk nog wat voor gebruiken? Of je lakt en hij word gewoon meteen mat?
Had iemand al antwoord op gegeven dacht ik. Maar hij is van zichzelf matquote:Op zondag 6 december 2009 21:16 schreef tliciouz het volgende:
Iemand die antwoord kan geven op deze vraag?
[..]
oh, dat dacht ik ergens gezien te hebben, dat met een topcoat het shiny wordtquote:Op zondag 6 december 2009 21:17 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Had iemand al antwoord op gegeven dacht ik. Maar hij is van zichzelf mat![]()
Mirjam, ik doe er wel een topcoat overheen, suede effect gaat bij mij niet verloren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |