abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85107334
Hahaha vuile slet
pi_85107358
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:18 schreef breedboy het volgende:

[..]

waarom zo'n grote orgie?
Waarom zo'n ongelovelijke kutkick? :{
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 19:25:02 #128
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_85107412
:')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_85107606
Is dit echt serieus bedoeld? Meid wat heb jij een bord plaat staal voor je hoofd zeg. En wat ben jij een belediging voor het vrouwelijk geslacht. Heb je dan echt geen enkele vorm van eigenwaarde?

Hij gaat vreemd (of doet in ieder geval een poging daartoe) jij stelt je op als een compleet klasseloze pop en hebt het ook nog over dat hij door jou weet wat echte liefde is? Kom op zeg, je weet het zelf niet, en dan ook nog spijt hebben dat je hem kwijt bent? Je moet een gat in de lucht springen, jezelf bij elkaar rapen, eens leren wat een beetje eigenwaarde en klasse is en doorgaan met je leven.
pi_85108878
Zwakzinnige snol dat je bent. Ga jezelf verhangen. :').
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:03:16 #131
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_85108983
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:00 schreef BigPimp het volgende:
Zwakzinnige snol dat je bent. Ga jezelf verhangen. :').
Dat jij dat tegen jezelf zegt. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_85111352
Waarom is er in godsnaam een kick van een topic uit 2009...?
pi_85116679
What the... Dit is het raarste verhaal dat ik ooit heb gelezen! Hahahahaha wat een vaaaag verhaal :')
Anyway, TS u suck! :')

[ Bericht 17% gewijzigd door Michhas op 10-08-2010 22:46:33 ]
pi_85121232
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:30 schreef Jolene22 het volgende:
Is dit echt serieus bedoeld? Meid wat heb jij een bord plaat staal voor je hoofd zeg. En wat ben jij een belediging voor het vrouwelijk geslacht. Heb je dan echt geen enkele vorm van eigenwaarde?

Hij gaat vreemd (of doet in ieder geval een poging daartoe) jij stelt je op als een compleet klasseloze pop en hebt het ook nog over dat hij door jou weet wat echte liefde is? Kom op zeg, je weet het zelf niet, en dan ook nog spijt hebben dat je hem kwijt bent? Je moet een gat in de lucht springen, jezelf bij elkaar rapen, eens leren wat een beetje eigenwaarde en klasse is en doorgaan met je leven.
piece of meat is more i like it:$
  woensdag 11 augustus 2010 @ 00:29:03 #135
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85121535
Dit is alweer driekwart jaar geleden mensen. :')
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_85126366
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 16:45 schreef xsunshinex het volgende:
Lang verhaal, graag serieuze reacties.

Ik heb 8 maanden een relatie gehad met een geweldige jongen (ik noem hem M), die sinds vanochtend me ex is.
De eerste 5 maanden van onze relatie waren geweldig, alleen toen is er wat gebeurd.
We zaten samen met een andere kerel ( ik noem hem K) en een vriendin van mij (S) op de bank.
K en S vonden elkaar leuk maar durfden niet zoveel te doen.
Dus M begint mij een beetje op te geilen en mij zachtjes te vingeren, we zagen allebei dat hun het ook zagen en ook verder begonnen te gaan. Dat is door gegaan totdat S en ik allebei gelikt werden.
Daarna zijn K en S maar naar boven gegaan.
S ging verhuizen voor 2 jaar naar amerika.
M en ik gingen weer een keer naar K toe, M ging naar de wc en zei dat ik mijn broek uit moest hebben als hij terug was.. dat wou ik helemaal niet dus heb ik ook niet gedaan, en toen heeft hij zelf mij broek uitgetrokken en begon mij te likken en loopt naar 2 min even weg. En toen sprong K op mij af en begon mij te likken, ik wou het niet, maar ik was zo geschokt dat ik er niks tegen kon doen.
M komt op het moment dat K mij net begon te likken terug en ziet dat en gaat op de bank zitten, ik vraag hem of hij bij me wil komen in de hoop dat K dan weg zou gaan. maar M was boos op mij omdat ik er niks tegen had gedaan..
Ik heb me broek weer aangedaan en we zijn naar de shop gereden op een joint te halen.
Komen we weer terug, gaat M gewoon weer verder met mij te likken, K trekt zijn broek uit en duwt zijn lul in mijn mond waar ik wederom niks tegen heb gedaan.
Na een paar minuten stopten we en zijn M en ik weg gegaan.
Die avond zei M mij dat hij het uit wou maken omdat hij dit niet aan kon en boos was dat ik niks heb gedaan.
we hebben hierover gepraat en zijn uiteindelijk tot de beslissing gekomen dat we gewoon teveel van elkaar houden, en hij ook zijn trio krijgt. We zijn daar 3 weken mee bezig geweest en het lukte niet om iemand te vinden.. omdat het hem te lang duurde, en hij wou weten wat hij voor mij voelde is hij naar een ander meisje gegaan en heeft met haar gezoend.
Na wat ik hem heb aangedaan kon ik het wel begrijpen en hebben het ook uitgepraat.
Maar hij zit nu nog steeds met die beelden enzo.
We kregen de laatste maand alleen maar meer en steeds erger ruzie.
Ik ben erg veel bezig geweest om hem te controleren.
Hij had met een vriend afgesproken en daar was een meisje bij, die hij heeft toegevoegd en waar hij daarna veel mee praatte op msn.
Ik ging steeds meer controleren omdat hij loog dat hij bij een vriend was terwijl hij eigenlijk bij een andere vriend was ( volgens hem dan ) en steeds stiekemer ging doen, zoals smsjes verwijderen, en ik mocht niet meelezen met dat gesprek van dat meisje omdat ik te nieuwsgierig ben
Gisteravond ging hij naar beneden nog even op de pc, ik loop zachtjes naar beneden doe de deur open en hij klikt alles weg.. daar nog heel gesprek over gehad, maar het was niet belangrijk zij hij.
Vanochtend toen ik wakker werd heb ik toch dat smsje gelezen en er stond in:
Heey lekkerding, je ziet er mooi en leuk uit, 4 nov om 1 uur afspreken? kus.
Hij zegt dat het was om mij gek te maken, omdat hij gek werd van mij omdat ik steeds alles controleer enzo.
Maar ik heb hem toch het huis uit gestuurd.
Toen hij zijn spullen aan het inpakken was hebben we nog een beetje gepraat, en het kwam er op neer dat hij helemaal niets met dat meisje heeft gedaan of wilde..
en nu ben ik hem dus kwijt, en ik wil hem terug, in principe is het allemaal mijn schuld.. als die trio niet was gebeurd, was alles goed geweest..
Ik wil hem terug, ik weet dat hij stapelgek op mij is, en hij door mij weet wat echte liefde is enzo..
maar zoals het vandaag gaat denk ik niet dat hij me terug wil..
Ik ga hem zoiezo even wat tijd voor zich zelf geven, kijken wat hij zelf wil..
maar ik weet het niet meer..
maar het voelt goed dit van me af te schrijven..
dit is idd een zonnig verhaal voor de mannen erin :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_85126673
ik kan echt aggressief worden van al die wijven hier die roepen dat het misbruik is.. sex waar je later spijt van hebt, is geen misbruik. dan had ze er op het moment zelf maar iets van moeten zeggen. echt hoor. ga ook niet beginnen over shock of bullshit, dat is echt ridiculous, kom op, hoe zwakbegaafd ben je. ga ff heel snel dood. door dit soort slap gelul krijg je wijven die aangifte doen van verkrachting terwijl het eigenlijk geen verkrachting was, enzo. en verliezen woorden als verkrachting en misbruik hun waarde. argh. echt serieus, heel snel weg, ik verander namelijk zo in de hulk.
pi_85130141
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:01 schreef Riana_Luna het volgende:
Waarom is er in godsnaam een kick van een topic uit 2009...?
Omdat " geel/oranje afscheiding " denk ik?
  woensdag 11 augustus 2010 @ 13:46:53 #139
26092 DeWaarheid
*auw* *oef* *auw*
pi_85138253
dacht al, ik heb dit eerder gelezen, maar het is een kutkick topic :(
  woensdag 11 augustus 2010 @ 13:48:15 #140
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_85138310
GTFOHB :')
Intelligent, but fucked up.
pi_85146834
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 00:29 schreef goofy_goober het volgende:
Dit is alweer driekwart jaar geleden mensen. :')
Precies, kap gewoon met reageren in het topic, het is toch nergens voor nodig?
En vooral niet voor kanker nutteloze reacties als deze..

Zoals een van mijn laatste reacties al was, is dat dat dit topic niet meer nodig is..

Dus misschien een modje die dit topic kan sluiten pls?
pi_85147504
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 16:56 schreef Feitosa het volgende:
Als ik bij een vriend van me ben duw ik ook altijd mijn piemel in de mond van zijn verloofde.
_O- haha wat een verhaal inderdaad! Ook de manier van schrijven _O-
pi_85147554
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 03:39 schreef otacon het volgende:
Ik neem aan dat je 18 jaar of ouder ben aangezien je een joint had gehaald.

-je laat je vingeren in bijzijn van vrienden.
-je laat je beffen in bijzijn van vrienden.
-je wordt gebeft door een vriend van je vriend en je zeg er niks van
-je broek wordt geforceerd uitgetrokken en je zeg er niks van
-je vriend heeft je gebeft in de bijzijn van een vriend en je zeg er niks van
-je heb een lul in je strot gekregen wat je niet wilde
-je begin aan een trio om het niet uit te laten gaan met je vriend

Meid als je dat ware liefde noem...

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_85147601
hmmm ja handig. Maar doe je dit vaker ???
pi_85147685
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 16:53 schreef xsunshinex het volgende:

[..]

Zoals een van mijn laatste reacties al was, is dat dat dit topic niet meer nodig is..

Dus misschien een modje die dit topic kan sluiten pls?
Waarom?

Hij is geniaal :D
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_85147960
Gelukkig is het wel een geloofwaardig verhaal.
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
pi_85148695
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 16:53 schreef xsunshinex het volgende:

woensdag 11 augustus 2010 @ 17:42:51 #148
244650 MYV
Indonesian Pride
pi_85148797
Is dit serieus?
Zo ja even de OP leesbaarder maken K M S is niet heel helder.
pi_85148870
Krijg je als je drugs gebruikt. :r
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
  woensdag 11 augustus 2010 @ 18:21:52 #150
262 Re
Kiss & Swallow
pi_85149969
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: