mwa.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:29 schreef Laysa het volgende:
Tis niet zozeer dat ik 40-50 oud vind...ik ben alleen nog geen man tegen gekomen van die leeftijd waarvan ik zeg : doe mij die maar....
Mwah.... ik vond Sean Connery vroeger alquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:29 schreef Laysa het volgende:
Tis niet zozeer dat ik 40-50 oud vind...ik ben alleen nog geen man tegen gekomen van die leeftijd waarvan ik zeg : doe mij die maar....
hear hearquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Principes zijn er om overboord te gooien.
Tja, waarvoor heb je ze anders?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik val wel op jongere mannen...zo'n beetje de leeftijd van 28....en ik weet het nooit van te voren....
Ja das mooi dan, ik kan wel roepen dat buurman X er nog heel goed uitziet voor z'n leeftijd, maar dan willen jullie weer bewijs en ik vind het niet fatsoenlijk om buurman X hier zomaar te postenquote:
Zo lopen er IRL ook wel een paar rond hoor.quote:
Ik zeg ook niet dat ik me er aan zal houdenquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nah, als je dan toch principes overboord gooit, dan kun je beter het "niet jonger dan 27" principe overboord gooien dan het "geen getrouwde mannen" principe.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik me er aan zal houden...tis meer een poging tot
Zo is datquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
daar heb je absoluut gelijk in.....o godquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, als je dan toch principes overboord gooit, dan kun je beter het "niet jonger dan 27" principe overboord gooien dan het "geen getrouwde mannen" principe.
Beter van dit principe dan van het andere.... lijkt mequote:Op vrijdag 4 december 2009 16:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
daar heb je absoluut gelijk in.....o godjullie lullen me gewoon van 1 principe af
In een klein kwartiertjequote:Op vrijdag 4 december 2009 16:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
daar heb je absoluut gelijk in.....o godjullie lullen me gewoon van 1 principe af
Ja, maar die zien veel mensen dan niet staan, terwijl als ze in een film spelen of een liedje zingen alle bakvissen een doekje nodig hebben.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zo lopen er IRL ook wel een paar rond hoor.
Mooi, dan beginnen we opnieuw!quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sure meis, sure!quote:
das waarquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Beter van dit principe dan van het andere.... lijkt me
Ja.... en dan te bedenken dat het vooral komt door 1 getrouwde man die dat "in principe" moest benadrukken.quote:
dan nietquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sure meis, sure!![]()
Jammer alleen dat je zelf zo'n oude fiets bent! Ik kan al fietsen en om nou ritjes te gaan maken op een fiets met 2 slappe banden, een roestig frame, een houten zadel en een krakkemikkig stuur!![]()
De vraag is alleen of daar en masse mee geholpen wordtquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:39 schreef D. het volgende:
[..]
Moet je je eens voorstellen wat je in een uurtje voor elkaar kunt krijgen
huh, wat lees ik??? Laysa en Pietjequote:Op vrijdag 4 december 2009 16:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mooi, dan beginnen we opnieuw!
Heb je nu al een datum afgesproken voor een date met Pietje?
quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sure meis, sure!![]()
Jammer alleen dat je zelf zo'n oude fiets bent! Ik kan al fietsen en om nou ritjes te gaan maken op een fiets met 2 slappe banden, een roestig frame, een houten zadel en een krakkemikkig stuur!![]()
Ja, als je eens wist wat Pietje zelf in een uur in een bed voor elkaar kan krijgen!quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:39 schreef D. het volgende:
[..]
Moet je je eens voorstellen wat je in een uurtje voor elkaar kunt krijgen
Een beetje meer respect voor hen die je qua ervaring het wit voor de ogen kunnen laten draaien. Snotneuzen van tegenwoordigquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sure meis, sure!![]()
Maar, bijna weekend.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:39 schreef Gert het volgende:
Fucking hell zeg.. twéé mailtjes afgehandeld, hóp: 40 berichten verder. Doe es hennig an hier.
Hebben we de 23e al twéé huwelijken te voltrekkenquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh, wat lees ik??? Laysa en Pietje
Stond er al een datum dan?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hebben we de 23e al twéé huwelijken te voltrekken![]()
quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh, wat lees ik??? Laysa en Pietje
Ja, en een week of drie later twee scheidingenquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Feessiequote:Op vrijdag 4 december 2009 16:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En bijna donker, en nog in dat groene dorp dat zich wereldstad vindt.quote:
Wil ik dat weten? En wil ik weten waarom jij dat weet?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, als je eens wist wat Pietje zelf in een uur in een bed voor elkaar kan krijgen!
Latersquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
D_K is een bekende, ga allemaal lopen happen. Straks blijft ie nog.
Maar goed, ik ben er vantussen
Wat nou wel nee?? ik lees het toch, leuk,gezellig,knus en nog meer van die termen, je gaat gewoon lekker uit met Pietje, PUNT.quote:
Ja, ik ben bekend! Ach als ze hier ook allemaal een handtekening van mij willen, wie ben ik dan om te weigeren?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
D_K is een bekende, ga allemaal lopen happen. Straks blijft ie nog.
Maar goed, ik ben er vantussen
Mwa, op zich wel boeiende stof, gewoon omdat dat zo is.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:43 schreef D. het volgende:
[..]
Wil ik dat weten? En wil ik weten waarom jij dat weet?
Oh, je moet nog naar huis? Je zal wel niet in een file belanden.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:43 schreef Gert het volgende:
[..]
En bijna donker, en nog in dat groene dorp dat zich wereldstad vindt.
Uitgejankt?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |