En dan zie je dit op hyves:quote:Vanwege afgezette wegen troffen de supporters elkaar in een weiland. De supporters van Feyenoord waren in de meerderheid. De ME was verrast door de snelheid en hevigheid van het gevecht en greep te laat in. Bij de vechtpartij overleed één Ajax-supporter, Carlo Picornie, die deel uitmaakte van de wat oudere garde en harde kern van de F-Side. Hij stierf aan hersenletsel opgelopen door klappen met een klauwhamer. Uiteindelijk heeft justitie niemand weten te veroordelen voor de dood van Picornie. Op zijn begrafenis was onder meer Ajaxvoorzitter Michael van Praag aanwezig. Picornie was geboren op 15 oktober 1961 en was door zijn leeftijd, werk en gezin eigenlijk niet meer actief binnen de harde kern van de F-Side.
hahahaha z'n arm lijkt op een fokking tak !!quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:37 schreef 9611Niels het volgende:
Wat een achterlijke randdebielen![]()
Eerst even een wikipediaberichtje ter inleiding van dit topique:
[..]
En dan zie je dit op hyves:
http://xxxaeroxboy010xxx.(...)id=8CJA9WZE9QSC488S8![]()
En die plaatjes ook op de hyves van die hooligans
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Samenvatting:
En nu waarschijnlijk niks.quote:
Die inderdaad. Heb em maar als 'Niet OK' aangevinkt..quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:48 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
En nu waarschijnlijk niks.
Maar ik werd wel ff kwaad om het feit dat er iemand is doodgeslagen met een hamer door hooligans, waarna één zo'n kamper dit plaatje op zijn hyves zet:
[ afbeelding ]
Met als begeleidende tekst: daar lag carlo picorni met hoofdpijn
en zijn profielfoto ook maar, wat een kop.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:48 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Die inderdaad. Heb em maar als 'Niet OK' aangevinkt..
quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:48 schreef Banzaiaap het volgende:
Jezus, al die respect enzo op die foto.
Bah.
Jep. Foto is al weg trouwens.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:59 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
en zijn profielfoto ook maar, wat een kop.
Ah, hier nog een voorbeeld waarom mensen met een downsyndroom geen kinderen mogen krijgen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:06 schreef thingamajig het volgende:
Hehehe, das toch die Ajacied die keihard is doodgeslagen? Zouden ze vaker moeten doen, die hooligans!
Als jij ooit tot moes geramd wordt zal ook niemand een traan laten hoor.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:06 schreef thingamajig het volgende:
Hehehe, das toch die Ajacied die keihard is doodgeslagen? Zouden ze vaker moeten doen, die hooligans!
jongen, die picorni was een latente crimineel met z'n f-side... hoe minder van die lui er bestaan, hoe beter. vreet de hele dag geen ruk uit en 's avonds dingen mollen.... nou nou wat een kleuters, al die lui bij elkaar. sterf ofzo!quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:13 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Als jij ooit tot moes geramd wordt zal ook niemand een traan laten hoor.
Die kerel gaat naar een afgesproken plek om je tegenstanders in elkaar te beuken met wapens en weet ik veel wat erbij.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:11 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ah, hier nog een voorbeeld waarom mensen met een downsyndroom geen kinderen mogen krijgen.
Ik zeg ook niet dat ik medelijden heb. Ik zeg alleen dat ik jouw promoten van hooliganisme sterk afkeur.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:15 schreef thingamajig het volgende:
[..]
jongen, die picorni was een latente crimineel met z'n f-side... hoe minder van die lui er bestaan, hoe beter. vreet de hele dag geen ruk uit en 's avonds dingen mollen.... nou nou wat een kleuters, al die lui bij elkaar. sterf ofzo!
Aaah, van te voren dingen aannemen over iemand die je niet kent en op basis daarvan conclusies trekken.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:13 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Als jij ooit tot moes geramd wordt zal ook niemand een traan laten hoor.
Ik geef em gelijkquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:13 schreef newClear het volgende:
[..]
Aaah, van te voren dingen aannemen over iemand die je niet kent en op basis daarvan conclusies trekken.
Lekker bezig!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |