je hebt alleen nog niet het goede antwoord voor mijn paint neer gezet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:19 schreef error_404 het volgende:
geen paint, maar toch:
[ afbeelding ]
Nee joh, water naar de zee dragen. Dat met die 2 emmertjes is van een kinderliedje, geen gezegdequote:Op vrijdag 4 december 2009 13:22 schreef Lano het volgende:
Een oogje in het zeil houden, en twee emmertjes water halen
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:22 schreef Lano het volgende:
Een oogje in het zeil houden, en twee emmertjes water halen
de aap komt uit de mouw!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:02 schreef cerror het volgende:
[ afbeelding ]ik weet hem wie de bal kaatst kan hem terug verwachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wie raadt dezen ???Semi-filantroop met haatneigingen
Welke is dit nou?? Heeft niemand gezegd toch?quote:
Nu moet jij iets posten denk ik.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:29 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Welke is dit nou?? Heeft niemand gezegd toch?
Laatste is: appel valt niet ver van de boom.
Nee.quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:29 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Welke is dit nou?? Heeft niemand gezegd toch?
Fijn, verder zie ik er ook echt geen enkele nl.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:41 schreef skittelman het volgende:
hier kan je controleren:
http://www.spreekwoord.nl/pieter_brueghel/brueghel_afbeelding.php
Het paard achter de wagen spannenquote:
sow en dat kost je 4 en een half uur! knap dat je het zo snel gevonden heb hoor!quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:30 schreef justmattie het volgende:
[..]
Het paard achter de wagen spannen?
Ik keek toen pas toevallig in dit topic jaquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:05 schreef skittelman het volgende:
[..]
sow en dat kost je 4 en een half uur! knap dat je het zo snel gevonden heb hoor!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |