Je hebt toch zeker wel 2 blogs geschreven Gijs? Dat moet toch tellen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:52 schreef Strolie75 het volgende:
Gelukkig wel. Helaas deze week niet extra gewerkt.
2 blogs, 4 sinterklaasgedichten en een boodschappenlijstje.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je hebt toch zeker wel 2 blogs geschreven Gijs? Dat moet toch tellen?
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:57 schreef Bastard het volgende:
Moeten we struik nog vertellen dat er na 300 posts automatisch een topic sluit of zal die het zich wel kunnen herrineren
Moe van werk?quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:43 schreef Bastard het volgende:
Nee we zijn iemand anders.
[ afbeelding ]
10 Gijs! Kleur, vorm,... prachtig!quote:
Een wat? Winnend lot?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:17 schreef Bastard het volgende:
Lekker ik heb er weer 1.. 46 euro dit keer
Ow kut... een boete...boefje.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Yep, ik ben verkozen tot het betalen van extra belasting
ik maandag e van 22quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:17 schreef Bastard het volgende:
Lekker ik heb er weer 1.. 46 euro dit keer
Gaat allemaal naar de korpschefs!quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Yep, ik ben verkozen tot het betalen van extra belasting
quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:56 schreef Chocobo het volgende:
Bonussen weg,.... hop hogere salarissen![]()
![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)chefs___.html?p=30,1
Ja, maar Gijs,... ik kon in tegenstelling tot jou vandaag niet een uurtje eerder weg!quote:
Einde jaar he, quota halen op een weg waar geen fietsers of voetgangers komen gaan flitsenquote:
En dan nog 2e worden he.. typisch nederlands voetbal.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:27 schreef Wessiej het volgende:
1.Nederland
2.Japan
3.Denemarken
4.Kameroen
Easy
Zie EK 2008....quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
En dan nog 2e worden he.. typisch nederlands voetbal.
Het is niet meer leuk sinds 88.
Very Easy mode dus.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:27 schreef Wessiej het volgende:
1.Nederland
2.Japan
3.Denemarken
4.Kameroen
Easy
Niet doen Gijs. FFXIII komt een maand later. Bovendien is WKC helemaal niet super, meer een tussendoortje. Leuk als budget in augustus/september ofzo dus!quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:37 schreef Strolie75 het volgende:
http://kotaku.com/5419106(...)national-in-february
Verleidelijk
Zo waar!quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet doen Gijs. FFXIII komt een maand later. Bovendien is WKC helemaal niet super, meer een tussendoortje. Leuk als budget in augustus/september ofzo dus!
Was het niks Gijs?quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:22 schreef gijsje79 het volgende:
District 9 proberen te kijken na 45 min de film weer afgezet, wat een aanfluiting.![]()
2012 gezien,goeie special effects.
quote:Politiefunctionarissen uit de Zaanstreek reizen dit weekeinde af naar Suriname, omdat zij in het land een 'fietsenproject' moeten afsluiten.
Ik vond hem fantastischquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:22 schreef gijsje79 het volgende:
District 9 proberen te kijken na 45 min de film weer afgezet, wat een aanfluiting.![]()
2012 gezien,goeie special effects.
Ik ben wel hyped door die review!quote:Op zaterdag 5 december 2009 09:09 schreef Chocobo het volgende:
Niks aan de hand mensen,... gewoon doorlopen!
http://www.gametrailers.com/video/review-the-saboteur/59726
quote:Op zaterdag 5 december 2009 09:37 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)uriname__.html?p=1,1
De beerput gaat open hoor...
[..]
Ik echt totaaaaaal nietquote:Op zaterdag 5 december 2009 09:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben wel hyped door die review!
Ik hoef hem niet nu te spelen. Maar als hij ooit 15 euro is, en er komt die maand niks uit. Misschien.quote:Op zaterdag 5 december 2009 09:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik echt totaaaaaal nietEr komt al zoveel uit,... !
Ja...2x per jaar onnodige dienstreisjes naar Suriname maken. Eersteklas vliegen, meest luxe hotel. Maar dan wel het pakje kauwgum bij de plaatselijke Shell zelf betalen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 09:50 schreef Chocobo het volgende:
Emo's hier hoor,.... emo's
Overigens zijn de hotelnota's gewoon bij het korps ingediend. "Hij heeft erbij geschreven dat hij privé heeft betaald", stelt het korps. Waarom de nota's dan als onkosten zijn vrijgegeven, is onduidelijk. Stikvoort schreef op een declaratie wel '7,79 euro inhouden op salaris', bij een aankoop bij een tankstation.
Dat amateuristische indekken,.................
Gijs ik trek al die XBLA games niet hoor. Als ik dit wil spelen start ik Gears of War wel weer op ofzo! Vind dat echt zonde van mijn geld!quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:01 schreef Strolie75 het volgende:
Dit lijkt me trouwens wel heeeeeeeeeeeee tof!
http://www.giantbomb.com/alien-breed-evolution/17-1734/
XBLA titel. Vroeger op de Amiga zooooooooooooo enorm veel Alien Breed gespeeld!![]()
![]()
Het spel is first person Gijs. Je zal hoogstens Bomberman in de weerspiegeling zien.quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:20 schreef Chocobo het volgende:
Mijn hele Bioshock ervaring verdwenen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh God please laat hem er in-game anders uit zien,... ik kan dit niet meer wegdenken!
Ik vind het soms wel cool. Shadow Complex, Braid, Rez, OutRun Arcade...en nu Alien Breedquote:Op zaterdag 5 december 2009 10:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ik trek al die XBLA games niet hoor. Als ik dit wil spelen start ik Gears of War wel weer op ofzo! Vind dat echt zonde van mijn geld!
Ben je hyped?quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:30 schreef Strolie75 het volgende:
Quick Look van The Saboteur ziet er toch wel leuk uit.
http://www.giantbomb.com/quick-look-the-saboteur/17-1726/
Beetje.quote:
Ja ik moet mijn lijstjes weer eens updaten!quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Beetje.
Maar in tegenstelling tot het verleden ga ik nu niet meteen naar Amazon.![]()
Ik wil eerst nog AC2, DS en Gaye Tony spelen!
Deze week niet zoveel tijd gehad om te gamen. Ik ben nu in het tweede stadje, met al die klokkentorens.quote:
Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteldquote:Op zaterdag 5 december 2009 10:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik moet mijn lijstjes weer eens updaten!
Must:
Mass Effect 2
Splinter Cell Conviction
Bioshock 2
God of War III
Final Fantasy XIII
Misschiens:
Heavy Rain
Alan Wake
Hoe ver ben je met AC2 overigens?
Pas als je weer een 360 hebt. Jij kunt hem nu helemaal niet gamen.quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Pas als je weer een 360 hebt. Jij kunt hem nu helemaal niet gamen.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Pas als je weer een 360 hebt. Jij kunt hem nu helemaal niet gamen.
Gijs,... ik moet eerst zien of het wat wordt. Het ziet er prachtig uit, maar de development duurt wel heel erg lang! Zal je zien,... ben je straks binnen 6 uur nog klaar ook. Nee dit spel zal echt 9'ens en 10'en moeten ontvangen eer ik deze zal halen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:51 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld
Ik ben blij dat ik een klein lijstje heb voor 2010quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:53 schreef Strolie75 het volgende:
Lijstjes
Must:
Alien Breed (360)
Mass Effect 2 (360)
Splinter Cell Conviction (360)
God of War III (PS3)
Final Fantasy XIII (PS3)
Miles Edgeworth: Ace Investigation (DS)
Persona 3 (PSP)
Valkyria Chronicles 2 (PSP)
Ni no Kuni: The Another World (DS)
Misschien:
Heavy Rain (PS3)
Alan Wake (360)
Bioshock 2 (360)
Metal Gear Solid: Peacemaker (PSP)
Over van 2009, misschien ooit:
The Ballad of Gay Tony (360)
Modern Warfare 2 (360)
Forza 3 (360)
Left4Dead 2 (360)
The Saboteur (360)
Bowsers Inside Story (DS)
Halo Wars (360)
The World Ends With You (DS)
Culinair +10quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:14 schreef Chocobo het volgende:
Afijn,... lekker ouderwets de tafel dekken zo. Heerlijk lunchen met het gezin. Soep, brood, croissantjes, varkenshaasje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:31 schreef Bastard het volgende:Dat lijkt me ook het leuke aan ouder zijn, meespelen omdat het weer magSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik mag het wel, artistieke voorkeur ipv commercielequote:Op zaterdag 5 december 2009 16:10 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn hemel, willen ze geen games verkopen ofzo?
Ja is het ook hoorquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:42 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook het leuke aan ouder zijn, meespelen omdat het weer mag
ENORM cool.. ik ben ook fan van Dali, de ontwerper duidelijk ook!quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:44 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik mag het wel, artistieke voorkeur ipv commercielePAL cover van ICO vind ik ook schitterend
[ afbeelding ]
Is van Giorgio de Chirico, The Nostalgia of the Infinite… maar het lijkt eropquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
ENORM cool.. ik ben ook fan van Dali, de ontwerper duidelijk ook!
ICOquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:44 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik mag het wel, artistieke voorkeur ipv commercielePAL cover van ICO vind ik ook schitterend
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:53 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Is van Giorgio de Chirico, The Nostalgia of the Infinite… maar het lijkt erop
[ afbeelding ]
Ok danquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:54 schreef Magneet het volgende:
alleen me dak lekt, mnaandag ff de woningbouw bellen. Lek zit bij een dakraam wat een paar jaar geleden geplaatst is, hun probleem dus.
Was ff lachen hequote:Op zaterdag 5 december 2009 18:45 schreef Magneet het volgende:
[..]
sgoe, koters liggen al te maffen dus ben er zo al
Nee! Leuke avond geweest. Kids hebben van alles,... vaak zoveel,... grootoudersquote:Op zondag 6 december 2009 08:48 schreef Strolie75 het volgende:
Morgeuh? Iedereen nog hier? Niemand mee naar Spanje?
ja ging best lekker mappen zijn zoo chaotisch maar sommigen beginnen al te wennen. Doe mij maar Domination of Team Deadmatch dan gaat het wel. Snap alleen nog geen drol van die care packages.quote:Op zondag 6 december 2009 07:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Was ff lachen he
Hoe vind je het schieten zo? Mooie wapens en maps? Hectisch
/care packages!quote:Op zondag 6 december 2009 09:20 schreef Magneet het volgende:
[..]
ja ging best lekker mappen zijn zoo chaotisch maar sommigen beginnen al te wennen. Doe mij maar Domination of Team Deadmatch dan gaat het wel. Snap alleen nog geen drol van die care packages.
rechterdruk op d pad, en dan met rechtershoulder dat ding op de grond gooien buiten.quote:Op zondag 6 december 2009 09:20 schreef Magneet het volgende:
[..]
ja ging best lekker mappen zijn zoo chaotisch maar sommigen beginnen al te wennen. Doe mij maar Domination of Team Deadmatch dan gaat het wel. Snap alleen nog geen drol van die care packages.
Klinkt leuk Gijs! Heerlijk familiefeest.Ik zie de toekomstige nostalgische blogs van Daan al!quote:Op zondag 6 december 2009 09:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee! Leuke avond geweest. Kids hebben van alles,... vaak zoveel,... grootoudersMaar ja,... dat was in mijn tijd ook wel zo. Ga zo een knikkerbaan, een racebaan en een blokkentoren in elkaar zetten. Daarna met zijn allen New Super Mario Brothers Wii doen.
Gisteravond toen ik alleen was nog even genoten van AC2. Ben al een heel eind opgeschoten en begin alles een beetje netjes achter te laten. Nader het einde voel ik,.... fantastische game!
aha, thanx!quote:Op zondag 6 december 2009 09:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
rechterdruk op d pad, en dan met rechtershoulder dat ding op de grond gooien buiten.
Dan komt er een heli een kado afleveren
Superquote:Op zondag 6 december 2009 10:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Klinkt leuk Gijs! Heerlijk familiefeest.Ik zie de toekomstige nostalgische blogs van Daan al!
Hier rustig aan gedaan. Indiaas gekookt, TV gekeken en cadeau's uitgewisseld.
Stickers voor op mijn DS gekregen, de chocoladeletters L, U en Len een jaren '50 kookstel op petroleum. Geweldig! In de praktijk heb ik nu een extra kookpit voor stoofgerechten!
Zat ook ff te zoeken toen. En die packages zijn van die kisten die uit de lucht komen, moet je er naast gaan staan en op blauw drukken om te activeren.. je kan ook die van een ander pakken en dat kan soms ook wel leuk zijnquote:
Zelf heb ik hem niet, vaak toch dat de vijand mij afschiet als ik sta te wachten.quote:Op zondag 6 december 2009 11:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zat ook ff te zoeken toen. En die packages zijn van die kisten die uit de lucht komen, moet je er naast gaan staan en op blauw drukken om te activeren.. je kan ook die van een ander pakken en dat kan soms ook wel leuk zijn
Zie het allemaal wel. Volgens de idioten wordt het een natte december i.v.m. de opwarming van de Aarde,... maar ja,.. klimaatproblemen en de smelting van de kappen is volgens mij de grootste weer hoax ooit!quote:Op zondag 6 december 2009 14:13 schreef kepler het volgende:
De kans op echte winter vanaf volgend weekend wordt steeds groter
Je moet hem ook niet midden in het slagveld dat ding aanvragenquote:Op zondag 6 december 2009 12:58 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zelf heb ik hem niet, vaak toch dat de vijand mij afschiet als ik sta te wachten.
Of een UAV.quote:Op zondag 6 december 2009 15:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je moet hem ook niet midden in het slagveld dat ding aanvragen
Vind hem wel leuk, toch vaak een bombardement of een gevechtsheli.
Uurtje of 7 ben ik er weerquote:Op zondag 6 december 2009 16:48 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Of een UAV.
Nee gebruik hem niet, straks nog ff online checken.
quote:Op zondag 6 december 2009 14:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zie het allemaal wel. Volgens de idioten wordt het een natte december i.v.m. de opwarming van de Aarde,... maar ja,.. klimaatproblemen en de smelting van de kappen is volgens mij de grootste weer hoax ooit!
Afgelopen winter nog tochten geschaatst op de Rottemerenquote:Op zondag 6 december 2009 20:53 schreef gijsje79 het volgende:
Ja dat zien en horen we ieder jaar.
Tot op heden geen zware winter gehad.
quote:Op zondag 6 december 2009 20:51 schreef kepler het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Plaatje linksonder is de temperatuur, en de meeste lijntjes duiken onder de nul graden. Dat betekent dat de kans op die lage temperaturen ook aardig groot is
quote:Op zondag 6 december 2009 20:58 schreef Wessiej het volgende:
Vorige winter was het elke ochtend -10, fucking koud.
Neequote:Op zondag 6 december 2009 20:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dus omdat 6 plaatjes laten zien dat het zondag naar mate de dag vorderde kouder werd geldt dat voor de gehele week? Maar het zal wel hoor Gijs,... geen idee. Onvoorspelbaar allemaal.
Ik fiets elke dag erlangs, doe vanwege verveling dan een gokwedstrijd als er iemand mee fietst, vorig jaar -10 een week of 2... 10 lagen dik, ik deed zelfs een pyjama aan toen ik ging slapen, gigantisch koud vorig jaar.quote:Op zondag 6 december 2009 21:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nou hier viel het allemaal reuze mee,... heb maar een paar keer moeten krabben. Vind de winters en al helemaal de laatste echt niet koud
Gijs vertel me nou maar dat we een witte Kerst krijgen,... dat zou ik gaaf vinden!quote:Op zondag 6 december 2009 21:03 schreef kepler het volgende:
[..]
Nee
Het gaat in dit geval alleen om het plaatje linksonder, de temperatuur. Elk lijntje stelt een voorspelling voor, maar elk lijntje weer met een kleine afwijking in de data. Dus hoe meer lijntjes een koude temp voorspellen, hoe groter de kans is dat het uitkomt. Maar je ziet ook nog lijntjes die ver boven nul uitkomen, dus dat zou ook nog kunnen uitkomen. Alleen de kans dat dat uitkomt is in dit geval kleiner dan de koude oplossingen![]()
Exact voorspellen is onmogelijk, maar ze kunnen wel redelijk tot 2 weken een trend voorspellen
edit: De plaatjes voorspellen tot 2 weken vooruit, zie onderin elke grafiek![]()
quote:Op zondag 6 december 2009 21:04 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik fiets elke dag erlangs, doe vanwege verveling dan een gokwedstrijd als er iemand mee fietst, vorig jaar -10 een week of 2... 10 lagen dik, ik deed zelfs een pyjama aan toen ik ging slapen, gigantisch koud vorig jaar.
Jij niet, ik wel in Noorwegenquote:Op zondag 6 december 2009 21:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs vertel me nou maar dat we een witte Kerst krijgen,... dat zou ik gaaf vinden!
Ga je weer op reisquote:Op zondag 6 december 2009 21:14 schreef kepler het volgende:
[..]
Jij niet, ik wel in Noorwegen
Nee, daar is nog niks over te zeggen
Ja 3 dagen ijs.quote:Op maandag 7 december 2009 06:30 schreef Bastard het volgende:
Afgelopen winter had 3 koude weken ofzo.. ik heb nog op het ijs gestaan met de meiden!
Die wil ik ook!quote:Op maandag 7 december 2009 09:31 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
2 disc version, denk ik bestellen. MOTY, een van de beste films ooit.
Kwaliteit hé:quote:Op maandag 7 december 2009 09:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die wil ik ook!
MOTY 2009! Absoluut!
Ik wacht er even mee tot hij iets goedkoper is. Heb hem pasgeleden nog gezien.quote:Op maandag 7 december 2009 09:55 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Kwaliteit hé:
[ afbeelding ]
Wel zonder nl-subs maar ach.
soiesoquote:Op maandag 7 december 2009 09:59 schreef Bastard het volgende:
Ik moet soieso heel erg hard nadenken welke film ik afgelopen jaar gezien heb en dacht WOWWWW!!!!
Uhmm even kijken, veel sterke dialogen, goed verhaal maar niet heel duidelijk. Paar zeer sterke actiemomenten. Jep dit een Tarantino film, en beter als Pulp Fiction. Humor ookquote:Op maandag 7 december 2009 10:03 schreef Bastard het volgende:
Nee ik kreeg zo'n slappe van IB .. "beter dan pulp fiction " hoorde ik.. nou er is gewoon geen hol aan als je Pulp Fiction net gezien hebt. Is de film wel echt gemaakt door Tarantino
Ik vond naast de humor, absurde situaties en originaliteit (alternatief einde WW2, karakters switchen met een reden van Frans/Duits naar Engels) vooral knap dat de spanning in de dialogen zat, en niet in de actiescenes.quote:Op maandag 7 december 2009 10:07 schreef Wessiej het volgende:
Uhmm even kijken, veel sterke dialogen, goed verhaal maar niet heel duidelijk. Paar zeer sterke actiemomenten. Jep dit een Tarantino film, en beter als Pulp Fiction. Humor ook, OH MY ik moet die film nu bestellen, wil hem weer zien.
Pissen in mijn broek tijdens die scene in de barquote:Op maandag 7 december 2009 10:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vond naast de humor, absurde situaties en originaliteit (alternatief einde WW2, karakters switchen met een reden van Frans/Duits naar Engels) vooral knap dat de spanning in de dialogen zat, en niet in de actiescenes.
Nou Gijs.. "beter dan pulp fiction" setting WO2... dat belooft wat he!quote:Op maandag 7 december 2009 10:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Beter dan Pulp FictionDat is wel een heel gedurfde uitspraak
Ik moet m trouwens nog steeds kijken, dus mond Wessiej.
Het is niet beter dan Pulp Fiction, het is ongeveer hetzelfde niveauquote:Op maandag 7 december 2009 10:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou Gijs.. "beter dan pulp fiction" setting WO2... dat belooft wat he!
Zelfs dat niet eens!! Dit verhaal is liniearquote:Op maandag 7 december 2009 10:23 schreef kepler het volgende:
[..]
Het is niet beter dan Pulp Fiction, het is ongeveer hetzelfde niveauDat is iets heel anders
Ik moet 'liniear' altijd googlenquote:Op maandag 7 december 2009 10:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zelfs dat niet eens!! Dit verhaal is liniear
Ik zal je eens wat "lineairs" geven. 30cm!quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 10:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zal je eens wat "lineairs" geven. 30cm!
http://www.30centimeter.nl/quote:Op maandag 7 december 2009 10:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zal je eens wat "lineairs" geven. 30cm!
*Hup, drie slokken home-mode Vodka er overheenquote:Op maandag 7 december 2009 10:45 schreef Bastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/730421/2c28eeeb/help_brand_.html
Anders schop je de vlammen even uit.
Home-mode is de lekkerste denk ikquote:Op maandag 7 december 2009 10:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
*Hup, drie slokken home-mode Vodka er overheen
quote:# 4 Stoltz Der Nation poster images (Exclusive to this version)
# 3 Bridget Von Hammersmack Film Poster images (Exclusive to this version)
# Japanese Teaser Poster replica image (Exclusive to this version)
# Exclusive James Goodridge key art print (Exclusive to this version)
# Momma Landa's Old Fashion Austrian Strudel Recipe. (Exclusive to this version)
# Extended & Alternated Scenes
# Roundtable Discussion with Quentin Tarantino, Brad Pitt and Elvis Mitchell (31 mins) (HD)
# The Making of Nation's Pride (HD)
# The Original Inglorious Bastards
# A Conversation with Rod Taylor (HD)
# Rod Taylor on Victoria Bitters (HD)
# Quentin Tarantino's Camera Angel
# Hi Sallys
# Film Poster Gallery Tour with Elvis Mitchell
# Inglourious Basterds Poster Gallery
# Theatrical Trailers (HD)
Besteld.quote:Op maandag 7 december 2009 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Deze versie is ook wel tof:
[ afbeelding ]
[..]
Ik wacht nog even op de volgende cc-periode. In januari komen er namelijk geen games die ik wil.quote:
Mass Erect 2 of Army of Two niets voor u? Of Bayonetta?quote:Op maandag 7 december 2009 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op de volgende cc-periode. In januari komen er namelijk geen games die ik wil.
ME2 en AoT2 zijn niet mijn games. Bayonetta en Dark Siders zijn een 'misschien', maar ik wil eerst games wegwerken. Assassin's Creed, Lego Batman, Lego Indy 2 en beide Uncharted delen 'moeten' nog een keer.quote:Op maandag 7 december 2009 11:11 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Mass Erect 2 of Army of Two niets voor u? Of Bayonetta?
Lekker wijfquote:Op maandag 7 december 2009 11:20 schreef Chocobo het volgende:
Wat is dat met vrouwen en consoles!
http://www.dumpert.nl/med(...)_ps3_van_vriend.html
Eens,... billen,... Aziatisch,... top!quote:
Zat nog te twijfelen om kaarten te halen voor gisteren... maar niet gedaan, december is al duur genoeg.quote:Op maandag 7 december 2009 12:50 schreef gijsje79 het volgende:
Rammstein komt naar Pinkpop
Kon gisteren ook al naar ze toe, had ff geen geld dus dit is goed nieuws.
Dat weet je met de Staatsloterij nooit, in tegenstelling tot bijv. de Postcode loterij. Ik doe overigens met de Staatsloterij mee t/m de Eindejaarsloterij, daarna zeg ik het op.quote:Op maandag 7 december 2009 14:01 schreef Strolie75 het volgende:
Herkenbaar.
Ik twijfel wel om 2 staatsloten te halen. Ze zijn duur, maar je zal zijn dat als ik het niet doe ik juist een prijs had gewonnen.
quote:Op maandag 7 december 2009 14:01 schreef Strolie75 het volgende:
Herkenbaar.
Ik twijfel wel om 2 staatsloten te halen. Ze zijn duur, maar je zal zijn dat als ik het niet doe ik juist een prijs had gewonnen.
Als 15 miljoen andere medelanders dat ook doen. Je kansen zijn groter nét na het vallen van de Jackpot, als de hoofdprijs op 5M staat.quote:Op maandag 7 december 2009 14:04 schreef Strolie75 het volgende:
Ik waag 1x per jaar een gok! Bij de Eindejaarsloterij.
Naja, zo'n lijk laten hangen lijkt me een beetje smerig. Beetje onhygiënisch ook, en ik ben iemand die niet moeilijk doet over een laagje stof ofzo verderquote:Op maandag 7 december 2009 14:07 schreef Bastard het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)d-en-gekruisigd.html
Ik wil ook integreren!
Paar uur maar,... overige pedo's zijn meteen klaarquote:Op maandag 7 december 2009 14:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naja, zo'n lijk laten hangen lijkt me een beetje smerig. Beetje onhygiënisch ook, en ik ben iemand die niet moeilijk doet over een laagje stof ofzo verder
Maar ja, doodstraf lijkt me terecht.
Taalgebruik.quote:Op maandag 7 december 2009 14:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Paar uur maar,... overige pedo's zijn meteen klaarEen drie jarig jongentje in zijn reet neuken en achterlaten in de woestijn,... ik zou geen beter passend vonnis kunnen bedenken voor deze kenkergek!
het mooie is dat je dus nooit weet of je een prijs zou hebben gewonnenquote:Op maandag 7 december 2009 14:01 schreef Strolie75 het volgende:
Herkenbaar.
GMTA!quote:Op maandag 7 december 2009 14:08 schreef Chocobo het volgende:
PODVERHoe triest het bericht over de kindjes ook is,.... de glasharde vergelding van de overheid is __O__
http://www.telegraaf.nl/b(...)ier....__.html?p=4,1
En hier bepalen we alleen of een pedo ergens mag wonen,.... er was toch zelfs een pedo-partij
De wereld
Eens,... pik eraf en prostaat via anus verwijderen,.... hormoonhuishouding!quote:Op maandag 7 december 2009 14:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
GMTA!
Ik wil net zeggen.. hier worden vrijwilligers geregeld om met een pedo om te gaan ... hoe fucked up ben je dan als samenleving?
Als ik MP was.. dan was mn eerste wet geweest dat TBSérs gecastreerd worden... allemaal.
Voor dat laatste wil ik me wel al vrijwilliger aanmelden...met 2 bakstenen. Klaar. KLOENK!quote:Op maandag 7 december 2009 14:11 schreef Bastard het volgende:
GMTA!
Ik wil net zeggen.. hier worden vrijwilligers geregeld om met een pedo om te gaan ... hoe fucked up ben je dan als samenleving?
Als ik MP was.. dan was mn eerste wet geweest dat TBSérs gecastreerd worden... allemaal.
Precies,.... gelukkig tyften bezorgde ouders de mongolen zelf al de buurt uit. Scheelt een hoop administratie,... recht in eigen handen moet kunnen!quote:Op maandag 7 december 2009 14:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Voor dat laatste wil ik me wel al vrijwilliger aanmelden...met 2 bakstenen. Klaar. KLOENK!
Je kent me slechtquote:Op maandag 7 december 2009 14:14 schreef Wessiej het volgende:
Als jij MP was zaten we allemaal met zo'n Alu hoedje.
Die gasten hebben veel te veel rechten man.. gewoon vasthouden tot hun dood.quote:Op maandag 7 december 2009 14:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Precies,.... gelukkig tyften bezorgde ouders de mongolen zelf al de buurt uit. Scheelt een hoop administratie,... recht in eigen handen moet kunnen!
Nee hoor...net zo lang blijven meppen tot er van die rode stenen alleen nog wat stof over is.quote:Op maandag 7 december 2009 14:19 schreef Magneet het volgende:
is zonde van die stenen man, zijn ze helemaal bebloed enzo, die kan je niet nog een keer met goed fatsoen gebruiken.
Als nieuwe gevangenismuur voor alle gefaalde TBS projectenquote:Op maandag 7 december 2009 14:19 schreef Magneet het volgende:
is zonde van die stenen man, zijn ze helemaal bebloed enzo, die kan je niet nog een keer met goed fatsoen gebruiken.
quote:Op maandag 7 december 2009 14:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die gasten hebben veel te veel rechten man.. gewoon vasthouden tot hun dood.
Ik heb wel eens gehoord dat ze dan op zon afdeling ook kinderprogramma's zitten te kijken he.. hand in de broek. Walgelijk gewoon.
quote:Op maandag 7 december 2009 14:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee hoor...net zo lang blijven meppen tot er van die rode stenen alleen nog wat stof over is.
Typisch Links Nederland. Geloof me, een heel leger hulpverleners verdient goed geld met het analyseren, observeren. beschrijven en zogenaamd begeleiden van die gekken. Sowiezo wordt er in dit land gestraft vanuit het oogpunt van de daders, niet vanuit de slachtoffers.quote:Op maandag 7 december 2009 14:20 schreef Bastard het volgende:
Die gasten hebben veel te veel rechten man.. gewoon vasthouden tot hun dood.
Ik heb wel eens gehoord dat ze dan op zon afdeling ook kinderprogramma's zitten te kijken he.. hand in de broek. Walgelijk gewoon.
1. Combo breaker,........quote:Op maandag 7 december 2009 14:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kut! Vaatwasser net aangezet zie ik dat ik mijn melkbeker van vanmorgen vergeten ben er in te zetten!
En dan heb ik niet eens kinderen...serieus...als me dat zou overkomen...ik zou gek worden...al zou het me de rest van mijn leven kosten, maar die gek was van mij...ik zou dingen met hem doen waarbij Hostel en Saw net kinderfilms zijn...Middeleeuwse martel-encyclopedie halen en bij de A beginnen.quote:Op maandag 7 december 2009 14:21 schreef Bastard het volgende:
Nou nou zo gaat ie wel weer strol, je kan ook tever gaan
1. Ja. Pedo's moeten dood. Klaar. We zijn het allemaal eens met elkaarquote:Op maandag 7 december 2009 14:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
1. Combo breaker,........
2. Heb jij een speciale melkbeker?
3. Waarom was je die niet even handmatig af?
Gewoon open doen en bijzetten hoor..quote:Op maandag 7 december 2009 14:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kut! Vaatwasser net aangezet zie ik dat ik mijn melkbeker van vanmorgen vergeten ben er in te zetten!
quote:Op maandag 7 december 2009 14:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
2. Dat is mijn koffiemokquote:Op maandag 7 december 2009 14:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
1. Ja. Pedo's moeten dood. Klaar. We zijn het allemaal eens met elkaar
2. Die van vandaag was er een uit het gewone servies. Mijn Club Nintendo mok was al gebruikt
3. Ik heb alsnog de vaatwasser even open gedaan en de mok erbij gezet!
He lekkerquote:Op maandag 7 december 2009 14:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En dan heb ik niet eens kinderen...serieus...als me dat zou overkomen...ik zou gek worden...al zou het me de rest van mijn leven kosten, maar die gek was van mij...ik zou dingen met hem doen waarbij Hostel en Saw net kinderfilms zijn...Middeleeuwse martel-encyclopedie halen en bij de A beginnen.
Eens,.... ik kan ook niet voor mezelf garant staan. Zou alleen maar mijn kinds laatste momenten door mijn hoofd hebben,.... kenkergek er bovenop,... zou er jaren op kunnen wachten, maar die is serieus fucked!!quote:Op maandag 7 december 2009 14:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En dan heb ik niet eens kinderen...serieus...als me dat zou overkomen...ik zou gek worden...al zou het me de rest van mijn leven kosten, maar die gek was van mij...ik zou dingen met hem doen waarbij Hostel en Saw net kinderfilms zijn...Middeleeuwse martel-encyclopedie halen en bij de A beginnen.
Avent!quote:Op maandag 7 december 2009 14:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die hebben we precies in die kleuren
Ik heb er ook een die verkleurd als er warme dranken ingaanquote:
Heerlijk onschuldig ja...wanneer zou hij in aanraking komen met de echter wereld en die naiviteit verliezen?quote:Op maandag 7 december 2009 14:27 schreef Chocobo het volgende:
Noot
Moet er altijd wel om gniffelen hoor,... hoe die hier ook onschuldig post over de dagelijkse gang van zaken!Zijn posts hebben iets liefs,.... geen idee wat!
quote:Op maandag 7 december 2009 14:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
1. Ja. Pedo's moeten dood. Klaar. We zijn het allemaal eens met elkaar
Vlek op d'r kontquote:
Ik hoop dat onze jonge siamees de boom vandaag niet heeft afgetuigd.quote:Op maandag 7 december 2009 14:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tijd om de Kerstboom op te tuigen!
Dat is een Nintendo figuurtje Gijs!quote:
Ik gilde hier ook Gijs! Niet normaal!!!!quote:
Ik vind het mijn 2009 kont! Nog geen betere gezien!quote:Op maandag 7 december 2009 15:16 schreef Bastard het volgende:
Ik geloof niet dat het nog veel beter gaat worden dit jaar.
Baby Jezus moet ook etenquote:
Applequote:Op maandag 7 december 2009 15:51 schreef Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
Oh dat ook, mag je geen nuke maken met Itunes
Als ik mijn MacBook Pro omdraai welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op maandag 7 december 2009 16:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk je bek houden,....?
http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=macs_cant
Allemaal jaloersquote:Op maandag 7 december 2009 16:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 december 2009 16:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dit vind ik na jaren nog steeds een van de mooiste zinnen ooitquote:Waaaah, boo hoo! I can't drag and drop! Dumbass. Looks like your Macs aren't perfect after all, which leads me to my second point:
2. Fuck you.
Maar het is echt zo. Altijd hetzelfde gezeik over het superieure Mac rasquote:
Design is mooi, maar het is net alsof je een Mac koopt je ook meteen een cursus "hoe word ik vervelend" er bij leert. Maar dan ook echt iedereen met een Mac he!quote:Op maandag 7 december 2009 17:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar het is echt zo. Altijd hetzelfde gezeik over het superieure Mac ras
Verdomme,... mooie GND weg!quote:Op maandag 7 december 2009 19:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Error 404!
Die von dir angeforderte Seite konnte nicht gefunden werden
Perfectie moet ten allen tijden verdedigd en opgehemeld wordenquote:Op maandag 7 december 2009 19:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Design is mooi, maar het is net alsof je een Mac koopt je ook meteen een cursus "hoe word ik vervelend" er bij leert. Maar dan ook echt iedereen met een Mac he!
Verklaar je PS3 dan eens?quote:Op maandag 7 december 2009 19:42 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Perfectie moet ten allen tijden verdedigd en opgehemeld worden
quote:Op maandag 7 december 2009 19:46 schreef Bastard het volgende:
Wie is er wel eens in Dublin geweest hier?
Vriend van me gaat er regelmatig op kroegentocht met vrienden. Hij is altijd erg enthousiast.quote:Op maandag 7 december 2009 19:47 schreef Bastard het volgende:
Zat ff te kijken op ryanair, als we over 2 weken vertrekken retour is niet eens zo duur. Dus stel dat we 500 euro stuk te slaan hebben heb je een paar leuke dagen bijvoorbeeld
Gijs ik ben met God of War 1 begonnen,... echt geweldig man. Was het weer helemaal kwijt! Serieus onder de indruk van de graphics!quote:Op maandag 7 december 2009 21:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Woei, God of War II ook uitgespeeld! The End is Begonnen!Nu wachten tot maart voor het einde
Ja... Dublin is toch Ierlandquote:Op maandag 7 december 2009 19:53 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
2x in Ierland geweest. Denk dat je Dublin na 1-2 dagen wel zat bent,… landschap van Ierland is veel en veel mooier!
Link ?quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:13 schreef Wessiej het volgende:
Iemand gister nog The Ultimate Fighter gezien op RTL7 (nee). Een gevecht waarin ik nog nooit zoveel bloed heb gezien, het was op een gegeven moment heel die ring een plas bloed![]()
RTL gemist bestaat hé? Maar is een gave serie, beetje Idols onder de UFC. 10 fighters komen, 5 tegen 5, coaches zijn bekende uit de UFC. Ze leven samen in 1 huis, 10 agressieven in 1 huis isquote:
Ja Gijs, het is echt bizarquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ik ben met God of War 1 begonnen,... echt geweldig man. Was het weer helemaal kwijt! Serieus onder de indruk van de graphics!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Ok.. vechten kijken is al triets, maar nepvechten kijken.. Damm.. ÚBERTRIESTquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:23 schreef Wessiej het volgende:
[..]
RTL gemist bestaat hé? Maar is een gave serie, beetje Idols onder de UFC. 10 fighters komen, 5 tegen 5, coaches zijn bekende uit de UFC. Ze leven samen in 1 huis, 10 agressieven in 1 huis is. En dan steeds 1 tegen 1, en de winnaar krijgt een contract in de UFC.
Link:
http://www.rtl.nl/compone(...)te_Fighter_s1_a1.xml
Nepvechten? Oogkleppen op ookquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ok.. vechten kijken is al triets, maar nepvechten kijken.. Damm.. ÚBERTRIEST
Martial Arts.. doe mij maar gewoon een Huis Arts.quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:32 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nepvechten? Oogkleppen op ook
UFC= Ultimate Fighting Championship, gewoon echt martial arts. B..
Zeg toch nergens WWE.
Wat een randdebielen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:23 schreef Wessiej het volgende:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Martial Arts.. doe mij maar gewoon een Huis Arts.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:23 schreef Wessiej het volgende:
[..]
RTL gemist bestaat hé? Maar is een gave serie, beetje Idols onder de UFC. 10 fighters komen, 5 tegen 5, coaches zijn bekende uit de UFC. Ze leven samen in 1 huis, 10 agressieven in 1 huis is. En dan steeds 1 tegen 1, en de winnaar krijgt een contract in de UFC.
Link:
Wat de neuk ookquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:06 schreef Chocobo het volgende:
OMFG
http://www.telegraaf.nl/b(...)rstboom__.html?p=1,1
DEN HAAG - Veel leerlingen zijn woedend over de beslissing van de Haagse Hogeschool om dit jaar geen kerstboom neer te zetten. Dit omdat de boom te veel verbonden is met het christelijk feest. In het atrium hangen nu alleen wat slingers en lampjes. De directie wil zo 'het internationale karakter en de diversiteit binnen de school te benadrukken'.
Het internationale karakter waarborgen
Politiek correct voor "we hebben teveel moslims waar we voor in onze broek schijten".quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:06 schreef Chocobo het volgende:
OMFG
http://www.telegraaf.nl/b(...)rstboom__.html?p=1,1
DEN HAAG - Veel leerlingen zijn woedend over de beslissing van de Haagse Hogeschool om dit jaar geen kerstboom neer te zetten. Dit omdat de boom te veel verbonden is met het christelijk feest. In het atrium hangen nu alleen wat slingers en lampjes. De directie wil zo 'het internationale karakter en de diversiteit binnen de school te benadrukken'.
Het internationale karakter waarborgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |