Da's koud!quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:19 schreef TwyLight het volgende:
Stop ze ergens in!
Je bent in 2007 gestopt met roken en het zit je nog steeds zo hoog?quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Slechte doorbloeding... leuk da t je dat pas krijgt als je bent gestopt met roken...
In je rookpauzes bewoog je vermoedelijk. Dat kan nog steeds.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Slechte doorbloeding... leuk da t je dat pas krijgt als je bent gestopt met roken...
Ja, dat is het!quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:22 schreef BBQ-kip het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Raynaud%27s_phenomenon
?
Je 'kent' mij.. ben nu 2 jaar gestopt met roken, ben begonnen met sporten en ruim 30 kg afgevallen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:21 schreef _Calimero_ het volgende:
Vorig jaar had ik dat ook heel erg, zodra het wat kouder werd. vooral op de fiets snel last van; paar tenen en een paar vingers die helemaal wit werden en het duurde uren nadat ik thuis/gedouched was voordat het weer bijtrok.
nu heb ik er nog helemaal geen last van gehad![]()
Ben meer gaan trainen en gezonder gaan eten, zou dat er iets mee te maken kunnen hebben, dat de doorbloeding beter is geworden ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |