Mijn vader werkt sinds 2 jaar in een gevangenis, daar heeft hij verschillende fit testen gehad.
Daar wordt ook je bloeddruk opgemeten, bij mij vader bleek dat dus veels te hoog te zijn (186)
Hij is daarvoor naar de dokter gegaan en moest een nacht aan een apparaatje dat je bloeddruk meet, daar zijn ze niet verder gekomen dan dat ze bloeddruk te hoog was door zijn leef gewoontes.
Voordat mijn vader de fit test had gehad ging hij om de 4 dagen hardlopen en gewichtstrainingen doen.
Wij( ik en mijn moeder) vonden dat al erg overdreven, omdat hij ook al van die pillen gebruikte om meer spiermassa te kweken(ofzoiets dergelijks) en verschillende drankjes wat hij dus nog steeds gebruikt.
nu is hij dus helemaal door geslagen, als ik en mijn moeder namelijk boodschappen doen moeten we een apart boodschappenlijstje voor hem maken. Hij wilt namelijk alleen groene appels (de rode zijn te zoet), wortels en maaltijdsalades(waar geen spekjes, of vis in zit). Nu is het ook zo dat hij z'n eten weegt hij wilt niet meer dan 100g avond eten. Hij eet ook kwark, maar daar mag niet meer dan 3g vet in zitten en niet meer dan 10g koolhydraten.
Bij mij zijn gister de stoppen doorgeslagen, hij ging namelijk kroepoek wegen hij nam er maar 2(van die stukjes die in z'n zakje zitten).
Ik weet dus absoluut niet wat ik hiermee moet doen, mijn vader is verschrikkelijk chaggerijnig en dus nu ook mijn moeder want hij luisterd helemaal niet naar ons.
Heeft iemand hier ook ervaring mee, en want moet ik doen!?!?!