moet ik je helpen met afdrogenquote:
Dat heb ik zelf al gedaanquote:Op zondag 6 december 2009 15:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet ik je helpen met afdrogen
ben ik weer te laatquote:
indahquote:Op zondag 6 december 2009 15:26 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik zit ergens tussen Jakarta en Bandung op de vluchtstrook van de snelweg te internetten. De bus heeft motorpech, dus ik doe mijn laptop maar weer open.
Het moest er ooit van komen, maar het is lekker frisjes hier zo zittend, dus de komende 2 uur en 16 minuten (duur van de batterij) overleef ik het nog wel hier.quote:Op zondag 6 december 2009 15:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
indah
de bussen zijn bagger daar maar je kunt er wel overal internetten
gaat het zolang duren voordat de bus is gemaaktquote:Op zondag 6 december 2009 15:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het moest er ooit van komen, maar het is lekker frisjes hier zo zittend, dus de komende 2 uur en 16 minuten (duur van de batterij) overleef ik het nog wel hier.
zolang het je laptop niet isquote:Op zondag 6 december 2009 15:32 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik zie overigens een stuk voor ons ook iets stil staan op de vluchtstrook. Enfin, dat is hier heel normaal, dingen die er plotseling mee ophouden.
geen idee.. haha...quote:Op zondag 6 december 2009 15:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gaat het zolang duren voordat de bus is gemaakt
is iig niet hopen voor jequote:
kut, regen.. nu MOET ik wel naar binnen.quote:Op zondag 6 december 2009 15:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zolang het je laptop niet is
hier ookquote:Op zondag 6 december 2009 15:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kut, regen.. nu MOET ik wel naar binnen.
wokquote:
quote:Op zondag 6 december 2009 16:06 schreef wel.o.k het volgende:
de wolken huilen hier van verdriet.
er is geen sinterklaas meer met zwarte piet.
quote:Op zondag 6 december 2009 16:14 schreef indahnesia.com het volgende:
En er is een andere bus van DAMRI aangekomen. Ben benieuwd.
dat meen je nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |