SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:31 schreef Bastard het volgende:Dat lijkt me ook het leuke aan ouder zijn, meespelen omdat het weer magSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik mag het wel, artistieke voorkeur ipv commercielequote:Op zaterdag 5 december 2009 16:10 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn hemel, willen ze geen games verkopen ofzo?
Ja is het ook hoorquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:42 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook het leuke aan ouder zijn, meespelen omdat het weer mag
ENORM cool.. ik ben ook fan van Dali, de ontwerper duidelijk ook!quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:44 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik mag het wel, artistieke voorkeur ipv commercielePAL cover van ICO vind ik ook schitterend
[ afbeelding ]
Is van Giorgio de Chirico, The Nostalgia of the Infinite… maar het lijkt eropquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
ENORM cool.. ik ben ook fan van Dali, de ontwerper duidelijk ook!
ICOquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:44 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik mag het wel, artistieke voorkeur ipv commercielePAL cover van ICO vind ik ook schitterend
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:53 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Is van Giorgio de Chirico, The Nostalgia of the Infinite… maar het lijkt erop
[ afbeelding ]
Ok danquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:54 schreef Magneet het volgende:
alleen me dak lekt, mnaandag ff de woningbouw bellen. Lek zit bij een dakraam wat een paar jaar geleden geplaatst is, hun probleem dus.
Was ff lachen hequote:Op zaterdag 5 december 2009 18:45 schreef Magneet het volgende:
[..]
sgoe, koters liggen al te maffen dus ben er zo al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |