quote:
Een rode cabrio in midwinter is wel verdacht ja...quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:20 schreef Kevincy het volgende:
Midlife Crisis,
Als ie binnenkort met een sportauto thuis komt weet je het zeker.
Dan zou ik even naar een ander subforum gaan.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:21 schreef Peachy. het volgende:
Als je niks nuttigs heb te melden, zeg dan niks.
Ik wil gewoon weten of iemand hier ook mee te maken heeft gehad.
Jenglejack
Nee, hij gaat veels te ver je kunt al zowat z'n ribben tellen.
Dat doet hij dus al, maar hij denkt dat als hij zo eet dat zijn bloeddruk omlaag gaat maar hij is nu dus al zo'n 2 jaar hier mee bezig.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:21 schreef boudemaniak het volgende:
Nog even je OP gelezen..
Dit is geen anorexia hoorAnorexia is niet willen eten en gevaarlijk dun worden. Hij wil juist breed worden
![]()
Niks ongezonds aan hoor.. Als hij maar niet aan de steroiden begint
Zeg dan dat hij op die manier niet breder word... dan houd ie zelf wel op. Anders is een psychiater altijd een optie?quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:21 schreef Peachy. het volgende:
Jenglejack
Denk dat ie dan toch iets verkeerd doet..quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:21 schreef Peachy. het volgende:
Jenglejack
Me moeder en ik doen niks anders dan praten met hem, maar het intereseerd hem niks.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:23 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Denk dat ie dan toch iets verkeerd doet..
Hoezo probeer je niet gewoon met die man te praten, je kan wel dingen gaan veronderstellen maar daar raak je natuurlijk niet wijzer van. Zijn manier van leven op het moment lijkt op die van iemand die heel graag breed wilt worden, maar als je zegt dat je z'n ribben goed ziet zou ik toch echt effe navraag doen bij hem
Ik weet iets heel goeds; ga hem manipulerenquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:24 schreef Peachy. het volgende:
[..]
Me moeder en ik doen niks anders dan praten met hem, maar het intereseerd hem niks.
Me moeder zit elke middag te huilen als ik thuis kom, praten helpt dus helemaal niet.
Zelfs die spullen niet voor hem kopen, dan koopt ie het zelf.
Praat je ook echt ? Of zijn jullie gewoon ongelofelijk aant zeiken naar die man ?quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:24 schreef Peachy. het volgende:
[..]
Me moeder en ik doen niks anders dan praten met hem, maar het intereseerd hem niks.
Me moeder zit elke middag te huilen als ik thuis kom, praten helpt dus helemaal niet.
Zelfs die spullen niet voor hem kopen, dan koopt ie het zelf.
Godverdomme, Chriz. Nu zit ik dus mooi met de gebakken peren, bedankt hé.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:22 schreef Chriz2k het volgende:
*kijkt in fotoboek*
Hij heeft het in ieder geval niet van jou.
Dude, ik sport eigenlijk niet/nooit. Waarom zou je elke dag willen gaan fitnessen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:26 schreef henkzijlstra het volgende:
om de vier dagen hardlopen vind je veel?
dude ik fitness bijna elke dag dat is toch normaal (en 2 keer in de week kraf maga erbij)
Sorry TS, maar: Hhahahahaquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:17 schreef DaFan het volgende:
Anorexipa
Dat deed hij in het begin, nu sport hij elke dag .quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:26 schreef henkzijlstra het volgende:
om de vier dagen hardlopen vind je veel?
dude ik fitness bijna elke dag dat is toch normaal (en 2 keer in de week kraf maga erbij)
Nee hij doet dit om 'n bloedruk naar beneden te brengen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:27 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ik weet iets heel goeds; ga hem manipulerenHij wil breed worden? Zeg dat hij met weinig eten juist niet breed wordt! Dat er in vlees veel proteinen zitten enzo
![]()
Vor standaard levensenergie heeft hij 2500kcal nodig. Zeg dat hij daar overheen moet zitten omdat spieren ook energie nodig hebben om gemaakt te worden.
Mindgames
om indruk te maken misschien? heb jij natuurlijk niet nodig omdat je sociale leven achter het toetsenbord is als internetheld.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:30 schreef dubidub het volgende:
[..]
Dude, ik sport eigenlijk niet/nooit. Waarom zou je elke dag willen gaan fitnessen?
We praten echt, dat het zo niet echt goed gaat(waarom ie het doet enzo, wat hij ermee wilt bereiken). ook tussen me moeder en me vader. Maar het intereseert hem echt niks.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:28 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Praat je ook echt ? Of zijn jullie gewoon ongelofelijk aant zeiken naar die man ?
Iets in de richting van: "Zo pfffff pa, moet je nou nog meer van die bullshit !??!? pfffff pa, stop nou eens met als een wijf gedragen.". Dat komt natuurlijk minder aan he.
Succes en veel kusjes
Doet ie al.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:35 schreef Intermec het volgende:
[ afbeelding ]
toch wel deze he? Meeste eiwitten per 100gr zonder dat het 1 vaste brok is.
Heeft hij misschien ook al aan whey shakes gedacht?
quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:36 schreef Peachy. het volgende:
[..]
We praten echt, dat het zo niet echt goed gaat(waarom ie het doet enzo, wat hij ermee wilt bereiken). ook tussen me moeder en me vader. Maar het intereseert hem echt niks.
Ja.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:35 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
om indruk te maken misschien? heb jij natuurlijk niet nodig omdat je sociale leven achter het toetsenbord is als internetheld.
Ja ga ff lekker serieus doen! Dit is KLB! Doe ff normaal...quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:48 schreef Asgard het volgende:
Dan nu maar een serieuze reactie, vorig jaar hebben we een aantal colleges etc. gehad over anorexia.
Daarin werd een vergelijkbaar patroon geschetst als nu en dat werd als typisch benoemd.
Het begint met extra beweging, dan vooral de voeding aanpassen. Vooral ook speciale boodschappenlijstjes, wegen van voedsel, en uiteindelijk ook het dieet van gezinsleden regelen.
Dit lijkt best veel op anorexia, dus je hebt echt wel een punt imo om er aan te denken ook al past je vader niet in de groep die normaal met anorexia te maken heeft. Alhoewel er ook werd gezegd dat er steeds meer jongens en mannen hier aan lijden. Dus laat je door al die idioten hier vooral niet wegslaan.
Ervaring zou ik je niet mee kunnen helpen, maar je zou eventueel naar de huisarts gaan voor informatie. Die zal wel kunnen helpen met extra informatie en contactpunten (GGZ).
Succes en sterkte!
serieus reageren niet mogelijk?quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:50 schreef Personan het volgende:
Laat je vader uitwonen door een paar negers
quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:51 schreef ProFlamer het volgende:
[..]
Ja ga ff lekker serieus doen! Dit is KLB! Doe ff normaal...
Bedankt voor je serieuze reactie, ga ik zeker wat mee doen!quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:48 schreef Asgard het volgende:
Dan nu maar een serieuze reactie, vorig jaar hebben we een aantal colleges etc. gehad over anorexia.
Daarin werd een vergelijkbaar patroon geschetst als nu en dat werd als typisch benoemd.
Het begint met extra beweging, dan vooral de voeding aanpassen. Vooral ook speciale boodschappenlijstjes, wegen van voedsel, en uiteindelijk ook het dieet van gezinsleden regelen.
Dit lijkt best veel op anorexia, dus je hebt echt wel een punt imo om er aan te denken ook al past je vader niet in de groep die normaal met anorexia te maken heeft. Alhoewel er ook werd gezegd dat er steeds meer jongens en mannen hier aan lijden. Dus laat je door al die idioten hier vooral niet wegslaan.
Ervaring zou ik je niet mee kunnen helpen, maar je zou eventueel naar de huisarts gaan voor informatie. Die zal wel kunnen helpen met extra informatie en contactpunten (GGZ).
Succes en sterkte!
Film het, ga naar de politie, lever het in als bewijsmateriaal en beweer bij hoog en bij laag dat je vader die negers verkracht.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:50 schreef Personan het volgende:
Laat je vader uitwonen door een paar negers
je hebt liever dat hij heel de avond zuipt en dan om middernacht gaat maffen (soms nog even 'welterusten zeggen' tegen zijn dochter) zo dronken als een garnaal?quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:33 schreef Peachy. het volgende:
[..]
Dat deed hij in het begin, nu sport hij elke dag .
(hardlopen 30km, daar nog een gewichttrainingen) daarna slapen en daarna werken.
Zo gaat zijn dag.
Spierafbraak, zo te lezen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:18 schreef Jenglejack het volgende:
Dat is geen anorexia schat, die man wil spiermassa !![]()
Met zo'n instelling zit je in KLB verkeerd.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:21 schreef Peachy. het volgende:
Wat zijn intenties ook zijn, als hij daardoor belachelijk weinig gaat eten (niets tot weinig) dan valt dat daaronder.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:21 schreef boudemaniak het volgende:
Nog even je OP gelezen..
Dit is geen anorexia hoorAnorexia is niet willen eten en gevaarlijk dun worden. Hij wil juist breed worden
![]()
Niks ongezonds aan hoor.. Als hij maar niet aan de steroiden begint
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |