Nah, heb ze net nog een mail gestuurd met mijn nieuwe ordernummer.quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 18:10 schreef Lindytje het volgende:
Daph!!! Wat een master-bestelling!!(en een beetje jaloers...
)
Wat vind je meevallen?quote:
Hee! Je kunt het ook gewoon vragenquote:Op zondag 6 december 2009 18:21 schreef Kleintje19 het volgende:
ik sta vanacht voor daph der deur om wat lakjes te stelen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verder geef ik niet zoveel geld uit, dus het valt op zich wel mee.. Plus ik heb een tijdje een bestelstop want ik heb toch genoeg voor de komende.. Euh, periodequote:Op zondag 6 december 2009 18:23 schreef Tegan het volgende:
Als je het kan betalen dan maakt het toch helemaal niet uit.
Nee nee, hier word ik niet blij van...quote:Op zondag 6 december 2009 18:24 schreef Maria2.0 het volgende:
Daarom, als je er blij van wordt is dat ook wat waard![]()
Ik heb mn lakdag niet. Russian Navy matte smeerde kut en mislukte. Nu zwart van essence, smeert ook kut en is lelijk. Nouja, ik knal er zo glitters overheen envind het wel best voor vandaag
Geloof ik ook met negenendertig lakjes op een dag....quote:Op zondag 6 december 2009 18:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Verder geef ik niet zoveel geld uit, dus het valt op zich wel mee.. Plus ik heb een tijdje een bestelstop want ik heb toch genoeg voor de komende.. Euh, periode
quote:Op zondag 6 december 2009 18:27 schreef bernies het volgende:
[..]
Geloof ik ook met negenendertig lakjes op een dag....
Ook weer van die mooie kleuren!!quote:Op zondag 6 december 2009 18:29 schreef tliciouz het volgende:
Dit is trouwens mijn bestelling.
[ afbeelding ]
Ja maar....nee je hebt gelijk....het ziet er niet uitquote:Op zondag 6 december 2009 18:26 schreef bernies het volgende:
[..]
Nee nee, hier word ik niet blij van.... .........niks eroverheen knallen en het best vinden...zo zijn wij van de mooie nagels niet
Nice!quote:Op zondag 6 december 2009 18:29 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh! Suzy suede! mooi!quote:Op zondag 6 december 2009 18:29 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Ja een matte en een suede,ik vind ze helemaal geweldig!quote:Op zondag 6 december 2009 18:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nice!
Twee keer You don't know Jacques?
Okayquote:Op zondag 6 december 2009 18:30 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Ja maar....nee je hebt gelijk....het ziet er niet uit![]()
goffer...nouja dan ga ik straks weer afhalen en dan doe ik tempest op.
Dat dus.quote:Op zondag 6 december 2009 18:36 schreef tliciouz het volgende:
Die matte nagellak. Moet je daar eigenlijk nog wat voor gebruiken? Of je lakt en hij word gewoon meteen mat?
Ja ik had hem besteld en toen keek ik op een blog en zag dat dat ook bestondquote:Op zondag 6 december 2009 18:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat dus.
@tliciouz: Waarom heb je eigenlijk niet gewoon een matte topcoat genomen, heb je hetzelfde effect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |