quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:08 schreef Mendeljev het volgende:
Liever oude mensen die rondhangen dan onbekende lowlife tards die niks zinnigs weten uit te kramen.
Hoe oud ben je zelf.?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:07 schreef haggardmerle het volgende:
Te triest is dat al die 24 + lui die nog steeds in KLB komen. Ze vallen buiten de boot, hebben nog steeds geen echte relatie gehad, studeren tot hun 30ste en wonen nog bij papie en mammie. Wordt volwassen en doe wat met je leven.
klacht: oudjes die in klb rond hangen en denken dat ze nog jongeren/puber/tiener zijn.
ik denk dat je toch beter op je woordjes moet letten jongeheer - op deze manier zul je het niet ver brengen in de maatschappij...quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:10 schreef haggardmerle het volgende:
Zielige dretigers die op klb bij hangen proberen me te bashen? Hebbe jullie als eens sex gehad met iemand anders dan jezelf / vast niet
Bron?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:11 schreef remlof het volgende:
Het zijn juist de pubertjes die KLB verzieken. Van de ouderen vind je af en toe nog een pareltje van een topic.
QFTquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:11 schreef remlof het volgende:
Het zijn juist de pubertjes die KLB verzieken. Van de ouderen vind je af en toe nog een pareltje van een topic.
Kijk maar naar Lamon!quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:11 schreef remlof het volgende:
Maar die mensen hebben tenminste al wel hun eerste schaamhaar gekregen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:13 schreef haggardmerle het volgende:
Ah een samenkomst in dit topic van maatschappelijk gefaalfde mensen die nog maagd zijn en bij hun moederen
EN IK BEN ER TROTS OP!!quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:13 schreef haggardmerle het volgende:
Ah een samenkomst in dit topic van maatschappelijk gefaalfde 24 plussers. mensen die nog maagd zijn en bij hun moeder wonen.
Naakt of met kleren aan?quote:
Wat heeft seks met maatschappelijk gefaaldheid te maken? Bill gates koopt 3x Nederland en die zat wss ook tot z'n 24e als maagd thuis.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:13 schreef haggardmerle het volgende:
Ah een samenkomst in dit topic van maatschappelijk gefaalfde 24 plussers. mensen die nog maagd zijn en bij hun moeder wonen.
Het zit diep he dat geen vrouw je wilquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:15 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Wat heeft seks met maatschappelijk gefaaldheid te maken? Bill gates koopt 3x Nederland en die zat wss ook tot z'n 24e als maagd thuis.
Dus ga nu zelfs maar eens snel naar je moeke, want sesamstraat begint zometeen
Ik zelfs al mijn tweede!quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:13 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Maar die mensen hebben tenminste al wel hun eerste schaamhaar gekregen.
Sick mindquote:
in een lijstje op hun nachtkastje ?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:13 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Maar die mensen hebben tenminste al wel hun eerste schaamhaar gekregen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |