nee na ongesteld dat je dag er na nog een beetje licht gekleurd bloed met slijm kan hebben!quote:Op donderdag 8 april 2010 15:53 schreef mime_negert het volgende:
[..]
herpes virus, dat bedoel je toch?
Bij mij is het gewoon echt afscheiding, misschien dat er een mini klein beetje bloed door heen zit ofzo..quote:Op donderdag 8 april 2010 16:25 schreef xsunshinex het volgende:
nee na ongesteld dat je dag er na nog een beetje licht gekleurd bloed met slijm kan hebben!
Daarom slik ik de pil vrijwel altijd door
Ik slik de pil ook bijna altijd door maar heb toch (soms veel) afscheiding. Heeft niets met menstruatie te maken. Alleen het oranje-achtige heeft ermee te makenquote:Op donderdag 8 april 2010 15:56 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
nee na ongesteld dat je dag er na nog een beetje licht gekleurd bloed met slijm kan hebben!
Daarom slik ik de pil vrijwel altijd door
ja dat oranje achtige had ik het ook over jaquote:Op donderdag 8 april 2010 17:09 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Ik slik de pil ook bijna altijd door maar heb toch (soms veel) afscheiding. Heeft niets met menstruatie te maken. Alleen het oranje-achtige heeft ermee te maken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |