quote:Op zondag 6 december 2009 16:57 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik ben té erg...Heb een vriendin enthousiast gemaakt en die gaat nu bestellen bij TD en die wil er maar 4 of 5. Dus ik moet opvullen
Dat is echt heel erg!quote:Op zondag 6 december 2009 16:57 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik ben té erg...Heb een vriendin enthousiast gemaakt en die gaat nu bestellen bij TD en die wil er maar 4 of 5. Dus ik moet opvullen
quote:Op zondag 6 december 2009 16:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Puckzzz en Daph: goeie haul!Jeumig Daph, als jij los gaat ga je ook echt los hè?
![]()
![]()
Maar hiermee kan ik al helemaal aan de slag!quote:Op zondag 6 december 2009 16:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je kan beter wat advies aan Obli vragen, die is nagelstyliste.![]()
Eh, al sinds ik het opengemaakt hebquote:Op zondag 6 december 2009 17:50 schreef Puckzzz het volgende:
En hoe lang ben je nu al aan het bedenken welke je het eerst op gaat doen?
Haha erg herkenbaar!quote:Op zondag 6 december 2009 17:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Eh, al sinds ik het opengemaakt hebHet ging ongeveer zo:
"Ooooooh deze ga ik als eerste op doen!!"
* maakt volgende doosje open *
"Oooooh maar deze is ook gaaf! En deze!!"
* maakt volgende doosje open *
"Deze wil ik op!! Of deze!!"
*maakt volgende doosje open *
zolang jij niet betaalt, is er niks aan de hand.quote:Op zondag 6 december 2009 18:06 schreef Maria2.0 het volgende:
*^%^%*&%^*%^&*%!!!
Bestel ik bij TD, kies ik verkeerde betaalmethode. Order van 141 dollar dus. Meteen maar gemaild dat ik het bedrag intrek of dat zij dat willen doen en dat ik de order cancel en een nieuwe plaats met paypal betaling.
Dat heb ik zojuist gedaan....
Hoop echt dat ze die order cancellen en het geld niet afschrijven. Stom
Nee maar ik had CC betaling gekozen dus die schrijven ze dan af.quote:Op zondag 6 december 2009 18:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zolang jij niet betaalt, is er niks aan de hand.
volgens mij moet ene mailtje met de vraag of ze flat rate toe willen passen wel lukken?
owquote:Op zondag 6 december 2009 18:09 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Nee maar ik had CC betaling gekozen dus die schrijven ze dan af.
Kortom, deze order annuleren en niks incasseren is prima. Nieuwe order is geplaatst met de juiste betaalmethode. Mochten ze alsnog die 141 dollar afschrijven dan haal ik die terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |