quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:06 schreef Sarabi het volgende:
Crosspost met het H&Mtopic
Het jurkje trek ik zometeen aan met een groot colbertje eroverwant vind hem nu nog te strak
Wát een figuur tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die rimpels horen er trouwens in te zitten.
En wat een enorm verschil inmiddels met oude foto's.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Dankjewelquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Wát een figuur toch.
En wat een enorm verschil inmiddels met oude foto's.
Dus ik ben niet de enige.. Ik ga straks maar eens het hardlooptopic opzoeken, volgens mij bestaat dat ergens in SPT ofzo (een van de subfora die ik niet in de AT-lijst heb).quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:09 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hee mijn baas heeft dat ook van die handen. Hij krijgt het alleen al tijdens het rennen. Hij heeft laten onderzoeken of het geen trombose was (zit in zijn famili), maar dat was 't niet. Dokter wist niet wat het dan wel was, maar dacht dat het niet veel kwaad kon.
* gaat lezen!quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb ook vaak dode vingers, heb er zelfs nog een topic over gemaakt.
'dode vingers'
Nee. Eeeh hoe heet ze ook weer !quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Heette de mamma van Simba niet Sarabi? *gaat googelen*
Ja! tenminste iemands moeder in The Lion King....quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Heette de mamma van Simba niet Sarabi? *gaat googelen*
Dan kan je liplezenquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:41 schreef P.F het volgende:
Leuk jurkje! Maar moet hij niet wat hoger?
Daar was ik al bang voor dat het op fok! zo gelezen ging wordenquote:
Spieren zijn zwaarder dan vet, dus het zou kunnen,.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:03 schreef Sarabi het volgende:
En Tink ik weeg volgens de weegschaal wel meer....maar vind mezelf er ook slanker uitzien
Dan is het jurkje gewoon te kortquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan kan je liplezen![]()
Je bent trouwens een stuk slanker sinds de laatste foto die ik van je gezien heb Sarabi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |